Aracına bor power uygulayanlar

alper selam, sizin kullanıp fayda görmenize bir lafım yok dediğim gibi bi teori bu. illaki faydası vardır yoktur demiyorum ama ürünü satanların elinde saha testleri,ömür testleri yok, uzun vadede de bahsettiğim sorunların oluşma ihtimali var, oluşmama ihtimali de vardır tabiki adı üstünde ihtimal, bu sebepten ben uygun görmedim, koymadım aracıma
benim arabam da 157000 de motor 7000 de.
düşündüm araştırdım uygun bulmadım almadım


selam hakan. anladım tabiki tercih meselesi kullanıp kullanmamak ama tahminler değil tecrübeler paylaşılırsa daha iyi olur kanısındayım. hatta birkaç bin km. daha yap yağ değiştirdikten sonra tavsiye ediyorum bi dene pişman olmazsın :) ellerinde uzun süreli testler de var aslına bakarsan. bir fabrikada makina kalıbında denemişler kalıbın ömrünü 4 katına çıkartmış. fabrikanın kendisinden gelen teşekkür yazısı var. belediye araçlarında denemişler motor inme süresini 2 katına çıkartmış; motor yağı değişim periyodunu da yarıya indirmiş. ben belgelerine baktım bunların. sen de bi araştır derim.
 
bor power hakkında edindiğim bilgiye göre yakıt tasarrufu sağladığı çekişi güçlendirdiği bir de güzel bir radya hediye ettiğidir ben kullanmadım ama kullanan biriyle konuştum 2 yle çıktıuğım yeri artık 3 le rahat çıkıyorum dedi bide yıpranmış motorlar için ve yeni motorlar için olmak üzere 2 çeşiti varmış
 
15000 bakımında mobil1 0/40 yağ ile bor power s250 koydurdum. Bütün filtreleri değiştirtdim. Alt devirlerde hızlanma gerçekten farketti. Birde ayağımı gazdan çekince sanki daha geç yavaşlamaya başladı gibi. ben memnunum yani
 
Son düzenleme:
YAWW kon bu kadar dallandı budaklandı ki...
İnsanlar araçlarına hangisini ekleyeceğini şaşırdı...

Vallahi Benim emektarın 1000 Km sonra yağ değişimi geldi...
BU yorumlardan sonra ne ekleyeceğimizi şaşırdık..
 
YAWW kon bu kadar dallandı budaklandı ki...
İnsanlar araçlarına hangisini ekleyeceğini şaşırdı...

Vallahi Benim emektarın 1000 Km sonra yağ değişimi geldi...
BU yorumlardan sonra ne ekleyeceğimizi şaşırdık..


bor power kullanmadım ama motorsilk şiddetle tavsiye ediyorum :good: hatta yakın zamanda şanzuman için olan katkısını da alıcam :) onunla ilgili görüşlerimi de yazarım..
 
Zaten bizim emektarda 224.500 kmde...

225000 KM doğru gidiyoruz...

1-) Motorsilk bir kere eklediniz mi 100.000 KM gidiyor yanılmıyorsam...(80 YTL)
2-) Borpower her 30.000 KM ekliyorsunuz yanılmıyorsam (55 YTL)

O zaman 1. tercih daha uygun gibi geliyor...(Ekomi Devrindeyiz..)
 
siz bu konuyu neden birde rektifiye yapan atölyelere sormuyorsunuz ordaki motor bloklarını incelemiyorsunuz , krank yüzeylerine bakmıyorsunuz . daha öncedende yazdık alan kullansın ilerde motor açtırırken bir bilenle gidip açılan motor parçalarını inceleyelim üzerinden kalıntı alalım labaratuara yollayalım ne olmuş ne bitmiş.yağ segmanlarında herhangi bir açılmasını engelleyecek problem oluşturmuşmu? herkes kullansın ilerde daha çok detaylı bir sonuca ulaşmak için elde veri olur. polisaj olmayan yüzeylerde bu tip katkı maddeleri boşluk doldurucu karakter sergilemek ister zaten sürtünmeyi aza indirmenin mantığıda bu. blokların yağ kanallarımı polisaj, krank mı polisaj ? Biz dedikki memnun kalmazda bu üründen vazgeçersek ne yapacaz kaç yağ değişimi sonrası tamamiyle gider yağ ömrünü artırdığı söylenen bu madde. Bizde aracın motorunu sıfırlattık benim yanımda söyledi yağ katkısı kullanılmış kranka baksana diye tekrar yazıyoruz artık. Biz daha önce araç motoru rektifiye ettirildikten sonra hangi yağı kullanmalıyız rodaj döneminde diye konuştuk forumda eskikasa arkadaşımda bilir yüzde yüz sentetikten vazgeçti motor üreticileri rodaj çok kısa sürede bitiyor oil glaze denen macunlaşma da denen bir olaydan dolayı ve arabalar yağ yakmaya başlıyor bu yüzden birçok bu hatayı daha sıfır üretim bantından çıkan arabalardada yaptılar sonra semi yada multigrade denen yağlar kullanılmaya başlandı. bende motoru sıfırladığımda mineral kullanmakla multigradenenin ortasında çok kaldım ha bunu neden yazdım alakasız gibi gözüksede en iyi tam sentetik yağ bile rodaj esnasında problem çıkartabiliyorsa ve bu uygulamadan vazgeçiyorlarsa bizmi başımıza dert almak istiyoruz? bence yağ firmaları gerçekten katkı gereksinimi olmayan yağ üretiyorlar. Ha şuda var eğer yağ filim boşluğu çok artmış rektifiye yaptıracak para yok yağda yakıyor ozaman ok. kullanılmalı ama 5000 deki 50000 deki arabaya kullanılmak isteniyorsa bence kullanılmamalı. Bize cevapta geldi carbon clean yaptırırım hiçbir etkisi kalmaz önceki katkının diyede hangi karbon clean yağın sürekli temas halinde olduğu kranktaki katkı yı yok edecek. Saygılarımı sunar iyi forumlar dilerim.
 
Şimdi önlem olarak yazayımda tam sentetik mükemmel bir yağ ama rodaj esnasında kullanılacak bir yağ değil. Konuyu farklı mecraya çekmek değil yanlış anlaşılmayı engellemek maksat.
 
Geri
Üst