Astra F Kullanıcıları Buraya

arkadaşlar bi sıkıntım var benim arbanın sürücü tarafındaki kapının içinde cam kaldırmak için bi parça varmış adını bilmiyorum onun olmadığını öğrendim çıkmasını biryerden bulamadım bunu bana temin edebilecek arkadaş varmı. ayriyetten kapılar açıkken merkezi kilit devreye girip kendi kendine kapanıp açılıyor bu parçanın olmamasınla alakalı olabilirmi..
 
Önder bencede fenaymış :) ama bana kalırsa body kit yerine ne bilim daha başka bişeyler yapılabilir ;)

burak şimdi bi angel eye almak 350-400 arası değişiyor chip tuning fln 600 civarı bodykit olayında hazır kalıp bulunabilirse 500 civarı oluyor açıkçası irmscher yada steinmetzin bodykit kalıpları olursa neden olmasın :D çok yakışıyor araca bide çıta iptali tmmdır :) ve body olayından sonra türkiyedeki sayılı astra f lerden biri olur araç. zaten 2.elleri şahin fiyatına üştü malesef o yüzden hurdaya çıkana kadar bizde kalır gibi bu :D
 
dizel bakımı için çok bilgisizim ama..:confused:
yada turbo bakımı ? :confused:

günaydın. öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun. Motor seçimi olarak çok güzel bir seçim yapmışsınız. bundan önce 1.3 cdti corsam vardı. performans ı manyak bi motordur. üzerinndeki turbo diğer araçlardaki gibi değildir. hava akışını doğal olarak sağladığı söylenir. teknik biligilerine sahip değilim. ancak turbo bakımı için size iu kadarını söyleyebilirim. Aracı stop etmeden önce en az 1,5 - 2 dakika rolantide çalışrı vaziyette tutarak mutlaka soğumasnı sağlamalsınız. bu Torbonun ömrü için çok önemlidir. en azından baan ustam öle demişti. bir kaç ayrı kaynak aynı bilgiyi doğrulyaınca güvenirliliğine kannat getirdim. yaktıda çok iyidir o motorun. En güzel yanı özellikle yokuş çıkarken arkadan gelen sellektörün arabayı şaha kadlrımasıdır. Kafasını bi kaldırdımı araba manyak bir performans sergiler. Birde aracı aklt devirlerde kullanmamaya özen göstermelisiniz. 1,5 - 2,0 devirlerde çok zorlamamak lazım. malum dizel yüksek deviri sever. turbosu zaten 2,5 2,7 gibi açılır. Asıl torku 3,1 - 3,5 devirlerde bulur. Birde sokak aralarında giderken 3,5 devirlerde bi ıslık sesi duyarsın. Beni mest ederdi. :)
tekrar hayırlı sürüşler dilerim. Aracınız sizi umarım hayyallerinize doğru konforlu ve az yakıt tüketimli bir sürüşle götürür. selamlar
 
Hayırlı olsun Sercan güzel günlerde kullan H kasayı.
sağol efe sanada göstersin allah...
günaydın. öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun. Motor seçimi olarak çok güzel bir seçim yapmışsınız. bundan önce 1.3 cdti corsam vardı. performans ı manyak bi motordur. üzerinndeki turbo diğer araçlardaki gibi değildir. hava akışını doğal olarak sağladığı söylenir. teknik biligilerine sahip değilim. ancak turbo bakımı için size iu kadarını söyleyebilirim. Aracı stop etmeden önce en az 1,5 - 2 dakika rolantide çalışrı vaziyette tutarak mutlaka soğumasnı sağlamalsınız. bu Torbonun ömrü için çok önemlidir. en azından baan ustam öle demişti. bir kaç ayrı kaynak aynı bilgiyi doğrulyaınca güvenirliliğine kannat getirdim. yaktıda çok iyidir o motorun. En güzel yanı özellikle yokuş çıkarken arkadan gelen sellektörün arabayı şaha kadlrımasıdır. Kafasını bi kaldırdımı araba manyak bir performans sergiler. Birde aracı aklt devirlerde kullanmamaya özen göstermelisiniz. 1,5 - 2,0 devirlerde çok zorlamamak lazım. malum dizel yüksek deviri sever. turbosu zaten 2,5 2,7 gibi açılır. Asıl torku 3,1 - 3,5 devirlerde bulur. Birde sokak aralarında giderken 3,5 devirlerde bi ıslık sesi duyarsın. Beni mest ederdi. :)
tekrar hayırlı sürüşler dilerim. Aracınız sizi umarım hayyallerinize doğru konforlu ve az yakıt tüketimli bir sürüşle götürür. selamlar
barış abi tşekkür ederim ihşallah verdiğimiz paraların hakkını alabilirz...kullandıkça paylaşırım bilgileri..verdiğin bilgiler için çok sağol..
 
sercan hocam hayırlı olsun
inşallah kazasız belasız günlerde mutlu ,mesut kullanırsınız....
 
sercan hayırlı olsun h kasa
kazasız belasız güle güle bin

arkadaşlar bi sıkıntım var benim arbanın sürücü tarafındaki kapının içinde cam kaldırmak için bi parça varmış adını bilmiyorum onun olmadığını öğrendim çıkmasını biryerden bulamadım bunu bana temin edebilecek arkadaş varmı. ayriyetten kapılar açıkken merkezi kilit devreye girip kendi kendine kapanıp açılıyor bu parçanın olmamasınla alakalı olabilirmi..
camın haraketinde bi sorun mu var?

cam kaldırmak için komple bi mekanizma var kapı içerisinde, küçük parçalar yok

merkezi kilit neden açılıp kapanır bilmiyorum da bazen pisliklerden vs. mekanizma sıkışıyor tam çalışmıyor öyle bişey olabilir
 
çok sağol ilker abi...astra f hala bnde haftaya vercem..bnde istemedim satatı ama 1000 ytl üzeri masrafı var tavan sarkması,direksiyon kutusu,fren diskler balatalar,ön amartisörler vsss...dhaada çıkar birde yıllık bakımı..daha iyi oldu bu..6ileri dizeller ...turbo da var...dizel bakımı için çok bilgisizim ama..:confused:
yada turbo bakımı ? :confused:
sercan dizel itina ister biraz.mesela sabah ilk çalıştırdığında yaklaşık 1dk hiç gaza basmadan turbonun yağlanmasını ve motorun kendine gelmesini bekle.aynı şeyi yoldan geldiğinde de yap.yani benzinli gibi tak diye stop edilmez dizeller.biraz yerinde çalılsın turbo içinde kalan yanmış gazları atsın.böyle yaparsan turbo yağsız kalmadığı sürece de kolay kolay ölmez;)
 
sağol efe sanada göstersin allah...

barış abi tşekkür ederim ihşallah verdiğimiz paraların hakkını alabilirz...kullandıkça paylaşırım bilgileri..verdiğin bilgiler için çok sağol..

estafurullah. motoru uzmezsen seni hayatta uzmez. mubala etmiyorum 44 litre mazotla uzunyolda 1047 km yol gittiğimi bilirim. 1.3 cdti ile ort surat 100-110. hayrını gör inşallah.
 
Geri
Üst