- Konuyu Başlatan
- #21
2006 model benzinli olan aracın actıgı sorun kafa karısıklıgı idi, uzun yolda ani hızlanma gerektiginde gec tepki vermesi ve sonrasında ise arıza moduna girip kendini kesmesi idi, bu arzıa oldgunda 2008 yılıydı aracın garantisi bitmişti yetkili serviste arac detaylıca kontrol edildi, her hangi bir arıza olmadıgı belirtildi fakat yazılım guncellemesi yapıldı ve sistem kalibrasyonu yenilendi o zaman ki kilometre yaklasık 45.000 civarı idi. Aynı arac 2010 yılında vites kolunun istenilen hareketi yapmaması arızası verdi yani kol oynuyor ama istenilen vitese ya gecmiyor yada yanlıs vitese geciyordu, vites kolunun alındaki sistem revizyon oldu o zamanki kilometre yaklasık 80.000 civarı idi. Arac halen kullanılmakta su anda arac yaklasık 120.000 km lerde kafa karısıklıgını halen nedirende olsa yapıyor ve o sekilde binilmekte araca.
2008 dizel olan ise vites gecişlerinde asırı bir vuruntu ve sarsıntı yapmaya başladı, o donem arac yaklasık 65.000 km civarı idi ve yogunluktan dolayı kısa bir sure araç o sekilde kullanıldı (yaklasık 1 hafta kadar) sonrasında arac bir gun vitese gecmedi, cekici ile servise gitti sanzıman beyni revizyon gördü ayarları ve kalibrasyonu yenilendi ve arac duzeldi, sonrasında da birkaç ay sonra arac satıldı.
Başka bir sitedeki forumda bir arkadaşımız bunu paylaşmış. İki ayrı easy astra ile sorunlar yaşamış
2008 dizel olan ise vites gecişlerinde asırı bir vuruntu ve sarsıntı yapmaya başladı, o donem arac yaklasık 65.000 km civarı idi ve yogunluktan dolayı kısa bir sure araç o sekilde kullanıldı (yaklasık 1 hafta kadar) sonrasında arac bir gun vitese gecmedi, cekici ile servise gitti sanzıman beyni revizyon gördü ayarları ve kalibrasyonu yenilendi ve arac duzeldi, sonrasında da birkaç ay sonra arac satıldı.
Başka bir sitedeki forumda bir arkadaşımız bunu paylaşmış. İki ayrı easy astra ile sorunlar yaşamış