z16 motora mantzel powerbox uygulaması

sonunda bügün montajı bitirdim. yarın resimleri ekleyeceğim. ama kısa özetle şunları söyleyeyim.

1. inanılmaz değişen bir motor sesi. çok tatlı. hondanınki vızıltı gibi kalıyor ama sadece viteste yük bindirip giderken. boşta gaz verince çok değişmiyor.
2. alt devirlerde farksız. 4 bine kadar aynı gibi
3. 4 binden sonra araba nos açmış gibi. sanki turbo devreye giriyor. inanılmaz seri bir şekilde hızlanıyor
4. arabam otomatik. egryi iptal ettik ışık yakmadı vites kaçırır dediler, kaçırmadı. rolantide titrer dediler titremedi.kısacası sorun yok

yaptığıma çok memnunnum düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. ama gerçek performansı için chip şart gibi

ayrıntılı bilgiyi montajdaki resimlerle vereceğim şimdilik bu kadar.

yazılımsız pek birşey farketmez yazılımla debriyaj kaçıracak kadar etkili olur. Tekrardan hatırlatayım. Bu arada kartal bosal da hedirs yapılmış hayırlı uğurlu olsun :D:D:D
 
Hayırlı uğurlu olsun...Daha önce bahsettiğim gibi orjinal yazılımla alt devirler ölü,üst devirler çok canlı..
Bende bu aralar farklı bi intake kit üzerinde çalışma yapıyorum.
Oil catc montajını ne yaptın?Bahsettiğim sübabı temin edebilirdinmi.

aynen dediğin gibi. şimdilik hava filtresini adam gibi oturtamadım. ama en kısa zamanda onu yapacağım krom boru döşemeyi düşünüyorum. sübabı bulamadım ama sanırım gerek kalmayacak. motor hacalandırmasını gaz kelebeğinden önde takacağım. zaten tankın filtresi olduğu için ordanda ahava alacağından yağdan çok emiş yapmayacak sanırım. ama önemli bir konu araba egrden sanırım dün motor ışığı yaktı..
 
yazılımsız pek birşey farketmez yazılımla debriyaj kaçıracak kadar etkili olur. Tekrardan hatırlatayım. Bu arada kartal bosal da hedirs yapılmış hayırlı uğurlu olsun :D:D:D


vallaa şu anki haliyle yazılım şart gibi çünkü alt devirler bir hayli baygın. ever headers orda yapıldı. nerden haberin oldu??? :)
 
vallaa şu anki haliyle yazılım şart gibi çünkü alt devirler bir hayli baygın. ever headers orda yapıldı. nerden haberin oldu??? :)


benim berber ,kasap ,manav ,dişçi ,kulak burun boğazcı ,sakatatçı ,hepsi sanayide :D:D:D
 
aynen dediğin gibi. şimdilik hava filtresini adam gibi oturtamadım. ama en kısa zamanda onu yapacağım krom boru döşemeyi düşünüyorum. sübabı bulamadım ama sanırım gerek kalmayacak. motor hacalandırmasını gaz kelebeğinden önde takacağım. zaten tankın filtresi olduğu için ordanda ahava alacağından yağdan çok emiş yapmayacak sanırım. ama önemli bir konu araba egrden sanırım dün motor ışığı yaktı..
napıcaz bu egr yi?
 
egr iptalinden sonra soketten söktüp egr yi çıkardınız mı.yoksa bi yere sabitleyip duruyor mu.

bir de kelebekten sonra boruyu nasıl çektiniz?sıcak hava alıyor mu filtre
 
Son düzenleme:
krom boru cabuk isinir, tavsiye etmem.. aluminyum daha iyi bir tercih olacaktir... JSV yi hic tutmasamda onun universal boru kiti iyi is cikariyor.
Berat in evi sanayide zaten arada sirada backcilikde :D yapar :D:D:D

kanka hepimiz mantzelden mi geldik.. :D
 
arabalarınızı japonlaştıracağına alın bir japon rahat edin sende sarper:D
 
aynen dediğin gibi. şimdilik hava filtresini adam gibi oturtamadım. ama en kısa zamanda onu yapacağım krom boru döşemeyi düşünüyorum. sübabı bulamadım ama sanırım gerek kalmayacak. motor hacalandırmasını gaz kelebeğinden önde takacağım. zaten tankın filtresi olduğu için ordanda ahava alacağından yağdan çok emiş yapmayacak sanırım. ama önemli bir konu araba egrden sanırım dün motor ışığı yaktı..


Gaz kelebeği önünden alırsan gerek kalmaz ama,
mantzele motordan hava vermen lazım ki bu sirkülasyon ve denge için önemli...;)

Egr konusunda ben alt manifoldu kaynakla doldurup üstüne sabitledim ve yazılımdan kapattım 6 bin km oldu şeytan kulağına bir sıkıntı yok..
 
egr iptali için genelde metal bir parça kestirip kaynakladık. üstüne sabitledim derken sadece sağ sola oynamasın diye mi yoksa gene aktif olarak bağlı ama yazılımdan mı kapalı?
 
Geri
Üst