Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

wave61 link' Alıntı:
:) eyvalah hocam yook lpg işi zor benim için çoluk çocuk varken bagajımda bomba gibi birşey hissetmek bana göre değil...
Şu gerçeği milyoncu efendiye anlatamadım yahu, hay ağzına sağlık, benzine devam.
 
Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

wave61 link' Alıntı:
çu değerlerin güzelliğine bakar mısınz madd
Maşallah diyin yahu , şuan araç 2200 de değer hala aynı :)
 
Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

Geçen İzmr e giderken ortalama tüketim 6.5 litre civarıydı ve alışıldık değerlerin hayli üzerinde bir ortalamaydı, Şakran da mola verince lastikerle bakayım dedim sıcak olmalarına rağmen 30-31 arası çıktılar bende 34 yaptım, bundan sonra 6.1 lik değer İzmir ş.içi - Bornova güzergahında 6.4 te sabitlendi.

Daha sonra Akçay a dönünce lastikler gözüme yine inik göründü, soğukken bir ölçtüm 4 ü de 31, bende inadına hepsini 35 yaptım.


Kısacası Astra çok ağır bir araç ve yüksek sürat performansı ya da ekonomi adına düşük basınca hiç gelemiyor; net 1 litre artıyor tüketim.
 
Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

Tolga KARACA link' Alıntı:
Geçen İzmr e giderken ortalama tüketim 6.5 litre civarıydı ve alışıldık değerlerin hayli üzerinde bir ortalamaydı, şakran da mola verince lastikerle bakayım dedim sıcak olmalarına rağmen 30-31 arası çıktılar bende 34 yaptım, bundan sonra 6.1 lik değer İzmir ş.içi - Bornova güzergahında 6.4 te sabitlendi.

Daha sonra Akçay a dönünce lastikler gözüme yine inik göründü, soğukken bir ölçtüm 4 ü de 31, bende inadına hepsini 35 yaptım.


Kısacası Astra çok ağır bir araç ve yüksek sürat performansı ya da ekonomi adına düşük basınca hiç gelemiyor; net 1 litre artıyor tüketim.

ben hep 35 yapıyorum sıkça iniveriyor meret  :)
 
Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

Tolga KARACA link' Alıntı:
Geçen İzmr e giderken ortalama tüketim 6.5 litre civarıydı ve alışıldık değerlerin hayli üzerinde bir ortalamaydı, Şakran da mola verince lastikerle bakayım dedim sıcak olmalarına rağmen 30-31 arası çıktılar bende 34 yaptım, bundan sonra 6.1 lik değer İzmir ş.içi - Bornova güzergahında 6.4 te sabitlendi.

Daha sonra Akçay a dönünce lastikler gözüme yine inik göründü, soğukken bir ölçtüm 4 ü de 31, bende inadına hepsini 35 yaptım.


Kısacası Astra çok ağır bir araç ve yüksek sürat performansı ya da ekonomi adına düşük basınca hiç gelemiyor; net 1 litre artıyor tüketim.
32 nin ustune cikaramiyorum ben gecen bi 33 deniyim dedim yoldaki herseyi hissetmeye basladim sanki cok sert hamurlu bir lastige gecmisim gibi oldu 32 ye tekrar dondum. bu arada astra nin lastik havalari cok hizli bozuluyor nedense 2-3 haftada 28-29 lara iniyor benimkiler.
 
Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

astraowner link' Alıntı:
32 nin ustune cikaramiyorum ben gecen bi 33 deniyim dedim yoldaki herseyi hissetmeye basladim sanki cok sert hamurlu bir lastige gecmisim gibi oldu 32 ye tekrar dondum. bu arada astra nin lastik havalari cok hizli bozuluyor nedense 2-3 haftada 28-29 lara iniyor benimkiler.

32 iken sakin sürüşte daha yumuşak oluyor ayrıca kalkıştan 20-30 km ye kadar daha rahat hızlanıyor ancak Astra nın rakiplerinde göremediğim "yolda süzülme" hissini alamıyorsun.

35 olunca özellikle 120-130 sonrası araç daha rahat gaz yiyor, daha canlı şerit değişimleri, daha hızlı ve hafif direksiyon tepkileri ve genel olarak daha hafif hissettiren bir yapı sunuyor. İşin garibi basınç arttıkça lastik vınıtısı net biçimde azalıyor, düşük basınçta lastiğin kenarındaki su tahliye kanalları yere daha çok temas ettiğinden olmalı.

Eğer yerleşim birimleri arasındaki yolumuz gidiş geliş 6 şerit olmasaydı ben de 32 hatta 30 ile falan gezerdim.
 
Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

Tolga KARACA link' Alıntı:
32 iken sakin sürüşte daha yumuşak oluyor ayrıca kalkıştan 20-30 km ye kadar daha rahat hızlanıyor ancak Astra nın rakiplerinde göremediğim "yolda süzülme" hissini alamıyorsun.

35 olunca özellikle 120-130 sonrası araç daha rahat gaz yiyor, daha canlı şerit değişimleri, daha hızlı ve hafif direksiyon tepkileri ve genel olarak daha hafif hissettiren bir yapı sunuyor. İşin garibi basınç arttıkça lastik vınıtısı net biçimde azalıyor, düşük basınçta lastiğin kenarındaki su tahliye kanalları yere daha çok temas ettiğinden olmalı.

Eğer yerleşim birimleri arasındaki yolumuz gidiş geliş 6 şerit olmasaydı ben de 32 hatta 30 ile falan gezerdim.
benim farkettigim bir farkta 80-100 gibi hizlarda gazdan ayagi cekince direksiyondaki artan titresimdi. ama birde 34 u denemeyi dusunuyorum yazdiklarindan sonra.35 fazla olur gibi geliyor konfor bakimindan.
 
Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

astraowner link' Alıntı:
benim farkettigim bir farkta 80-100 gibi hizlarda gazdan ayagi cekince direksiyondaki artan titresimdi. ama birde 34 u denemeyi dusunuyorum yazdiklarindan sonra.35 fazla olur gibi geliyor konfor bakimindan.

Titreşim olayı şöyle, lastikte minimal düzeydeki balans hatası düşük basınçta belirginleşiyor - basınç arttıkça hissedilmeyecek seviyeye geriliyor.


Yolların kötüyse 35 fazla gelecektir ancak denemek için geçici olarak 35 yap bakalım beğenecek misin, özellikle yoldan gelen ses düzeyine dikkat et..
 
Ynt: Astra J 1.4 turbo yakıt sarfiyatı....

Tolga KARACA link' Alıntı:
32 iken sakin sürüşte daha yumuşak oluyor ayrıca kalkıştan 20-30 km ye kadar daha rahat hızlanıyor ancak Astra nın rakiplerinde göremediğim "yolda süzülme" hissini alamıyorsun.

35 olunca özellikle 120-130 sonrası araç daha rahat gaz yiyor, daha canlı şerit değişimleri, daha hızlı ve hafif direksiyon tepkileri ve genel olarak daha hafif hissettiren bir yapı sunuyor. İşin garibi basınç arttıkça lastik vınıtısı net biçimde azalıyor, düşük basınçta lastiğin kenarındaki su tahliye kanalları yere daha çok temas ettiğinden olmalı.

Eğer yerleşim birimleri arasındaki yolumuz gidiş geliş 6 şerit olmasaydı ben de 32 hatta 30 ile falan gezerdim.
Benimde hepsi 32 daha dün değiştirdim lastikleri abi bence böyle iyi
 
Geri
Üst