- Katılım
- 4 Şub 2007
- Mesajlar
- 1,404
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Easytronic konusunda duyduklarım park ederken el freni kullanmak zorunda oldugun! Skandal olur diye düşünüyorum.. Ve yokuşta kayıyormuş araba..O zaman ne gerek var otomatiğe? Düz yolda vites değiştirmemesi mi tek farkı?
Sürüş testi filan yapamadıgım için de sormak durumunda kalıyorum kullananlara.
Dizel mi benzinli mi konusundaki cevaplarınıza da teşekkür ederim. Dizel, 20 bin km-yıl için değmez diye düşünüyorum ancak 1.2 80 hp motorun fabrika verilerine baktım ortalama 5.8 litre diyor bu mümkün degil tabi ama hadi 6.5 yaktı diyelim: 180-185 bin civarında yakacak demektir. İyi bir rakam olduğunu düşünüyorum. Ama arabayı uzun yıllar kullanmak durumundayım. Sizce dizele verilcek parayı amorte edebilmem kaç yıl sürer?
Tasarıma gelince: erkeksi durmaması umrumda degil acıkcası Önü da yanı da arkası da kokpiti de hoşuma gidiyor valla
1.2 nin full ünü düşündüm ama 4 milyar daha fazla vermem gerekiyor 2 hava yastıgı ve otomatik klime için..cosmodaki diger şeyler (sis farı ve çelik jant) olacak arabada artı aprk sensörü olcak onu da deri direksiyona sayıyorum ben de bu 4-5 milyarlık farkı cosmodansa dizele mi versem diyorum işte..
Bir de "Akıllı Anahtar" nedir? sanırım standartmış tüm modellerde. Hazır opel şofölerini bulmuşken herşeyi sormak lazım. Malum ilk arabam olcak hata yapmak istemiyorum.
Benim ikinci sorumun sebebi de önceki corsada olduğunu okuduğum, duyduğum, gördüğüm sorunlardı. Mesela direksiyon kutusu sorunu gibi. Ya da dizelin çalıştırılırken çıkardıgı sorun gibi kronik bir sorun yok mu yeni corsada?
Kardeşim bak,bende corsa D var,2 de akrabağamda var.Eski corsa C için anlatılan direksiyonla ilgili sorunların bazıları doğrudur ama seri bir üretim hatası değil.Zaten çoğu da sehir efsanesi olmuş durumda.Yeni corsa bambaşka bir araba.Şasisi başka,motoru başka,vitesinden,gösterge panelinden,sensöründen,şanzımanından kapı menteşesine kadar değişimi görmek zor değil.Aracımda tek bir sorun var.Henüz 3000km olmasına rağmen hala birt depoyla 1000km yol katetmeye çalışıyorum ama olmuyor. Sorum falan yok,mekanik ya da elektronik hiç bir sorun yok.Akıllı anahtar denilen şey de,kişiselleştirilebilen ayarlardır.Farklı anahtarlara değişik user'lar yüklenebilir.Ben sustalı olanı kullanıyorum.Nelerdir bu özellikler?Aklıma gelenleri yazıyorum sadece...
-Arabanın farları sen arabaya yaklaşınca seni selamlar ve yolu aydınlatmak için yanabilir (arabayı park ettikten sonra da sellektör kolunu 1kere çekerek yine yolu 55 saniye aydınlatabilirsin ama bu anahtardan bağımsız bir özellik)
-Kendine hız limiti koyabilir,tanımlanan limiti aştığında çok sinir bozucu bir uyarı sesi vererek (baba yavaş biraz naptın ya,uçma ) diyebilir
-Merkezi kilit için ayar koyabilirsin,araba hareket halindeyken kendiliğinden kilitlenebilir ve açılabilir.İstersen devre dışı bırakarak kendin manuel olarak kilitleyebilirsin
-Arka sileceğe otomatik müdahaleyi devreye sokabilirsin
-Arabanın fonksiyonlarının uyarı seslerinin volum'ünü istediğin kadar kısar veya açabilirsin (Buna şaşıracaksın gördüğünde)
-Kilitlendiğinde camların otomatik kapanmasını sağlayabilirsin (ilk çıkan versiyonlarda bu özellik yoktu)
-Valla bi kaçtane daha var ama hiç aklıma gelmiyo,ben bir kerede hepsini istediğim gibi ayarlayıp kaydettim anahtara...
Sınıfında en çok özelliği olan tek arabadır.Ayrıca benzeri bir müzik sound'unu yakalamış bir rakibi yok.Astra H cosmo'da hangi müzik sistemi varsa,Corsada da,zafirada da aynısı.3 sokak öteden güm güm ses gelsin istemiyosan,tesisata dokunmana gerek yok...
Son düzenleme: