Ynt: Astra j Motor Kilitlenmesi yada Cruse Controlün Devreden Çıkması
C5 kayınpederde var ama neyseki şimdiye kadar bir porblem olmadı araç 40000 de... Bunun dışında son cümlenize sonuna kadar katılıyorum... Aracın tork aralığında çok zorlanması bunları doğurabilir... Demek ki araçlarımızı düzgün kullanmak da gerekiyor.... üretim hatalarından ziyade kendi hatalarımızın bunlara sebebiyet vermemesi için
[/quote]
190 nm torkun aracı zorlayacağını sanmam. Astra H 200 Nm tork üretiyor, Fiat Bravo 300 Nm tork. Tork aralığında zorlanması değil, tork aralığının dışında kullanılması aracı zorlayabilir.
warlordares link' Alıntı:[quote author=Esmerce link=topic=1045.msg21920#msg21920 date=1301782133]
Akın kardeşim geçmiş olsun.
Aracın gaz kesmesi, devirle beraber hız kaybetmesi bir yana vitesteyken devrin yükselip hızın artmaması sorunun baskı balatada olduğunu kesinleştiriyor.
Bazı ağır kasa / küçük hacimli dizel motor kombinasyonlarındaki ilk üretimlerde benzer sorunlar okuyordum, bunlardan en yaygını makyaj öncesi 1.6 dizel Citroen C5 ler mesela.
Tahminim turbo dizel araçlarda düşük devirlerde gelen muazzam tork gücü henüz yeterince hızını alamamış aktarma organlarını çok zorluyor.
C5 kayınpederde var ama neyseki şimdiye kadar bir porblem olmadı araç 40000 de... Bunun dışında son cümlenize sonuna kadar katılıyorum... Aracın tork aralığında çok zorlanması bunları doğurabilir... Demek ki araçlarımızı düzgün kullanmak da gerekiyor.... üretim hatalarından ziyade kendi hatalarımızın bunlara sebebiyet vermemesi için
[/quote]
190 nm torkun aracı zorlayacağını sanmam. Astra H 200 Nm tork üretiyor, Fiat Bravo 300 Nm tork. Tork aralığında zorlanması değil, tork aralığının dışında kullanılması aracı zorlayabilir.