Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan akın2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

sxn4 link' Alıntı:
Teknik bilgim sınırlı oldugu icin gereksiz bir soruysa kusuruma bakmayin ama Otomatik vitesin (active select)  baski balatasi da manuel gibi risk altinda mi acaba ?
Tork konvertörlü klasik otomatik şanzımandır. Baskı balata yok. No problem.
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

sxn4 link' Alıntı:
Teknik bilgim sınırlı oldugu icin gereksiz bir soruysa kusuruma bakmayin ama Otomatik vitesin (active select)  baski balatasi da manuel gibi risk altinda mi acaba ?
böyle bir risk manueller için de yok şu an. sadece bir kişinin başına geldi, akın bey için böyle bir sorun tespit edilmedi sadece olasılıklar üzerine konuştuk. aslında sanırım biraz yargısız infaz yaptık.
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

sxn4 link' Alıntı:
Teknik bilgim sınırlı oldugu icin gereksiz bir soruysa kusuruma bakmayin ama Otomatik vitesin (active select)  baski balatasi da manuel gibi risk altinda mi acaba ?
zannetmiyorum çünkü debriyajla alakalı bir konu ve otomatiklerde böyle bir problem olmaz
1 buçuk yıldır araç kullanan arkadaşlar var böyle bir konu ile karşılaşmadılar
her araçta olucak diye birşey söz konusu değil, milyonda bir.
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

evet hüsnü bey 25000km ye geldi nerdeyse böyle bir problem yaşamadı
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

Selamlar. Arkadaşlar yeni araç arıza çıkarmaz dıye bır kural yok. Evet risk düşüktür ancak yıne de goruldugu gibi olabılır bu gibi şeyler.

Ve hemen aracı satacagım tarzı tepkıler bence mantıklı degıl duygusal, ani tepkılerdır.

Moralleri bozup bu gibi ani tepkıler vermek sakinleşince yıne kişinin kendısını uzer.

Relax..
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

astraowner link' Alıntı:
evet hüsnü bey 25000km ye geldi nerdeyse böyle bir problem yaşamadı

;)

hiç de sevmem böyle cümle içermeyen mesajları bişeyler yazayım dedim :)
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

Akın kardeşim geçmiş olsun.

Aracın gaz kesmesi, devirle beraber hız kaybetmesi bir yana vitesteyken devrin yükselip hızın artmaması sorunun baskı balatada olduğunu kesinleştiriyor.

Bazı ağır kasa / küçük hacimli dizel motor kombinasyonlarındaki ilk üretimlerde benzer sorunlar okuyordum, bunlardan en yaygını makyaj öncesi 1.6 dizel Citroen C5 ler mesela.

Tahminim turbo dizel araçlarda düşük devirlerde gelen muazzam tork gücü henüz yeterince hızını alamamış aktarma organlarını çok zorluyor.
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

Esmerce link' Alıntı:
Akın kardeşim geçmiş olsun.

Aracın gaz kesmesi, devirle beraber hız kaybetmesi bir yana vitesteyken devrin yükselip hızın artmaması sorunun baskı balatada olduğunu kesinleştiriyor.

Bazı ağır kasa / küçük hacimli dizel motor kombinasyonlarındaki ilk üretimlerde benzer sorunlar okuyordum, bunlardan en yaygını makyaj öncesi 1.6 dizel Citroen C5 ler mesela.

Tahminim turbo dizel araçlarda düşük devirlerde gelen muazzam tork gücü henüz yeterince hızını alamamış aktarma organlarını çok zorluyor.
Aynı Torku sizin araç, daha fazlasını 180 Hp üretiyor. Sizin açınızdan bakarsak 180 Hp hergün debriyaj sıyırmalı. Turbo dolmadan önceki yetersiz tork aktarma organlarını zorluyor demek daha mantıklı. Benim yorumum değil bu. Sizinkini düzelteyim dedim kendimce. Hatam varsa affola.
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

Sayın akın birader.... yazdıklarını son satırına kadar okudum ve senin aracını satma duygusallığını sonuna kadar haklı buluyorum... elbette kimse aracının bu tip problemlerle karşılaşmasını istemez... özellikle de astra gibi bir araca sahip olanlar.... bu forumda herkesle atıştık takıldık ama sorunlar baş gösterdiğinde birbirimizin arkasında duralım...

Sorunların hemen hepsini GM ye taşımaya özen göseriyorum en azından hakkımda bir dosya mevcut ve bu dosyaya şimdiye kadar karşılaştığım her problem (sadece teknik değil) yazılıyor...

Forumdaki diğer arkadaşlar da en azından bu tip bir dosyayı haklarında oluşturulmak üzere GM ye bildirebilirler.

Opel marka aracımın servisinin problemli olduğunu hep düşünmüştüm ama şimdiye kadar kullandığım opel araçların etkisi ile bu aracımı satın aldım... Bu kadar sorunla karşılaşacağımızı hiç bilmezdim.. Ama yine de şimdilik memnunum... Diğer araç sahipleri gibi temennim bu problemlerim sadece belirli sayılarla sınırlı olması..

ve umarım aracınızı satmaktan vazgeçirecek bir duygusallık oluşur ve aracınızda beklediğinizden daha az detaylı problem ile karşılaşırsınız....
 
Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması

Esmerce link' Alıntı:
Akın kardeşim geçmiş olsun.

Aracın gaz kesmesi, devirle beraber hız kaybetmesi bir yana vitesteyken devrin yükselip hızın artmaması sorunun baskı balatada olduğunu kesinleştiriyor.

Bazı ağır kasa / küçük hacimli dizel motor kombinasyonlarındaki ilk üretimlerde benzer sorunlar okuyordum, bunlardan en yaygını makyaj öncesi 1.6 dizel Citroen C5 ler mesela.

Tahminim turbo dizel araçlarda düşük devirlerde gelen muazzam tork gücü henüz yeterince hızını alamamış aktarma organlarını çok zorluyor.

C5 kayınpederde var ama neyseki şimdiye kadar bir porblem olmadı araç 40000 de... Bunun dışında son cümlenize sonuna kadar katılıyorum... Aracın tork aralığında çok zorlanması bunları doğurabilir... Demek ki araçlarımızı düzgün kullanmak da gerekiyor.... üretim hatalarından ziyade kendi hatalarımızın bunlara sebebiyet vermemesi için :)
 
Geri
Üst