ANKARA BATIPARK OPİS GARANTİLİ ARACIMA DİSK DEĞİŞİMİ YAPMADI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan alp___
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: ANKARA BATIPARK OPİS GARANTİLİ ARACIMA DİSK DEĞİŞİMİ YAPMADI

alp___ link' Alıntı:
@OGOKTAS, sevgili dostum Opel müşteri hizmetleri beni şaşırttı diyebilirim. Hiç itiraz etmediler kesinlikle haklısınız ve sorununuzu çözmek için ne gerekiyorsa yapacağız gerekli evrakları topladıktan sonra sizinle tekrar iletişime geçeceğiz dediler. Açıkçası çok umudum yoktu ama onlarda ilk gittiğimde disklerin bozuk olduğunu servis tespit ettiyse değiştirmeliydi diye altını çizerek belirttiler. Kaldıki bir düşünün servise gidiyorsunuz aracınızın herhangi bir yerinde garanti kapsamına giren bir aksam bozuk onlar değiştirmiyorlar tamir edip veriyorlar bu ne derece doğru? Neden tamir ediyorsun tamir etmekle parça değiştirmek aynı şey mi? Tamir edilen parçanın aynı arızayı yapması çok daha büyük olasılık bu demek oluyorki garanti bittikten sonra biz bundan parayı alırız demek oluyor. Kraldan çok kralcılık diye ben buna derim. Opis'e kesinlikle güvenmem sizlerere kesinlikle tavsiye etmem hemde yaptıkları işçilik çok iyi değil. Torpido kapağını bile doğru düzgün kapatamamışlardı...

Ben ikinci el aldigim aracimda 100 120 civari giderken hafif frene bastigimda cok derinden azbir titreme hissediyordum. Ayrica on gogusten tikirtilar hissediyordum. Odak a goturdum sikayetleri anlattim. Araci almaya gitigimde diskleri degistirdiklerini ve gogusten gelen tikirtilari hallettiklerini soylediler. Aracin garantisi Haziran 2014 te bitiyor bu arada

Umarim en kisa surede Opel sorununu cozer cozmezse Albertx inde soyledigi gibi hakkini sonuna kadar ara
 
Ynt: ANKARA BATIPARK OPİS GARANTİLİ ARACIMA DİSK DEĞİŞİMİ YAPMADI

Fren disklerinin yamulması yoldan geldikten sonra ısınan disklere aracı yıkarken su vurulmasından da kaynaklanıyor bilginiz olsun arkadaşlar, diskler sıcakken kesinlikle su tutmayın  general_non_non
 
Ynt: ANKARA BATIPARK OPİS GARANTİLİ ARACIMA DİSK DEĞİŞİMİ YAPMADI

Arkadaşlar konuyla ilgili bilgilendirme yapmak istedim,
Bugün opel müşteri hizmetleri tarafından arandım ve disklerin tükenen parçalar içinde olduğu ve garanti kapsamına girmeyeceğini zira torna işleminin doğru olduğunu bildirdiler tarafıma. Yani kısaca arkadaşlar opel yamulan diskleri garanti kapsamında değiştirmek yerine tornalanmasını öngörüyormuş. Yazıklar olsun diyorum, Opis denen sözüm ona servis ise değişimi zamanında yapsaydı hiç bunlar ile uğraşmak durumunda kalmayacaktım açıkçası. Biliyorum ki bir çok arkadaşımın aracı aynı sorun nedeniyle diskleri yamulduğundan dolayı hiçbir şart kayıt kabul edilmeden değiştirilmiştir. Ama ben kendi ettiğimi çekiyorum opis herzaman kötüydü sırf yeni açılan batıparkta belki durum daha iyidir diye ve sakin olması nedeniyle tercih etmiştim keşke etmeseymişim. Opak Opal vs. gibi servislere gitseymişim diyorum. Allah bildiği yapsın bunları.

Arkadaşlar kesinlikle O  PİS'e gitmeyin size tavsiyemdir bir arkadaşınız olarak. Hem aracınız için ilgili bakımları yapmaktan acizler hemde tüm sorunları müşterinin aleyhine çözmekte bir numaralar. Kendi ustaları bana bunun ileride garanti kapsamında değiştirilmesi için bir engel bulunmadığını belirtiyor ama günü geldiğinde biz size öyle birşey demedik diyecekkadarda inkarcılar.
 
Ynt: ANKARA BATIPARK OPİS GARANTİLİ ARACIMA DİSK DEĞİŞİMİ YAPMADI

Gecmis olsun umarım sikintisinizi giderirler keske serviste ki ustanın sözüne itimat etmeseydiniz  cunku  soz uçar yazı kalır günahını. Almak istemem ama belki onlar garantiden değişti bile gösterebilirler
 
