Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....
Çok normal o zaman. Senin bu kıstas hiçbir norma uymaz
Çok normal o zaman. Senin bu kıstas hiçbir norma uymaz
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
eketen link' Alıntı:Çok normal o zaman. Senin bu kıstas hiçbir norma uymaz
eketen link' Alıntı:[quote author=gky53 link=topic=975.msg79988#msg79988 date=1325095859]
[quote author=GNSpower link=topic=975.msg79881#msg79881 date=1325091072]
1.4T Active Select şehiriçinde çok dikkat ederseniz 9.6 civarında yakar, biraz coşarsanız 10-11, yardırırsanız 12 civarında yakarsınız. şehirdışı kurallara uygun giderseniz 7.0 (110'a cruize kilitleyerek), hareketli ve hızlı kullanırsanız 8.0 civarı yakar.
Cosmo alabiliyorsanız kesinlikle Cosmo alın derim.
omergokbulak link' Alıntı:23 litre benzin aldım tam 100 km yol yaptim sanirim 20 km daha gitmez! Kış olduğundan mi böyle anlamadım! Yazin 12 lğtre civarı yakiyodu. şehir dışında 5-6 litre yakan araba şehir içinde bu kadar nasıl yakar anlamış değilim!
BiG_BOSS ® link' Alıntı:[quote author=Tolga KARACA link=topic=975.msg80083#msg80083 date=1325107844]
Evet arkadaşlar havaların da soğumasıyla araçlarımız özellikle ısınamadan katettiği kısa mesafelerde hatrı sayılır tüketime ulaştılar, her güzelin bir kusuru olur diyerek uzun yol performans ve tüketimi hatrına -en azından benim için- sineye çekilebilir bir durum.
şahsen yazın Ankara da bile yaklaşık 7 ila 8.5 litrelik verilerle yol alabilirken şuan Akçay da ciddi trafik sıkıntısı olmadığı halde soğuk motorla kısa mesafelerde 8-9 litrelik ortalamalara sahibim, siz ilaveten otomatik şanzıman ve sıkışık trafiğe de sahipsiniz ki maliyetleriniz çok daha kötü olacaktır.
Bence motor devri 2000dd iken vites büyütürseniz sandığınızın aksine ortalamanız yükselecektir çünkü motorun gaza hızlı tepki vermeye başladığı devir 2200-2500dd civarı ve bu devri biraz aşmadan vites büyüttüğünüzde devir çok düşecek, motor güç üretmediği bir devirde zorlanacağından ortalamayı hızla arttıracaktır.
Bence çok yavaş kalkışlar ve çok erken vites değişimi yerine biraz daha seri ve 3000dd civarı vites büyütmeyi deneyin; otm. şanzımanlı versiyonda tecrübem olmasa da yazın kendi aracımla bu şekilde daha iyi ekonomi elde ediyordum çok yavaş kalkışlar ve erken vites değişimi en az 1 litre arttırıyodu ortalamayı, amaç en kısa sürede bir üst vitese geçmek ama bunu bayık şekilde araç kullanmak olarak algılamayın; hafif seri şekilde kalkıp orta devirlerde üst viteslere geçin..
Tolga KARACA link' Alıntı:Evet arkadaşlar havaların da soğumasıyla araçlarımız özellikle ısınamadan katettiği kısa mesafelerde hatrı sayılır tüketime ulaştılar, her güzelin bir kusuru olur diyerek uzun yol performans ve tüketimi hatrına -en azından benim için- sineye çekilebilir bir durum.
Şahsen yazın Ankara da bile yaklaşık 7 ila 8.5 litrelik verilerle yol alabilirken şuan Akçay da ciddi trafik sıkıntısı olmadığı halde soğuk motorla kısa mesafelerde 8-9 litrelik ortalamalara sahibim, siz ilaveten otomatik şanzıman ve sıkışık trafiğe de sahipsiniz ki maliyetleriniz çok daha kötü olacaktır.
Bence motor devri 2000dd iken vites büyütürseniz sandığınızın aksine ortalamanız yükselecektir çünkü motorun gaza hızlı tepki vermeye başladığı devir 2200-2500dd civarı ve bu devri biraz aşmadan vites büyüttüğünüzde devir çok düşecek, motor güç üretmediği bir devirde zorlanacağından ortalamayı hızla arttıracaktır.
Bence çok yavaş kalkışlar ve çok erken vites değişimi yerine biraz daha seri ve 3000dd civarı vites büyütmeyi deneyin; otm. şanzımanlı versiyonda tecrübem olmasa da yazın kendi aracımla bu şekilde daha iyi ekonomi elde ediyordum çok yavaş kalkışlar ve erken vites değişimi en az 1 litre arttırıyodu ortalamayı, amaç en kısa sürede bir üst vitese geçmek ama bunu bayık şekilde araç kullanmak olarak algılamayın; hafif seri şekilde kalkıp orta devirlerde üst viteslere geçin..