yetkili serviste yedek parça sıkıntısı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan prince
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

prince

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
704
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
bugün arabamın aks körüğü yırtıldı. yetkili servise uğradım, aks iç körük yırtılmış, değiştirin dedim. tamam dediler, arabayı servise aldılar. dışarı çıktım ,1 saat sonra haber geldi, " efendim, aks körüğü yırtılmış parçanın bedeli 47 YTL, onaylıyormusunuz ?"

onaylıyorum dedim, sonra telefondaki ses beni çileden çıkarttı " parça maalesef şu anda elimizde yok, Ankaradaki diğer servislerden araştırıyoruz "

2 tane daha servis var, 1 saat sonra tekrar telefon, "parça maalesef Ankara'da yok, sipariş geçmemizi istermisiniz? "

kocaman başkent'te bir aks körüğü nedir, bedeli nedir ki bu servisler bu parçayı ellerinde bulundurmuyorlar. tamam stok tutmak maliyetli ama bunlar kritik parçalar, 2-3 tane stokta bulundurulabilir.ben şimdi bu sorun yüzünden arabamı yatırmak zorunda kalacağım, ya ben yolda olsaydım ve bu benim başıma yolda gelseydi? bekle babam bekle

Servisten arabamı aldım ve araç teslim formuna " yedek Parçasız yetkili servis olmaz, dikkatinize ! " yazdım. Belki birilerinin gözüne çarpar da bir nebze önlem alırlar.
 
:):) gelde isyan etme
haklısın hocam haklısın
 
Geçmiş olsun benimde başıma gelmişti üstelik ben o halde 100km yapmıştım
 
geçmş olsun opel serwisi deil mi çıldırtır adamı işte...
 
bugün arabamın aks körüğü yırtıldı. yetkili servise uğradım, aks iç körük yırtılmış, değiştirin dedim. tamam dediler, arabayı servise aldılar. dışarı çıktım ,1 saat sonra haber geldi, " efendim, aks körüğü yırtılmış parçanın bedeli 47 YTL, onaylıyormusunuz ?"

onaylıyorum dedim, sonra telefondaki ses beni çileden çıkarttı " parça maalesef şu anda elimizde yok, Ankaradaki diğer servislerden araştırıyoruz "

2 tane daha servis var, 1 saat sonra tekrar telefon, "parça maalesef Ankara'da yok, sipariş geçmemizi istermisiniz? "

kocaman başkent'te bir aks körüğü nedir, bedeli nedir ki bu servisler bu parçayı ellerinde bulundurmuyorlar. tamam stok tutmak maliyetli ama bunlar kritik parçalar, 2-3 tane stokta bulundurulabilir.ben şimdi bu sorun yüzünden arabamı yatırmak zorunda kalacağım, ya ben yolda olsaydım ve bu benim başıma yolda gelseydi? bekle babam bekle

Servisten arabamı aldım ve araç teslim formuna " yedek Parçasız yetkili servis olmaz, dikkatinize ! " yazdım. Belki birilerinin gözüne çarpar da bir nebze önlem alırlar.
bu nasıl bi zihniye böyle yaaa.hem opel servisi olacaksın hem ankarada olacaksın hemde sıradan bi parça bulundurmayacaksın.yerinde olsam şikayet ederim.bu zihniyetteki insanlar zarar veriyor güzelim opelee
 
yetkili serviste bunu yapıyorsa ben bişey demiyorum
 
İşin gerğini yerine getirirken herhalde biraz acale davrandık.
Nerde ne zaman soruları gelecek olursa adımız yalancıca çıkmaması için prince arkadaşımızdan servis adını eğer var ise iş emri tarih ve sayısını bildirirse sevinirim.:good:
 
adın niye yalancı çıksın? :D

YER : Opis Servis
plakam: 06 ZGT 09
Tarih : 05.05.2007
İş emri I70505041
müşteri no :570137




İşin gerğini yerine getirirken herhalde biraz acale davrandık.
Nerde ne zaman soruları gelecek olursa adımız yalancıca çıkmaması için prince arkadaşımızdan servis adını eğer var ise iş emri tarih ve sayısını bildirirse sevinirim.:good:
 
Son düzenleme:
Geri
Üst