- Konuyu Başlatan
- #11
8000 km 37 km/saat ortalama hızla 6 litre ortalamam vardı bana normal gibi geliyor. Şehir içi 6.5 gibi şehirler arası 4.5 gibi yakıyor.Akunde skinti varsa yapabilir. Ama akunde skinti varsa 1 2 3 tede skinti yapar. Mantiken bunu 4 te yapmasi aracin yuke iyice binmesi demek. Gazdan ayagini cektigin zaman sanzuman bosa atıyorsa aracin yakit kesiyor olabilir. Aklima ecudan olabilecegi ihtimali geliyor. Ayagini gazdan cekmedigin surece hic atiyormu atmiyorsa yakit haritan bozuk olabilir. Klimayi actigin zaman arac normalden daha fazla gaz verir. Klimayi araç boşta calisirken actiginda devir saatinde yukselme oluyormu? Ayrica aracinin yakit degerleri nedir? Nekadar yakiyor normalden fazlami azmi normalmi litre olarak. Benim aklima yakit sistemi arizasi ihtimali geliyor. Ariza kodu veriyormu
Gazdan çekmediğimde veya frene bastığımda atmıyor. Sanki araç korumaya alıyor gibi enteresan bir durum var. Manuel’e aldığımda da vites düşürüyor boşa atma yapmıyor m3’e düşürüyor.
Arıza kodu can-bus iletişim yok verdi ve p1700 verdi. Sonra sildiler test ettiler aynı sorun var ama bu sefer de arıza kodu vermedi.
Aracı beyinciye götürdüm bu robot yapana, abi kesin robottan dedi soktu makineye robot normal gösterdi, sen bırak abi ben hallederim dedi yok dedim çıktım. Başka bir opelciye gittim, servis. Bağladı şanzıman tüpün bitmiş dedi, 5 bin lira dedi. Çıktım. Bir başkası dişli sorunu dedi, diğeri dişli sorunu dedi, aldı arabayı şanzımancıya verdi. Şanzımancı test etti şanzıman sağlam diye aracı geri verdi elektrikten abi dedi bu sefer, kablo kaçağı, şarj dinamosu revizyonu, motor beyninde de ufak bir arıza var dedi 5.5 dedi. Olmazsa para vermeyeceksin dedi. Okay dedim, güya işlem yaptı ama hiç sanmıyorum çünkü akü voltaj sorunu hala ara ara oluyor.
Sonra başka bir Opel servise bırakıp evime yakın bir tane, bak neyi varsa yap dedim. Robot deniyor bakalım ne diyecek.