active select güncelleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ulas79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: active select güncelleme

Tolga KARACA link' Alıntı:
Forumca şaka yapalım dedik ama sonra ileri gittiğimizi düşünüp vazgeçtik;güncelleme yok Doğan (((:

Duygularımla oynadınız, ellerimle büyüttüğüm solarken dirilttigim çiceğimi kopardınız siz, ellere verdiniz. Ühü ühü ühü.
 
Ynt: active select güncelleme

GNSpower link' Alıntı:
Duygularımla oynadınız, ellerimle büyüttüğüm solarken dirilttigim çiceğimi kopardınız siz, ellere verdiniz. Ühü ühü ühü.
Cuma gunu servise gitcem doğan insallah vardir guncelleme.
 
Ynt: active select güncelleme

valla ustaya neden haber vermediniz diye sorduğumda yazılımın daha 1-2 ay önce geldiğini söyledim ,bu arada 1.6T ve 1.4T nin şanzıman kodu aynı 6t 40 şanzıman aşağıda teknik özelliklerini paylaşıyorum




Hydra-Matic 6T40 (MH8)
 
Type: Six speed front-wheel-drive, electronically controlled, automatic overdrive transaxle with an electronically controlled torque converter clutch.

Maximum Engine power :( hp/kW ) 180 hp ( 134 kW )

Maximum engine torque: 177 lb-ft (240 Nm)

Maximum gearbox torque: 277 lb-ft (375 Nm) - All gears
Gear ratios: MH8

First:4.58
Second: 2.96
Third: 1.91
Fourth: 1.45
Fifth: 1.00
Sixth: 0.75
Reverse: 2.94
Final Drive Ratio: 3.87

Maximum input speed: Rev 4000 rpm

1-2 7000 rpm
2-3 7000 rpm
3-4 7000 rpm
4-5 7000 rpm
5-6 6000 rpm (corresponds to 4476 rpm in 6th after the shift is complete)

Maximum input speed in 6th: 4476 rpm

Maximum validated gross vehicle weight: 1996 kg (4400 lbs)

Shifter Posistions: P, R, N, D, M

Case material: die cast aluminum

Shift pattern: Variable Flow Solenoids

Shift quality: Variable Flow Solenoids

Torque converter clutch: Variable Bleed Solenoid

Converter size: 236mm (reference) (diameter of torque converter turbine)

Fluid type: DEXRON® VI

Transmission weight: wet: 82 kg (180.4 lb)

Fluid capacity (approximate): 7.77L (6.56 kg)

Bottom pan removal: NA

Pressure taps available: Line Pressure

Transfer design: Two-axis design, Output Chain

Assembly sites: GMK (Korea), SGM (China), SLP (Mexico), TTO (Toledo).

Applications: Chevrolet Malibu & Cruze, Buick Regal & Verano
 
Ynt: active select güncelleme

Ulaş bey peki size göre vites geçişlerindeki hissedilirlik bariz azaldı mı?
Yani güncelleme yapıldığına değdi mi?
 
Ynt: active select güncelleme

O simdi asker link' Alıntı:
Ulaş bey peki size göre vites geçişlerindeki hissedilirlik bariz azaldı mı?
Yani güncelleme yapıldığına değdi mi?
vites geçişleri biraz daha hızlandı ve vites geçişlerindeki kararsızlık ortadan kalktı.araç daha seri oldu yani güncellemeye değdi :)
 
Ynt: active select güncelleme

Ulaşım yazılımla güçlendirmekten cayacaksın galiba?
 
Ynt: active select güncelleme

yok Tolga vazgeçmedim ama araya hep olmıyacak masraflar giriyor,tam niyetleniyorum pat evde bir eşya arızalanıyor hazırdaki para onlara gidiyor  :)
 
Ynt: active select güncelleme

ulas79 link' Alıntı:
yok Tolga vazgeçmedim ama araya hep olmıyacak masraflar giriyor,tam niyetleniyorum pat evde bir eşya arızalanıyor hazırdaki para onlara gidiyor  :)

Ulaş alakasız olacak ama başka forumdan bir arkadaş geçenlerde demiş ki "110Hp 4ileri otm Civic ile içinde 4 kişi varken yokuşta Astra 1.4T yi gaza dokunmamla geride bırakmam bir oldu" ben de bunun olamayacağını söyleyince "eşimde 1.6T SW var onunla bile kapışınca 200 e kadar kafa kafaya gidiyoruz" dedi.


Eski kasa 1.6 110Hp lik Civic düzde 9.2sn de 100 km ye ulaşabilir ancak dediğim gibi düz yol aracıdır ve yüke de gelmez torku zayıftır.


Bu dedikleri abartılı değil mi sence de?
 
Ynt: active select güncelleme

Tolga KARACA link' Alıntı:
Ulaş alakasız olacak ama başka forumdan bir arkadaş geçenlerde demiş ki "110Hp 4ileri otm Civic ile içinde 4 kişi varken yokuşta Astra 1.4T yi gaza dokunmamla geride bırakmam bir oldu" ben de bunun olamayacağını söyleyince "eşimde 1.6T SW var onunla bile kapışınca 200 e kadar kafa kafaya gidiyoruz" dedi.


Eski kasa 1.6 110Hp lik Civic düzde 9.2sn de 100 km ye ulaşabilir ancak dediğim gibi düz yol aracıdır ve yüke de gelmez torku zayıftır.


Bu dedikleri abartılı değil mi sence de?
ilk kalkışlarda civic kafa çıkarmaya çalışır ama 3. vitesten sonra kafasını camdan çıkarıp arkamdan ağlayarak bakar :) heleki yolda seyir halinde karşılaşıp kafa tutmaya çalışırsa komik duruma düşer çünkü 1.6T nin ara hızlanmaları bir acayip araç normal seyir halinde giderken dipgaz yaptığımda kick down yapıp 2 vites küçültüp resmen şaha kalkıyor oraya buraya kafa atıyor ,yani anlayacağın arkadaşın hayal aleminde yaşıyor :D
 
Ynt: active select güncelleme

Tolga KARACA link' Alıntı:
Ulaş alakasız olacak ama başka forumdan bir arkadaş geçenlerde demiş ki "110Hp 4ileri otm Civic ile içinde 4 kişi varken yokuşta Astra 1.4T yi gaza dokunmamla geride bırakmam bir oldu" ben de bunun olamayacağını söyleyince "eşimde 1.6T SW var onunla bile kapışınca 200 e kadar kafa kafaya gidiyoruz" dedi.


Eski kasa 1.6 110Hp lik Civic düzde 9.2sn de 100 km ye ulaşabilir ancak dediğim gibi düz yol aracıdır ve yüke de gelmez torku zayıftır.


Bu dedikleri abartılı değil mi sence de?

Mümkün değil Tolga hadi 0-100 km hıza kadar kafa kafaya gittim dese olurda 200 e kadar yemezler abi :) 1.6T nun hızlanma karakteri 1.4T gibi değil belli bir devir ve hızdan sonra bir anda araçta güç patlaması oluyor o anda tek rakibi 3.20d 1.6 110 hp civic plakayı okuyabilirse iyidir yani :) 1.4T yü bile geçmesi bence pek mümkün değil. Bence arkadaş biraz abartmış :)
 
Geri
Üst