Astra F Kullanıcıları Buraya

valla bizim arabaların en büyük sorunu esnemesi o yüzden viraja filan zor girersin ve esnediği için altı hep vuruyor şim di hiç vurmuyor cunkü cok az esne me payı var ama orjinal jantla kulanmanı tavsiye ederim ben suan cok memnunum hiç gaz kesmeden virajlara cok rahat giriyorum sehir içinde de parke yolarda da hiç bir yerde sürme ve ya vurma yok markası sparco 4 cm lik bence kesin al derim
 
Kasisler ne olucak...Bizim burda dolu kasis var..Sıkıntı olur...Güzel olmuş hayırlı olsun ama bana burda sakat olur gibi geliyor...
 
Markası ve ölçülerini alabilrmiyim Yiğit abi bide malum Tr şartları nasıl abi altı sürtme yapıyormu :confused: Şimdi Korktuğumuz 2 konu var işte 1.süspansiyonun sertleşmesi 2.side altının deymesi :(
süspansiyon haliyle serlesiyor ama sen bunu his etmiyorsun kesinlik le sürme ve vurma yok cok yüksek hız kesici görürsen hafifden capraz girmen yeterli ama ben iki türlüde nenedim sürtmedi ilk başda benimde öyle korkularım var dı yorum ları okuyordum kimi iyi kimi kötü yazıyordu ama ben ce orjinal jant olduğu için bu kadar raha jantlarla oynarsam belki sürte bilir oda belki jant ebedı buyüdük ce lastik yana düşer o yüzden süspansiyon sertleşir ama orjinal yanakda hiç bir sorun yok
 
Kasisler ne olucak...Bizim burda dolu kasis var..Sıkıntı olur...Güzel olmuş hayırlı olsun ama bana burda sakat olur gibi geliyor...
usta sakaryayı bilmiyorum ama bizim buralar kadar kötü değildir eminim cünkü doğal gaz geldi daha yeni geldi her yer köstebek yuvası gibi dicem daha beter ve yolar cok orantısız felaket kötü bil yolumuz var ama ana yol iyi fena değil cukur yok bizim burda ucurum var ağbi ama yinede bir sorun yaşamıyorum aksine önvecen vuran yerlerde şimdi hiç vurmuyor esnemediği için ama tekrar söylüyorum jant ve lastik ebadıyla oynamıyacaksınız 195.55.15 hiç bir sorun yaşamzsını emin olun bu lastik ebadını kulanın yada 195.60.15 kulancaksınız
 
sürüş zevki hep bir ayrı anlatamam yani sanki sıfır araba kulanıyorsunuz gibi bideğişik cok zevk alarak kulanıyorum suan arcımı
 
4 kişi binince zaten bizimkide nerdeyse bu kadar alçalıyor :D belki ön taraf değil ama arka çamurluk lastik aralığı bu kadar oluyor. Artık alıştım sürtmesine. Ama benim yay konusundaki düşüncem konfordan büyük ölçüde vazgeçmiş oluyoruz. Bir süre sonra 12 yıldır bi yerinden bile ses gelmeyen arabanın sağı solu çıtırdamaya tıkırdamaya başlayacak biliyorum. Virajlarada girerken yeterince tatmin ediyor zaten beni. Yayda olsa bu sefer daha hızlı gireceğim o zamanda lastiklerden dolayı problem olacak ağırlık merkezi aşağı indiğinde arabanında esneme payı azalacak o zaman yük lastiklere toplanıcak bu sefer lastikler kaymaya başlayacak. Yada saçma bir mantık yürütmüşte olabilirim. İşin yoksa lastik değiştir :D . Tabi bu söylediklerim bir aile arabası için geçerli. Ben bu arabayı tek başıma kullanıyor olsam şimdiye kadar yapmadığım şey kalmazdı. Babamın onay verdiği ölçüde aile saadetini yolculuk sırasında da koruyabilecek şekilde değişiklikler yapıyorum :D
 
