1.6 cdti 136 hp kullanıcı yorumları

Merhaba, bir konuda yardıma ihtiyacım varda. Parça almak için bakarken aracımın motor kodunun B ile başlaması gerektiğini gördüm ama benim araç motor kodu A ile başlıyor. Neden olabilir ?
2016 1,6 CDTI Astra J Notchback (Sedan) Otomatik 100kw Motor No: A216 ile başlıyor.
Merhaba, motor no aracınızın motorunun seri numarasıdır, şase numarasının araca özel olması gibi aracınızın motoruna özeldir. Motor no bende de A ile başlıyor. Motor kodu ise motor tipini gösteren genel bir koddur. 136hp ise b16dth, 110hp ise b16dtl'dir. 1.6 dizel otellerin tümü için geçerlidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip ve SKalyoncu
Arkadaşlar merhaba yazdıklarınızı okudum ve net bir soru sormak istiyorum ben 2014 model astra 1.6 cdti bir araçla ilgileniyorum 70 bin km de ve ben opele biraz onyargili yaklaşıyorum sorularım şu arabayı önerir misiniz yani tekrar arac alacak olsanız bu aracı alır mısınız?
İkinci sorum hararet sorunu oluyor mu araçta genel olarak soruyorum teşekkür ediyorum.Varsa eksi veya artıları da yazabilirsiniz
 
Arkadaşlar merhaba yazdıklarınızı okudum ve net bir soru sormak istiyorum ben 2014 model astra 1.6 cdti bir araçla ilgileniyorum 70 bin km de ve ben opele biraz onyargili yaklaşıyorum sorularım şu arabayı önerir misiniz yani tekrar arac alacak olsanız bu aracı alır mısınız?
İkinci sorum hararet sorunu oluyor mu araçta genel olarak soruyorum teşekkür ediyorum.Varsa eksi veya artıları da yazabilirsiniz
Merhabalar ben genel anlamda dizel sevmiyorum. 1.4 t 2020 model araç almıştım 50 bin km yaptım. Bu süreçte sürekli yetkili sevis dışında bir yere gitmedim.
Tecrübe olarak ve genel olarak güvenilir bir araç yere sağlam basan bir araç. Onun dışında özellikle bakım dönemi iyi geçmiş bir araç ve herhangi bir sorunu yoksa. Araçı alıp sorunsuz binebilirsiniz. Ama en ufak bir arızası vs. varsa özellikle yaş olarak eski araçları tavsiye etmem. Ama uğraşırım bakımınıda yaparım derseniz orası ayrı ve birazda bütçe meselesi. Arabanın sorunu yoksa tavsiye edebileceğim bir araç. Teknik olarak donanım olarak eksiklikleri var orada da sizin ihtiyaçlarınızı karşılıyorsa sorun yok.
 
Benim düşündüğüm arac 2014 2015 model genel performansından yana sorun olacağını sanmıyorum ama en takıldığım konu hararet meselesi ve çözümsüz kronik sorunları varsa onlar olur onun dışında tip kaporta vs. Ok bence
 
Merhaba konuyu kapsayacak bir başlık tam olarak bulamadığım için buraya yazıyorum. 2019 model mokka x aracım var. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum 65.000 km de aldım şu an 75.000 km de. Benim sorunum DPF. Bu bir yıllık süreçte 4 kez sarı motor uyarı ışığı yaktı ve hepsi dps hatası. Hepsini de rejenerasyon yaptıktan sonra söndürdüm. 2 ay önce aracın boğaz kelebeği, egr, manifolt girişli ve dpfi temizlettim. Bayağı tıkanmıştı. Ama dpf i üzerinde içine ilaç katarak temizlediler. Ben en az 6 ay tekrar yakmaz diye düşündüm fakat 1.5 ay sonra tekrar yaktı. 15 gün önce tekrar rejenerasyon yaptırdım dün tekrardan yaktı. Sırf bundan dolayı aracı değiştirmeyi düşünüyorum ekranda sarı bir uyarı beni rahatsız ediyor. Bunun çözümü nedir. Reaktif karbon temizliği işe yarar mı. Devirsiz de kullanmıyorum araç yokuşta devamlı manuelde kullanılıyor ona rağmen bu kadar kısa sürede nasıl birikir. Devamlı rejenerasyon yaptırıp ta aracın egzos sistemini 600 derecelere çıkarmanın da zarar vereceğini düşünmekteyim.
 
