Geçen hafta bir iş için Ankara'daydım, kardeşimde Adapazarın'dan yola çıktı Ankara'da buluştuk. Arabaları krank keçesinden yağ kaçırdığı için yolculukları biraz sorunlu olmuş. Ankara'da eski bir arkadaşın dükkanında aracın keçesini değiştirdik deneme yaparken bu sefer de otomatik şanzumandan yağ kaçağı başladı. Usta arkadaşa "bir yeri yaptın bir yeri bozdun" diye takıldım. Mecburen tekrar aracı söktük, tribün keçesinden yağ kaçırdığını gördük, keçe ve tribün burcunu (tribün, burcu tam olarak merkezlemiyordu) takım olarak değiştirmeye karar verdik, sonuçta iş hayırlısı ile bitti. Çıkan fatura önce enişteye biraz fazla gibi göründü ama (bence normaldi, çünkü ustadan memnun kalınca aradan motor bakımı da çıkardı ) yola çıktığımızda aracını kendisi de tanıyamadı. Meğerse aracın şanzuman arızası uzun süredir varmış, ama Adapazarın'da çaresini bulamayınca o da aracı o şekilde kullanıyormuş. Aracın sağlıklı çalıştığını görünce Adapazarı'na kadar arkadaşa dua ede ede geldi. Müşteri memnuniyeti işte böyle bir şey.