Babamın onay verdiği ölçüde aile saadetini yolculuk sırasında da koruyabilecek şekilde değişiklikler yapıyorum :D
canını sıkma aile sadetin bozulmaz ama görüntü itibari ile baban kıza bilir ama kulandımı o da san hak verir emin ol istersen on kişi bin alcaklık yine aynı ben sanayide bi 14 kişi arkaya bindik ama arkanın yüksekliği yine aynı hış fark yok ve emin ol korkduğun gibi değil bende öncelerden cok korkuyordum ama denemeden olmuyor lastik almana gerek yok orjinal hali ile zaten konforunu koruyor jant atarsan bide lastiklerin yanagını kücürtür sen o zaman rahatsız edici oluyor ben ikisini de denedim jant ebadı buyudumu rahatsızlık veriyor bu sekilde inan hiç rahatsızlık vermiyor
 
ama tercih senin bence kendin araban olmasını bekle derim cünkü benim babamda sevmezdi böyle seyleri ama alıştırdım artık oda ban soruyor kendi arabasında bişe oldumu ne yapsak diye babam orjinalçi idi sen mühendisden daha mı iyi bilecen diyordu bide şöyle düşün madem bunlar arabaya zarar veriyor yada rahatsızlık neden üretirsin ki ve opel rarliye sokdu araclarda hep süspansiyon böyle onlar bide toprak zeminde kulanıyorlar gerisini sen düşün bide o yetmiyormuş gibi koni amatüsör kulanıyorlar ve kazık gibi oluyor yani amatüsörünü söküp o araya demir kaynatmak gibi bişe biz rally yapmicamıza göre konforu bozmadan en iyi sekilde yapa bilmek inan bana her türlüsünü denedim sanayide olduğum için durmadan yeni seyler deniyorum suan yağ yakma sorununu cözme peşindeyim ama yağ her türlü yakıyor yakmama gibi bir şansı yok ama en aza indire bilmek amaç suan da 9000 km de yaklaşı 750 ml yağ yakdı tahminim ce hadi 10000 de de 1 litle olsun ve suan en az yakdığı konumda yani nasıl yapdın diceksin uzun hikaye ama nalatim
 
masallah aracın guzelmıs yay konusuna gelınce guzel dusmus begendım acıkcası :)
 
yağ yakamsının sebeklerini araştırdım ve genelde subap lastiklerinden veya subapğ gaytlarından dolayı yakıyor bu bizim motorlar istersenin deneyin hepiniz aracı yani 100 bin km yi devirmiş aracların hepsi yüksek devirlerde yağ yakar bunu nasıl anlarsını olduğu yerde deviri 6000ne kadar cıkarı arkadan beyaz bir duman atar o da subap lastiklerinin görevini yapamamasıdır yani subakdaki yağyı subakdan sıyıramıyor bu sefer onu yakıyor ve arkadan duman seklinde atar coğunu bunu göremezsiniz cünkü cok az miktarda yakar her seferin de öncelikle subap lastilerini değiştirceksiniz sonra bir tür onarı yağ var aslında onalıcı demeyelim kaca onleyici yanı motorun yani yagın havayla temaz etdiği yerleri kapatıyor ve beyaz bir sıvı seklinde beli olur motor soğduğun kas katı sertleşiyor ve bidaha da ordan kacak yapmıyor motorun ne kadar ısınırsa ısın ben böyle bişe yapdım bende oldu ama bunu ölçmenin en iyi yolu yağ değişiminde anlıcam tabiki sekmenlerin arasında kaln yalr yani motorun bazı yerlerin yine yağ kaldığı için otomatikman yağ eksilmiş olacak ama bir opel aracında 10000 de 1 litre yağ yakması bence cok düşük bir oran ve beni memnun edecek bir oran şimdi yağ değişimini bekliyorum tamamen işe yaryıp yaramadığını o zaman söylicem ama suanlık yağ eksirtmesi cok düş
 
Geri
Üst