Merhaba konuyu kapsayacak bir başlık tam olarak bulamadığım için buraya yazıyorum. 2019 model mokka x aracım var. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum 65.000 km de aldım şu an 75.000 km de. Benim sorunum DPF. Bu bir yıllık süreçte 4 kez sarı motor uyarı ışığı yaktı ve hepsi dps hatası. Hepsini de rejenerasyon yaptıktan sonra söndürdüm. 2 ay önce aracın boğaz kelebeği, egr, manifolt girişli ve dpfi temizlettim. Bayağı tıkanmıştı. Ama dpf i üzerinde içine ilaç katarak temizlediler. Ben en az 6 ay tekrar yakmaz diye düşündüm fakat 1.5 ay sonra tekrar yaktı. 15 gün önce tekrar rejenerasyon yaptırdım dün tekrardan yaktı. Sırf bundan dolayı aracı değiştirmeyi düşünüyorum ekranda sarı bir uyarı beni rahatsız ediyor. Bunun çözümü nedir. Reaktif karbon temizliği işe yarar mı. Devirsiz de kullanmıyorum araç yokuşta devamlı manuelde kullanılıyor ona rağmen bu kadar kısa sürede nasıl birikir. Devamlı rejenerasyon yaptırıp ta aracın egzos sistemini 600 derecelere çıkarmanın da zarar vereceğini düşünmekteyim.
Merhabalar, araç durağan halde iken cihazla yapılan temizliğin çok yeterli olmadığını çoğu kez duymuştum. Sürekli yapılmasının uzun vadede problem çıkarabileceği konusunda da size katılıyorum. Dpf'nin sökülerek temizlenmesinin daha etkili olduğu söyleniyor. Sürekli şehir içi ve özellikle sıkışık trafikte kullanıyorsanız ne kadar temizletirseniz temizletin sık tekrar etmeme ihtimali yok malesef. Arada bir uzun yol yapmalısınız. Uzun yol hiç yapmıyorsanız son bir kez temizliklerini yaptırdıktan sonra satıp, benzinli bir araca geçmeniz daha mantıklı olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: turbo_j
Merhaba konuyu kapsayacak bir başlık tam olarak bulamadığım için buraya yazıyorum. 2019 model mokka x aracım var. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum 65.000 km de aldım şu an 75.000 km de. Benim sorunum DPF. Bu bir yıllık süreçte 4 kez sarı motor uyarı ışığı yaktı ve hepsi dps hatası. Hepsini de rejenerasyon yaptıktan sonra söndürdüm. 2 ay önce aracın boğaz kelebeği, egr, manifolt girişli ve dpfi temizlettim. Bayağı tıkanmıştı. Ama dpf i üzerinde içine ilaç katarak temizlediler. Ben en az 6 ay tekrar yakmaz diye düşündüm fakat 1.5 ay sonra tekrar yaktı. 15 gün önce tekrar rejenerasyon yaptırdım dün tekrardan yaktı. Sırf bundan dolayı aracı değiştirmeyi düşünüyorum ekranda sarı bir uyarı beni rahatsız ediyor. Bunun çözümü nedir. Reaktif karbon temizliği işe yarar mı. Devirsiz de kullanmıyorum araç yokuşta devamlı manuelde kullanılıyor ona rağmen bu kadar kısa sürede nasıl birikir. Devamlı rejenerasyon yaptırıp ta aracın egzos sistemini 600 derecelere çıkarmanın da zarar vereceğini düşünmekteyim.

Hocam Kurumsal bir Yazılım firmasıyla görüşüp DPF ve EGR sistemlerini ECU üzerinden İptal ettirin.

Katalizöre dokunmadan Dpf seramiğini uzun bir Matkapla boydan boya deldirin. Sakın Boşalttırmayın. Egr valfini de kapattırın.

