- Katılım
- 4 Şub 2007
- Mesajlar
- 704
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
bugün arabamın aks körüğü yırtıldı. yetkili servise uğradım, aks iç körük yırtılmış, değiştirin dedim. tamam dediler, arabayı servise aldılar. dışarı çıktım ,1 saat sonra haber geldi, " efendim, aks körüğü yırtılmış parçanın bedeli 47 YTL, onaylıyormusunuz ?"
onaylıyorum dedim, sonra telefondaki ses beni çileden çıkarttı " parça maalesef şu anda elimizde yok, Ankaradaki diğer servislerden araştırıyoruz "
2 tane daha servis var, 1 saat sonra tekrar telefon, "parça maalesef Ankara'da yok, sipariş geçmemizi istermisiniz? "
kocaman başkent'te bir aks körüğü nedir, bedeli nedir ki bu servisler bu parçayı ellerinde bulundurmuyorlar. tamam stok tutmak maliyetli ama bunlar kritik parçalar, 2-3 tane stokta bulundurulabilir.ben şimdi bu sorun yüzünden arabamı yatırmak zorunda kalacağım, ya ben yolda olsaydım ve bu benim başıma yolda gelseydi? bekle babam bekle
Servisten arabamı aldım ve araç teslim formuna " yedek Parçasız yetkili servis olmaz, dikkatinize ! " yazdım. Belki birilerinin gözüne çarpar da bir nebze önlem alırlar.
onaylıyorum dedim, sonra telefondaki ses beni çileden çıkarttı " parça maalesef şu anda elimizde yok, Ankaradaki diğer servislerden araştırıyoruz "
2 tane daha servis var, 1 saat sonra tekrar telefon, "parça maalesef Ankara'da yok, sipariş geçmemizi istermisiniz? "
kocaman başkent'te bir aks körüğü nedir, bedeli nedir ki bu servisler bu parçayı ellerinde bulundurmuyorlar. tamam stok tutmak maliyetli ama bunlar kritik parçalar, 2-3 tane stokta bulundurulabilir.ben şimdi bu sorun yüzünden arabamı yatırmak zorunda kalacağım, ya ben yolda olsaydım ve bu benim başıma yolda gelseydi? bekle babam bekle
Servisten arabamı aldım ve araç teslim formuna " yedek Parçasız yetkili servis olmaz, dikkatinize ! " yazdım. Belki birilerinin gözüne çarpar da bir nebze önlem alırlar.