- Katılım
- 24 Kas 2007
- Mesajlar
- 60
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
mehmet ciğine hesap sormuyorum ama
danışıyorum aradaki farkı bulmak için çözüm ararım belki değilmi
![Big grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
estafurullah nedemek ama ben bu motorlara anlam veremiyorum çok farklılıklar gösterebiliyorlar onda farklı sonuç çıakrken bende farklı sonuç çıkabiliyor ama aracımdan memnunum hele boxdan sonra arabam daha da güçlendi rampada 1,vitesle ilerleyemezken 2 ye de atamazken şu an 1, vitesle çok rahat ilerleye biliyorum yani artık arkamda konvoy olmuyor![]()
onların yapabileceği tek şey eksozundan çıkan hafif dumanın savruluşunu seyretmek..Bence bundan keyif almayı öğrenmeliler..![]()
Mehmet bey bişey sormak istiyorum benim dinodaki verilerle bulent beyin kini karşılaştırdım bir şey dikkatimi çektii performance yazan grafik varya onda 1, vites aralaığa 2,ye geçer bende çok küçük bir çizgi bulent beytdeki ise biraz daha yuksek bi çizgi banamı oyle geldi yoksa oylemi![]()
onu bunu bilmem ama turbo dizel bir aracla atmosferik bir benzinli motoru kiyaslamak cok abes geliyo bana..ikisini karsilastirmak icin ikisininde atmosferik olmasi lazim yada ikisininde turbocharge'li.mesela 1.4 75-80 bg civari benzinli bi motora turbo takarsak ne dizel kaliiirr nede bisi, olur 180-190 bg..dumani hic cikmayan fakat onun yerine egsoz patlamasi veya alev atan, guzel egsoz sesli, daha yuksek devirli (mesela vtec olsa tadindan yenmez o sesin) , kesici sesini dinlemekte dizelci arkadaslara kalir![]()
![]()