bişe demiyorum 8-9 sn 0-100 un var subaruyla gıdiosun fabrika verılerıne bakmanı rica ediyorum 150 hp astra gsi 0-100 u 8.5 sn sen hesap et
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
yeni corsaların yayaya en az hasar verme nedeni tamponda kullanılan materyalin kimliği değil, kaputun dizayn şeklidir.. yayayı altına almaz, üstüne alır ve adeta su zerreciği gibi tahliye eder.
tampon materayali 50-60 km den sonra isterse sünger olsun yinede zarar verir. suya yüksekten çakılan adamın kafasının kopması gibi bişey buda.
arac ici ve arac disi guvenlik icin (yaya) cok felaket sonuclar acabilecek bi araba olmus motru direk iterk on koltuktakilerinin ayaklarina mal olmasina ve onden carptigi yayi aninda oldurmesi ve altina almasi gibi sonuclar yaratabilir..Dusuncesizce yapilmis bi hareket...!
Mehmet abizimn dusuncesine saygim var ama sunu soliyim Yeni corsalar 5 yildizi almasinin en baslica nedeni carptigi yaya en az hasari vermesi ve hic bi sekilde altina almamasidir bu bilimsel olrarak yaplms bi arastirma aksi idda edilemez bence sert bir yuzeyle yumsak bir yuzyin tepkimeleri cok farklidir ve herzaman sert olanin darbesi daha fazladir yuksek hizlarda hepsi ayni tabi ; )
Biz orjinal tampon ile kıyaslamıyoruz..
Fiber den yapılan bu tür büyük uygulamalar ile kıyaslıyoruz..
Fiber kırılır ve ayakları arabanın altına alır..Metal o kadar kırılgan olmadığından orjinal tampondaki gibi yayayı arabanın üstüne yönlendirir..Yayanın ayakları biraz daha fazla acır ama olsun..