z16 motora mantzel powerbox uygulaması

Valfin deliği manifold tarafından kaynakla kapatıldı.Bahsettiğin gibi oraya göre kesilen metal parçada aynı işi görür.
Oynamaması açısından sabitledim yazılımdan kapalı fakat fişi takılı ;)
 
benim arabada egr sadece gaza asılıp 5. vitese çıktıktan sonra, motor frenine bırakırsam arabayı yakıyor. Yakmasıda bana bir engel teşkil etmiyor.
Motoru istop edip çalıştırdığımda lamba geri sönüyor.

ne egr miş beeeee.
 
arabalarınızı japonlaştıracağına alın bir japon rahat edin sende sarper:D


Almanlar makinayı iyi yaparlar ve Almanlar herşeye makina derler ;):cool::cool::cool:

Japonlar iyi turistlik yaparlar ,boyunlarına astıkları makinalarıyla iyi ve sürekli resim çekerler.
 
benim arabada egr sadece gaza asılıp 5. vitese çıktıktan sonra, motor frenine bırakırsam arabayı yakıyor. Yakmasıda bana bir engel teşkil etmiyor.
Motoru istop edip çalıştırdığımda lamba geri sönüyor.

ne egr miş beeeee.


ben de de aynı şekilde.


berat senin ustanın kurum için bi formülü varmış.sarper bahsetti.
biliyosan çıtlatsana bize :)

birde filtreye soğuk hava aldırcak bi şeyler yaratmak lazım
 
Son düzenleme:
egr iptalinden sonra soketten söktüp egr yi çıkardınız mı.yoksa bi yere sabitleyip duruyor mu.

bir de kelebekten sonra boruyu nasıl çektiniz?sıcak hava alıyor mu filtre

egrnin altına kör tapa koyduk fişi takılı duruyor. valf çalışıyor ama içine gaz gelmiyor yani başta iyiydi ama 1-2 gün sonra ışığı yaktı. yazılım ile kapatmayı denedik ama benim araba 2001 model oda olmuyor


kelebekten sonra boru derken filtre borusundan bahsettin sanırım. şu anda tam soğuk havayla besliyemedim. ama üzerinde çalışıyorum kazan yada yalıtım gibi birşey yapacağım.
 
krom boru cabuk isinir, tavsiye etmem.. aluminyum daha iyi bir tercih olacaktir... JSV yi hic tutmasamda onun universal boru kiti iyi is cikariyor.
Berat in evi sanayide zaten arada sirada backcilikde :D yapar :D:D:D

kanka hepimiz mantzelden mi geldik.. :D


kesimlikle alumniyum zaten krom diyerek onu kaştetmiştim yanlış yazmışım. ama ben jsv yerine kendim büktüreceğim borucuda. zaten üstüne 2 tanede delik açılmalı motor havaladırması ve oksijen sensörü için
 
Gaz kelebeği önünden alırsan gerek kalmaz ama,
mantzele motordan hava vermen lazım ki bu sirkülasyon ve denge için önemli...;)

Egr konusunda ben alt manifoldu kaynakla doldurup üstüne sabitledim ve yazılımdan kapattım 6 bin km oldu şeytan kulağına bir sıkıntı yok..


bu konuyu ustayla konuştum söylediği seninkiyle aynı idi. mantzelin yaptığı yüksek emiş yüzünden motorun içine yağ kaçabilirç. zaten kelebekten önceyede bağlarsam mantzele mtordan hava gelmiş olacak. onun için en sağlıklı yer kelebekten önce bağlamak gibi.
 
Abi benim aracda Z motor ben yetkili opel servisinde yazılımdan iptal ettirdim benimde parca takılı ama şükür 6-7000 km oldu seytan kulağına hiç ışık yakmadı.Sen nasıl yazılımdan iptal ettiremedin.

Bu arada piri abi özelden msj gitmiyor sana kutu doluymuss :D:D:D msj atamadım.
 
Geri
Üst