yeni bir karşılaştırma yapalım bu sarmadı bizi
3.25 cakal-sfi
En güzeli walla..dün nerelerdeydin
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
yeni bir karşılaştırma yapalım bu sarmadı bizi
3.25 cakal-sfi
:good: :good: :good: :good:bu konuda gsi diye ısrar edenlere tek sözüm var
yıllarca vti la karşılaştırıldınız
torqumuz fazla ezeriz torq herşey demedinizmi?
şimdi sonuç ortada
5-10-20 fazla bir torq tan bahsedilmiyor
200nm nireeeee 330 nm nireeee
konu kapanmıştır
bmw 3.20- gs döver
:good: :rockher 100kg agırlık dunya standartlarımda 7 hp yakın guc kaybı bmw 1520 kg gsi 1150 kg buda yaklasık 26.5 hp onun 163 hp lık gucunu azaltıyor bunu zaten torkla kapatıyor ama bu tork turbo beslemeden dolayı 2000 devırde beslemeye baslıyor ve cok erken devırlerde azalmalar bas gosterıyor buda o canavar motorun en buyuk eksısı bunun ıcındırkı bmw motor teknolojısınde hafıflık amaclı alımınyum bloklu motorları tercıh etmek ıstıyor ama yınede 1500 kg altına cok ındıremıyor araclarını f-1 teknolojısınde bıle agırlık okadar onemlıkı dıs yapı carbon fiber motorlar alımınyum ozellıklı bırde bu acıdan bakalım
osman bence sen bir 5.30i ya da 5.35i kullanmalısın sana kalsa rover 220 turbo da bizi geçemez ben çoğunu kullandım bu bahsedilen araclar bizi ayırır fazla da fanatik olmaya gerek yok tamam sfi motorlar iyi ama biryere kadar:good: :rock
osman bence sen bir 5.30i ya da 5.35i kullanmalısın sana kalsa rover 220 turbo da bizi geçemez ben çoğunu kullandım bu bahsedilen araclar bizi ayırır fazla da fanatik olmaya gerek yok tamam sfi motorlar iyi ama biryere kadar