astra f kasanın teknik özellikleri YARDIM

bende şimdi topik açacağım. 4kapılı gsi buldum. onu soracağım acaba nasıl?[/quote]
neyse dostum hayırlısı ya ama dediğin doğru ya araba pazarına ark.larla çıkarız şöle bi bakıyomda parçası değişmeyen araçlar nadir ya bide alacağın araç sonuçta kaç senelik araç olcak işte bizede babmın ark. denk geldi bu araba yoksa temiz araba bulmak bu devirde zor.bulunmaz demiyorum bak, sadece zor,uğraşman gerek veya aracım temiz die fiyatını abartıyor ama bence normal ya sonuçta bakım istemicek öle diilmi...
 
deiğin gibi ya walla yani gördüğüm zaman hızı zaten şöle bi yana baktım zaten film şeridi gibi tabi hiç kimseye tavsiye etmeyiz,yani gidiyo canım da benim en çok araçta sinir olduğum yanı kalkışı kalkışı hallettimmi zaten araç gerisini getiriyo,hatta öle bi tane 106 gtiyı sinir ettim farkı açtı gidiyo şimdi aracı 3leyip yanından yağ gibi akınca kullananın yüz ifadesi baya değişti:kop: yani uzun lafın kısası gidiyo araçlar bilmiom arkadaşın dediğide doğrudur,bi bildiği vardır canım :D
:D
malesef bizim araçlarda bilhassa 1. vites ölü
3 e taktıktan sonra coşuyo :D ama iyi de coşuyo
96 model arabayla insanların yeni arabalarına olan sevgilerini tüketebiliyoruz :D
 
:D
malesef bizim araçlarda bilhassa 1. vites ölü
3 e taktıktan sonra coşuyo :D ama iyi de coşuyo
96 model arabayla insanların yeni arabalarına olan sevgilerini tüketebiliyoruz :D
Bak kardeş sende farketmişsin farkı açtı die moralini bozmadan gaza bamaya devam etsen yanından yağ gibi akıp gidiyo bende farkındayım bunun o yüzden kalışı halletsek dahada ii olcak :D
 
:D ben kalkışı halledemeden sürat olaylarından çekildim :D
artık sadece sağdan burun gösterenlerin umudunu kırıp yoluma devam ediyorum,
yanında eşin olunca sen de anlarsın hemşerim :D
ama eskişehire senin gibi opelciler şart ;) başıboş kalmamış memleketim ;)
 
:D ben kalkışı halledemeden sürat olaylarından çekildim :D
artık sadece sağdan burun gösterenlerin umudunu kırıp yoluma devam ediyorum,
yanında eşin olunca sen de anlarsın hemşerim :D
ama eskişehire senin gibi opelciler şart ;) başıboş kalmamış memleketim ;)
orası öle canım bizde evlendiğimiz zaman bizde çekeriz ayağımızı ayrıca hemşeri sayılıyoruz heh :D zaten eses ambleminden anlamıştımda çaktırmadım senide bekleriz memlekete sonra tüm opelciler olarak migros önünde buluşuruz inş. ama ilk önce ben bi ehliyet alıyım :o(aralıkta) ehliyetsizlik zor biliyonmu sonra nasip olursa bi forum açıp esk. buluşmak istiyorum,tanışalım kaynaşalım
 
Son düzenleme:
Kadran hata payı aynı model araçlarda bile farklılıklar gösteriyor.Eskişehir'de üç noktada yaklaşırken hızınızı gösteren dijital tabelalar var,oradan anlaşılıyor.Geçen yıl çalıştığım bir işte kullandığım 2001 Astra 80 gösterirken 74 ile gidiyordu,kuzenimin 93 Vectra'sı 90 gösterirken 83 ile gidiyor.Yine bir yakınımın 94 Astra'sının kadranı yan koltukta giderken dikkatimi çekmiş,konvoy olarak giderken diğer araca telefon açarak hızlarını sormuştum.Uzun süre aynı hızda seyretmiştik,98 Polo 90 gösterirken Astra ise 100 gösteriyordu.Yine kullandığım bir Renault 19 da 120 civarında 10 km'den fazla yüksek gösteriyordu.

Bu fark bir arkadaşın dediği gibi hız yükseldikçe artıyor,yani 100'le giderken 110 gösteriyorsa 20 ile giderken 30 göstermiyor.Bu yüzden maksimum sürat denemelerinde kadrana güvenmemek lazım.En doğru yöntem,hız ölçen bir cihazdan öğrenme şansı yoksa şanzıman oranlarından hesaplama yapmaktır.Bu şekilde çevrilen devire göre gidilen gerçek hız bulunabilir.

