Ynt:
Arkadaslar mesajlarinizi zevkle okudum. İsaret ettiginiz hemen hemen her nokta dogru olmakla beraber agir arabanin da ( ben de faydali agirliktan bahsediyorum; mesela kalin sac. ) ozellikle beton duvara filan carpmadiginiz durumlarda cok ciddi avantajlari oldugunu israrla belirtmek isterim. Her ne kadar son donem tasarim anlayisi maliyet azaltimi; hafif malzeme ile ayni dayanimi verme ve yakit ekonomisi uzerine kurulu olsa da bu durum neticede bir optimizasyon problemi yapilan da optimizasyon islemidir. Ve sizinle ben ayni problemi farkli acilarindan ele alip ayni seyi ifade etmektehiz.
Sunu dersem sanirim kendimi daha iyi anlatirim:
' Bence 1.500 kg agirlik astra icin cok degil idealdir. Cunku benim kendi denklemimde kaybettigim ara hizlanmalar degil kazandigim yola oturma hissi ve ani frenlerde savrulmama ozelligi daha degerlidir. Zaten o nedenle de gittim bu araci aldim. Degilse astra 2.5 ton olsun demiyorum.'
Tabi ki arac daha da hafiflesin ve performans anlaminda artilar kazanirken guvenlik ve konfordan taviz vermesin istenir. Bunu bu araci yapan kisiler de ozellikle maliyet ve pek cok diger etmenden dolayi isterler. Ama su haline de lutfen kotu demeyin cunku degil
Arkadaslar mesajlarinizi zevkle okudum. İsaret ettiginiz hemen hemen her nokta dogru olmakla beraber agir arabanin da ( ben de faydali agirliktan bahsediyorum; mesela kalin sac. ) ozellikle beton duvara filan carpmadiginiz durumlarda cok ciddi avantajlari oldugunu israrla belirtmek isterim. Her ne kadar son donem tasarim anlayisi maliyet azaltimi; hafif malzeme ile ayni dayanimi verme ve yakit ekonomisi uzerine kurulu olsa da bu durum neticede bir optimizasyon problemi yapilan da optimizasyon islemidir. Ve sizinle ben ayni problemi farkli acilarindan ele alip ayni seyi ifade etmektehiz.
Sunu dersem sanirim kendimi daha iyi anlatirim:
' Bence 1.500 kg agirlik astra icin cok degil idealdir. Cunku benim kendi denklemimde kaybettigim ara hizlanmalar degil kazandigim yola oturma hissi ve ani frenlerde savrulmama ozelligi daha degerlidir. Zaten o nedenle de gittim bu araci aldim. Degilse astra 2.5 ton olsun demiyorum.'
Tabi ki arac daha da hafiflesin ve performans anlaminda artilar kazanirken guvenlik ve konfordan taviz vermesin istenir. Bunu bu araci yapan kisiler de ozellikle maliyet ve pek cok diger etmenden dolayi isterler. Ama su haline de lutfen kotu demeyin cunku degil