Son Enjeksiyonun ve Rejenerasyonun iptali sayesinde Yakıt Tüketiminiz ciddi şekilde düşecektir.

Performans Yazılımı yapılırsa ekstra olarak biraz daha düşebilir.

Oil Catch Can denilen Yağ Yakalayıcı Karter Havalandırmasına takılırsa tüm Hava hattı çok daha Temiz kalacaktır.

Manifold ve Subap temizliği yapılırsa Uzun Yıllar Tortu bağlamadan kalacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: omeroz
Hocam Kurumsal bir Yazılım firmasıyla görüşüp DPF ve EGR sistemlerini ECU üzerinden İptal ettirin.

Katalizöre dokunmadan Dpf seramiğini uzun bir Matkapla boydan boya deldirin. Sakın Boşalttırmayın. Egr valfini de kapattırın.

Son Enjeksiyonun ve Rejenerasyonun iptali sayesinde Yakıt Tüketiminiz ciddi şekilde düşecektir.

Performans Yazılımı yapılırsa ekstra olarak biraz daha düşebilir.

Oil Catch Can denilen Yağ Yakalayıcı Karter Havalandırmasına takılırsa tüm Hava hattı çok daha Temiz kalacaktır.

Manifold ve Subap temizliği yapılırsa Uzun Yıllar Tortu bağlamadan kalacaktır.
Hocam çok teşekkür ederim. İlk defa dpf olan araba kullanınca bende şok oldum. Ama bunu Trabzon da yapacak iyi bir usta bulmak zor. Arabadan çok memnunum ama ekranda sarı bir ışık beni çok rahatsız ediyor. Benden önceki sahibi tamamen devirsiz kullanmış egr borusundaki kromu görünce şok oldum. Ustalara sorunca hep aynı cevap bunlarda kronik.
 
  • Beğen
Tepkiler: turbo_j
Merhabalar, araç durağan halde iken cihazla yapılan temizliğin çok yeterli olmadığını çoğu kez duymuştum. Sürekli yapılmasının uzun vadede problem çıkarabileceği konusunda da size katılıyorum. Dpf'nin sökülerek temizlenmesinin daha etkili olduğu söyleniyor. Sürekli şehir içi ve özellikle sıkışık trafikte kullanıyorsanız ne kadar temizletirseniz temizletin sık tekrar etmeme ihtimali yok malesef. Arada bir uzun yol yapmalısınız. Uzun yol hiç yapmıyorsanız son bir kez temizliklerini yaptırdıktan sonra satıp, benzinli bir araca geçmeniz daha mantıklı olacaktır.
Benzinli arabaya geçmek mantıklı olacak gibi. Biraz daha ekleyip benzinli bir grandlanda geçilebilir
 
  • Beğen
Tepkiler: omeroz
Hocam çok teşekkür ederim. İlk defa dpf olan araba kullanınca bende şok oldum. Ama bunu Trabzon da yapacak iyi bir usta bulmak zor. Arabadan çok memnunum ama ekranda sarı bir ışık beni çok rahatsız ediyor. Benden önceki sahibi tamamen devirsiz kullanmış egr borusundaki kromu görünce şok oldum. Ustalara sorunca hep aynı cevap bunlarda kronik.

Euro 5 ve 6 Dizel tüm Motorların kroniğidir hocam. 1.2 Benzinli PSA motoru daha sıkıntılıdır sakın Yaklaşmayın.

1.6 Dizel PSA motoru iyidir. Zincir derdi yoktur. Grandland Crossland Tam Otomatik sağlıklıdır.

1.4 t Mokka X Tam Otomatiğin bazı kronikleri çözüldüğünde LPG ile Başarılıdır.

1.6 Suzuki Vitara Tam otomatik LPG uyumlu güzeldir.

2.0 Honda CR-V Tam Otomatik LPG'li yine iyidir.

1.4 Hyundai Bayon Kia Stonic Tam Otomatik LPG ile sorunsuzdur.

1.5 Dci Çift Kavrama EDC Renault Kadjar ve Nissan Qashqai fena değildir.

Ecumaster gibi kurumsal Yazılım firmaları DPF EGR Adblue İptalinde tercih edilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: omeroz
Geri
Üst