10 yıl bozulmayacak asfalt yaptılar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan smihci
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
üniversite personeline tebrikler ama yemez.asfalt ihale ahalisine ters bu işler.o yol her sene bozulacak her sene yenilenecek.taş mı yiyecek bu adamlar !!
 
Birde yok cadde büyüksehire ara sokaklar belediye diye birbirlerine inat isi yap boza sahidim...böyle zihniyet olurmu? hizmet rekabet halka devlete zarar vermek mi? yok sana yaptirtmam bunlarin hepisini ankarada gördüm yazik
 
üniversite personeline tebrikler ama yemez.asfalt ihale ahalisine ters bu işler.o yol her sene bozulacak her sene yenilenecek.taş mı yiyecek bu adamlar !!

Arkadaşım taşeron işi bitirir karayolları işi satın alır ondan sonra bütün çökmeler çukurlar bakımlar karayollarının sorumluluğundadır.Taşeronlar 3-5 metrelik tamir işiyle uğraşmaz makinelerin maliyetini kurtarmaz.Ha senin mantığın uzun vadede işe yarar, 15 sene sonra bir hükümet daha gelip bu yol hoşuma gitmedi yeniden yapalım dediğinde.Burada yolun çökmesinin sebebi maliyetleri en düşük seviyede tutmak isteyen şirketlerin yada bu yolu şu tarihe kadar yetiştirin şov yapıcaz bir günde 112 yol açıcz diyen hükümetlerin işi bozmasıdır.
 
Bu asfalttan değil herhalde ama geçen gün Karabük -> Eskipazar yolundan geçtim. Türkiye'yi bırak, Kanada, Amerika, Bulgaristan, Yunanistan... Dünyada lastik bastığım en güzel asfaltlardan :D, Almanlarınkiyle kapışır. Tebrikler Karabük.
 
Bu asfalttan değil herhalde ama geçen gün Karabük -> Eskipazar yolundan geçtim. Türkiye'yi bırak, Kanada, Amerika, Bulgaristan, Yunanistan... Dünyada lastik bastığım en güzel asfaltlardan :D, Almanlarınkiyle kapışır. Tebrikler Karabük.

O yol daha yeni bitti :)
 
Yeni yapıldığı belli zaten de, biz Ankarada Melih amcanın yeni yaptığı yolları da biliyoruz :D
 
Yeni yapıldığı belli zaten de, biz Ankarada Melih amcanın yeni yaptığı yolları da biliyoruz :D

Yukarıda da açıkladım karayolları yapılan işi satın alana kadar müteahhitler sorumludur.Karayolları satın aldıktan sonra o yolun ertesi gün çökmesi umurlarında olmaz.Bu nedenle karayollarının gözünü boyamak önemli.
 
Bu asfalttan değil herhalde ama geçen gün Karabük -> Eskipazar yolundan geçtim. Türkiye'yi bırak, Kanada, Amerika, Bulgaristan, Yunanistan... Dünyada lastik bastığım en güzel asfaltlardan :D, Almanlarınkiyle kapışır. Tebrikler Karabük.

O yol daha yeni bitti :)

Geçen ay gazeteye çıkmıştı sanırım, heyelan olmuştu o yolda, insanı hayret içinde bırakan bir kayma olmuştu asfaltta. Herhalde onu tamir etmişler.
 
Yukarıda da açıkladım karayolları yapılan işi satın alana kadar müteahhitler sorumludur.Karayolları satın aldıktan sonra o yolun ertesi gün çökmesi umurlarında olmaz.Bu nedenle karayollarının gözünü boyamak önemli.
Satın almak diye bişey yok, yol devletindir. Yani karayollarınındır. Bedeli karşılığında iş yaptırır.
 
Satın almak diye bişey yok, yol devletindir. Yani karayollarınındır. Bedeli karşılığında iş yaptırır.

Bu işlerin rutininden ne kadar haberin var bilmiyorum.Şirket ihaleye girer.İş biter.Karayollarının mühendisleri yolu kontrol eder.Satın alma işlemi tamamlanır.Yol o zaman devletin olur.Son işlemler tamamlanana kadar tüm sorumluluk ihaleyi alan şirketindir.Sanırım ihaleler alıp yol yapıyorsunuz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst