2011 astram var.Çokda memnunum .Hiçbir sorun yaşamadım.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
1,9cdti vectra kullanıcılarına sormak gerek bu konuyu...
Sorun yaşayan arkadaşlara bakıyorum da genelde arabalarını zorlayan sürücüler. Manuel kullanımda çok sık vites değiştirmelerde kafa karışıklığı oluyor diyolar. Kick down- hızlı vites değişimleri falan. Bana da bu araba bunlara çok uygun değil gibi geliyo. Ha önceki 1,6 h kasamla ışıktan kalkışlarda falan yapardım ben de ama nadir. Uzun yol sollamalarında kick down a hiç ihtiyaç duymadım doğrusu. Ben de aracı manuele alırım sollama durumlarında. uygun devirde değilse bir parmak haraketi ile vites düşürüp öyle sollarım ve hiç beni mahçup etmedi araba bu konuda. Ama benim bu şanşumanı ikinci kez tercih etmemdeki en büyük etken aslında bu şanzımanı kullanmanın manuel kullanıyo hissini de vermesi. Birçok kullanıcı vites değişimlerindeki sarsıntıdan rahatsızdır. manuelde de aynı sarsıntıyı hissetmezmiyiz. Ben hiç rahatsızolmadım bu olaydan. Yine yokuşta kalkışta manuldeki gibi o tatlı geri kaçma. yeni arabamda yokuş kalkış desteği var. Onu da çok küzel ayarlamışlar her zaman devreye girmiyo. sadece ihtiyacın olduğunda frene sert ve uzun bastığında. Yine istediğin anda boşa alabilme imkanı diğer tam ve yarı otomatik şanzımanlara göre büyük üstünlük. otomatik-manuel geçişi çok kolay ve joystik vites kolu çok kullanışlı.İstediğim anda manueldeyim. j kasalarda active select şanzımana geçildi. Vitesi geçirmek için vites kolundaki bir düğmeye basmanız gerekiyo. Easy kullanan biri olarak bana pratik gelmedi. Bi arkadaşımız demişki madem o kadar iyi neden opel yeni şanzımana geçti. yanlışsam düzeltin opel bu şanzımanı 10 yıla yakındır kullanıyo. Opel gibi bir dev yeni bir şanzıman geliştiremezmiydi en çok 3 yılda. Ayrıca yenilik yapmak bir satış polikasıdır. Bence bazı kötü kullanım alışkanlıklarımız için easy i suçluyoruz.
Ben easy i seviyorum çünkü ne otomatiğin sürüş sıkıcılığına ne de manuelin trafikteki çilesine sahip değil. Bu kadar manuel seviyosan niye otomatik alıyosun derseniz. İlk sebebi eşimin de rahatlıkla kullanabilmesi. 2. ise yoğun trafikte vitesli araba kullanmaktan nefret etmemdir. Yorumlarımı yorumlarkenbenim şu andaki 2. aracımı da easy tercih etmemi göz önünde bulundurun lütfen. Ben bu şanzımanı gözüm kapalı tavsiye ediyorum. Ama şehir rallicilerine ve kick downculara değil tabi
meraba.... ben de bir opel asrta easytronik aldım ama arabayı 2 ocakta teslim alacam... daha önce hiç bu tür bir vites kullanmadım... yorumunuzu okuyunca sorularıma rahatlıkla cevap verebileceğinizi düşünüyorum... örneğin otomatikte 5. viteste gidiyorsunuz ve sollama yapmanız gerekiyor manuel 4. vitese nasıl geçebiliriz? veya araba otomatikte giderken boşa atmak için aracı N ye mi alcağız eğer böyleyse araç boşta ilerlerken otomatik veya manuele almamız gerekiyor oto.ya alınca vites kendi kendini ayarlayıp örneğin 5 e geçiyormu veya manuele atmak için ne yapmalıyız? biraz uzun oldu ama aracımı kullanmadan önce hep bu sorular aklımda çok teşekkür ederim
meraba.... ben de bir opel asrta easytronik aldım ama arabayı 2 ocakta teslim alacam... daha önce hiç bu tür bir vites kullanmadım... yorumunuzu okuyunca sorularıma rahatlıkla cevap verebileceğinizi düşünüyorum... örneğin otomatikte 5. viteste gidiyorsunuz ve sollama yapmanız gerekiyor manuel 4. vitese nasıl geçebiliriz? veya araba otomatikte giderken boşa atmak için aracı N ye mi alcağız eğer böyleyse araç boşta ilerlerken otomatik veya manuele almamız gerekiyor oto.ya alınca vites kendi kendini ayarlayıp örneğin 5 e geçiyormu veya manuele atmak için ne yapmalıyız? biraz uzun oldu ama aracımı kullanmadan önce hep bu sorular aklımda çok teşekkür ederim
Yok hocam hareket halindeyken boşa alındığında tekrar vitese geçmek için frene basılmasına gerek olmuyo. Direk uygun vitese geçiyo. Ama boşa almanın risk taşıyan bi durum olduğuna katılıyorum.Benim aracımda sollama yaparken gerekli gördüğüm anlarda vitesi - yönüne doğru çektiğimde vites manuele geçiyor ve 1 vites küçültüyor. Sonra tekrar A konumuna alabiliyorsunuz. Seyir halindeyken boşa almanın zararlı olacağını ben de okumuştum. Zaten frene basmadan vitesi A konumuna getiremeyeceğinize göre böyle yapmak da anlamsız.