Ya da daha kolayı,belli viteste 1000 devirdeki hız baz alınır,ve devir sayısıyla çarpılır.Örneğin araç 5. viteste 1000 devirde 35 km ile gidiyorsa,3000 devirde 105,5000 devirde 175 ile gidecektir.Düşük hızda hata payı çok az olduğundan bu da güvenilir bir yöntemdir.
 
Son düzenleme:
orası öle canım bizde evlendiğimiz zaman bizde çekeriz ayağımızı ayrıca hemşeri sayılıyoruz heh :D zaten eses ambleminden anlamıştımda çaktırmadım senide bekleriz memlekete sonra tüm opelciler olarak migros önünde buluşuruz inş. ama ilk önce ben bi ehliyet alıyım :o(aralıkta) ehliyetsizlik zor biliyonmu sonra nasip olursa bi forum açıp esk. buluşmak istiyorum,tanışalım kaynaşalım
hemşehriyiz tabi,doğma büyüme eskişehir, askere giderken bi çıktık bidaha dönemedik malesef :D
bayramlarda tatillerde ordayım bi toplantıya denk gelmek isterim :D
 
hemşehriyiz tabi,doğma büyüme eskişehir, askere giderken bi çıktık bidaha dönemedik malesef :D
bayramlarda tatillerde ordayım bi toplantıya denk gelmek isterim :D
walla abi ben ehliyet işini hallediyim söz nerde buluşşursanız ordayım ama ocağa kadar zor :cry: dediğim gibi yoksa kasırgamla eser gelirim :) bide abi artık aracımı eksiyiyle artısyla benimsedim yani eskiden aracımı çok inceliyodum ama yok hantalmış yok çok yakıyomuş banane diip geçiyom inş. ocaktan sonra bir buluşma yapıp buluşuruz inş.sizle tanışmak isterim üstadım :D
 
Kadran hata payı aynı model araçlarda bile farklılıklar gösteriyor.Eskişehir'de üç noktada yaklaşırken hızınızı gösteren dijital tabelalar var,oradan anlaşılıyor.Geçen yıl çalıştığım bir işte kullandığım 2001 Astra 80 gösterirken 74 ile gidiyordu,kuzenimin 93 Vectra'sı 90 gösterirken 83 ile gidiyor.Yine bir yakınımın 94 Astra'sının kadranı yan koltukta giderken dikkatimi çekmiş,konvoy olarak giderken diğer araca telefon açarak hızlarını sormuştum.Uzun süre aynı hızda seyretmiştik,98 Polo 90 gösterirken Astra ise 100 gösteriyordu.Yine kullandığım bir Renault 19 da 120 civarında 10 km'den fazla yüksek gösteriyordu.

Bu fark bir arkadaşın dediği gibi hız yükseldikçe artıyor,yani 100'le giderken 110 gösteriyorsa 20 ile giderken 30 göstermiyor.Bu yüzden maksimum sürat denemelerinde kadrana güvenmemek lazım.En doğru yöntem,hız ölçen bir cihazdan öğrenme şansı yoksa şanzıman oranlarından hesaplama yapmaktır.Bu şekilde çevrilen devire göre gidilen gerçek hız bulunabilir.

Ya da daha kolayı,belli viteste 1000 devirdeki hız baz alınır,ve devir sayısıyla çarpılır.Örneğin araç 5. viteste 1000 devirde 35 km ile gidiyorsa,3000 devirde 105,5000 devirde 175 ile gidecektir.Düşük hızda hata payı çok az olduğundan bu da güvenilir bir yöntemdir.
ay abi doğrudur ben ona bişey demedim yani wardır yani ona bakarsan biz şahinle 180e dayadık kadranın döncek yeri olsa dönecekti yani onun gibi ama kafama şu takılıyo kaliteli aracın bunu yapması çok saçma satmaya geldimi alman teknolojisi die satmayı biliyolar koskoca alman teknolojisi hata payını halledememişlermi:confused: nese abi paylaştığın bilgi için saol ben işin espirisindeyim saolasın :) abi hemşeriliyiz heralde ya abi organizasyona katılırmısın hatta forum var 26 eskişehir 26 die esk.liler orda toplamıyoruz abi
 
ya byler kusura bakmayın ama 3500 devirde 150 nw tork üretiyo ya peki devir arttıkça peki araç 150 mw torkunu koruyomu yoksa tekrar o ürettiği torku yavaş yavaş düşürüyomu sormamın sebebi honda civic 1.6 ıes araç 139 nw torku 5400 devirde üretiyomuş dergide okuduydum eğer dediğim gibi motor ürettiği torku koruyosa 3500 devirden sonra uçmaya hazırlanalım ama korumuyosa o zaman civic gibi araçlardan korkucaz öle diilmi sonuçta benim aracım 3500 devirde ölürken civic 5400 de ölür o zaman.. bilmem anlatabildimmi acaba :confused:
 
Geri
Üst