Arabada Alman Mi-japon Mu-fransiz Mi-yerli Mi Buyrun Hep Beraber Oylayalim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan soneryen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Alman
 
performans tasarım lüks de italyan
konfor sağlamlık dayanıklılıkda alman
elit farklılık isteyen entellektüel aristograt tarzı araçda ingiliz
hepsinden ucundan birazda japon
kendi halinde üretenin bile neden ürettiğini bilmeden ürettiği araçda rus
 
Opel tabiki ama????

Benim tercihim alman yalnız şurda önemli bir detay girmek istiyorum arkadaşlar atlamışlar bugün aldığınız bir opelin hangi modeli olursa olsun standart 2 yıl sınırsız kilometre garanti vermekte.400 EURO verirsen 4 yıl sınırsız kilometreye çıkartabilirsin.şimdi benim bildiğim japonlarda yıl ve kilometre limiti var keza fransızlarda öyle Bu önemli bir kriter bence ancak sıkıntı duyduğum bir konu var onuda eklemek istiyorum.şimdi bu yeni üretilen alman araçların safkan lık özelliğini kaybetmiş durumda mesela astralar polonyada corsalar ispanyada üretilmektedir.tabiki bu üretim bandının başka bir ülkeye kurulması maliyetleri düşürüyor ama yinede biraz endişe duymamak elde değil.araçların tamamen kendi ülkelerinde kendi uzman ekibi kontrolünde montajının ve üretimin yapılması taraftarıyım yoksa 3-5 seneye kalmaz bu kalite düşecektir.
 
Benim tercihim alman yalnız şurda önemli bir detay girmek istiyorum arkadaşlar atlamışlar bugün aldığınız bir opelin hangi modeli olursa olsun standart 2 yıl sınırsız kilometre garanti vermekte.400 EURO verirsen 4 yıl sınırsız kilometreye çıkartabilirsin.şimdi benim bildiğim japonlarda yıl ve kilometre limiti var keza fransızlarda öyle Bu önemli bir kriter bence ancak sıkıntı duyduğum bir konu var onuda eklemek istiyorum.şimdi bu yeni üretilen alman araçların safkan lık özelliğini kaybetmiş durumda mesela astralar polonyada corsalar ispanyada üretilmektedir.tabiki bu üretim bandının başka bir ülkeye kurulması maliyetleri düşürüyor ama yinede biraz endişe duymamak elde değil.araçların tamamen kendi ülkelerinde kendi uzman ekibi kontrolünde montajının ve üretimin yapılması taraftarıyım yoksa 3-5 seneye kalmaz bu kalite düşecektir.

başka ülkelerde üretim bandı olması safkanlığı bozma konusu tartışılır o yüzden ona deyinmeyeceğim ama kalitenin düşmesi konusunda yanlış düşünüyorsunuz,

otomotiv sektörü olsun olmasın bir çok markanın bir çok ülkede bir ya da birden fazla üretim tesisi olması pazarı genişletmenin yanında üretim maliyetlerinin düşürülmesi ve bunun getirisi olarak satış fiyatı demektir... yani rekabettir.

kısaca sistemden bahsetmek isterim size, iş gücü daha ucuz olan arsa nakliye vs gibi etkenlerden dolayı daha cazip olan bölge seçimi ile fabrikanın kurulmasının ardından, tüm tesis çalışır duruma getirilmiş olsun...hatta denemeler yapılmış ve T1 diye adlandırdığımız ilk numuneler kontrol edilerek onay almış ve bu T1lerle oluşturulan komple modeller testlere tabi tutulmuş olsun... yani tesis seri üretim kısmına hazır olsun.

üretim üslerine parça dataları herzaman için merkezden gelir, üs hiçbirşekilde değişiklik yapma hakkına sahip değildir, talepte bulunabilir ancak kendi başına estetiği ya da mekaniği değiştiremez.. üretim bantları zaten firma tarafından uygun sistemde kurulmuştur..

parça bazında ele alalım komple bir ürünü...parçaların oluşması için baskı yapılması, baskıların alınması için ise parça kalıpları gereklidir..
kalıplar, günümüzde çoğunlukla, süre ve maliyet sebebi ile daha iyi teklif sunan uzak doğuya bağlanır, enjeksiyon ekstrüzyon vs parça baskıları ise üretim tesisine yakın yan sanayi tarafından gerçekleştirilir...
 
abi ben onu bunu bilmem almanda tek isim vardir opel derim evet bir opel hastasiyim ama en saglam ve en güvenli arabadir bana göre mercedes veya bmw cok hantal ve pasif arabadir niyesi sudur kar da buzda bu arabalarla gidemezsiniz tehlike yaratir zap edemezsiniz nedeni sunlardir arkadan itişli oldugu oldugu içindir opel önden cekişlidir kolay zapedersiniz işte baslica opelle baglanmam bunlardan biridir :D
 
Geri
Üst