Ynt: ANKARA BATIPARK OPİS GARANTİLİ ARACIMA DİSK DEĞİŞİMİ YAPMADI

alp___ link' Alıntı:
Arkadaşlar konuyla ilgili bilgilendirme yapmak istedim,
Bugün opel müşteri hizmetleri tarafından arandım ve disklerin tükenen parçalar içinde olduğu ve garanti kapsamına girmeyeceğini zira torna işleminin doğru olduğunu bildirdiler tarafıma. Yani kısaca arkadaşlar opel yamulan diskleri garanti kapsamında değiştirmek yerine tornalanmasını öngörüyormuş. Yazıklar olsun diyorum, Opis denen sözüm ona servis ise değişimi zamanında yapsaydı hiç bunlar ile uğraşmak durumunda kalmayacaktım açıkçası. Biliyorum ki bir çok arkadaşımın aracı aynı sorun nedeniyle diskleri yamulduğundan dolayı hiçbir şart kayıt kabul edilmeden değiştirilmiştir. Ama ben kendi ettiğimi çekiyorum opis herzaman kötüydü sırf yeni açılan batıparkta belki durum daha iyidir diye ve sakin olması nedeniyle tercih etmiştim keşke etmeseymişim. Opak Opal vs. gibi servislere gitseymişim diyorum. Allah bildiği yapsın bunları.

Arkadaşlar kesinlikle O  PİS'e gitmeyin size tavsiyemdir bir arkadaşınız olarak. Hem aracınız için ilgili bakımları yapmaktan acizler hemde tüm sorunları müşterinin aleyhine çözmekte bir numaralar. Kendi ustaları bana bunun ileride garanti kapsamında değiştirilmesi için bir engel bulunmadığını belirtiyor ama günü geldiğinde biz size öyle birşey demedik diyecekkadarda inkarcılar.

çok geçmiş olsun yaklaşık 2,5 ay kadar önce istanbuldan sakaryaya giderken bende direksiyonda titreme hissettim, bunun üzerine aracımı servise götürdüm ve durumu anlattım. önce test sürüşüne çıkılacağını 5 dk kadar beklemem gerektiği söylendi. az zaman sonra iş emrini açan görevli yanıma geldi ve test sürüşüne çıkılmayacağını ve disklerle birlikte balataların garantiden değişeceğini söyledi. baya bi şaşırdım çünkü şikayetim haricinde disklerin problemli olduğunu belirtir hiç bir şey yoktu. sonuç olarak aracımı 4 saat sonra teslim aldım, ancak yapılan işlemle ilgili bir belge verilmedi, aracım şu an 22300 km de ve 2000 km dir bi sıkınrı yok. keşke o zaman servisin başına ekşiseydiniz ya da başka bi servise gitseydiniz, hepsi ayrı bi dünya standartları yok birinin ak dediğine diğeri kara diyor.
 
Ynt: ANKARA BATIPARK OPİS GARANTİLİ ARACIMA DİSK DEĞİŞİMİ YAPMADI

֜züldüm.  Geçen sene bu zamanlar  Arka park sensörüm çalışmıyordu. Servis yetkilisi tamponun komple sökülüp 4 sensörün değişeceğini ve bu işlemin garantiden ve sensör başına 150 TL olacağını ve 600 TL sensör ücreti ve tampon sökme-takma bedeli ile işçilik artı KDV yaklaşık 800 TL lik masraf çıkartılar.  Bende niye diye sorduğumda. Tampon vurma ihtimali çok yüksek dediler. Bende tamponu bırakın vurmayı-çarpmayı yağmur damlası bile değmediğini bunu mutlaka garantiye girmesi gerektiğini vurguladım. Servis kabul etmedi. Sökmemiz lazım dedi. Bende kalsın dedim. ևıkış işlemleri için araç kabul (yazahane) gittim. Bana sormadan aracımı yıkamaya almışlar. O sinirle Ankaradan yola çıktım. Kırşehire yakın bir yerde.. Eşim arabanın paspaslarının olmadığı söylemesi üzerine çıldırdım. Geri dönemezdim zira yolum çok uzaktı. Taaa tunceli...İznim bittii için dönmeme imkan yoktu. Dönseydim zaten o yetkileri paspas yapardım.  Telefon ile aradığımda özür dilemek yerine Yavuz Hırsız Ev Sahibini kovar misali bir tavırla karşılaştım. Allahtan aracım sensörü kendi kendine düzeldi. İyiki elletmemişim dedim. Servis ismini söylemiyeceğim.Hangi servis olduğunu siz anladınız..
 
Ynt: ANKARA BATIPARK OPİS GARANTİLİ ARACIMA DİSK DEĞİŞİMİ YAPMADI

2003 model opel corsa aracımda o zamanın kronik sorunu olan direksiyon kutusu arızasıyla karşılaşmıştım. servis gelen müşterilerin araçlarında direksiyon kutusunu komple garantiden değiştiriyordu. Benim aracımda garanti süresi boyunca 2 sefer bir seferde garanti bittikten yaklaşık 8 ay sonra toplamda 3 sefer değişim yapılmıştı.

Da sonradan servisler direksiyon kutusunu komple değiştirmek yerine tamir kiti adı altında tıkırtı burçlarını değiştirmeye başladı. 2004 corsa aracım daha 4 aylık iken servise direksiyon kutusu şikayeti ile gittiğimde değişim yapmak yerine tıkırtı burcunu değiştirdiler.

Kronik olan bir arıza ilk çıktığında genelde GM servislerden arızalı parçanın değiştirimesini istiyor/onay veriyor ama ileriki zamanlarda parça değişimi yerine parça üzerinde iyileştirme yapmaya çalışıyor.
 
Geri
Üst