Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cbobec1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

cbobec link' Alıntı:
Arkadaşlar şikayet dilekçesi de hazır...Bunu da paylaşıyorum....

Öncelikle dilekçenizde tarafınıza değişimin garantiden yapılmayacağının sözlü olarak ifade edildiğini söylemişsiniz, en iyisi servisten değişimi talep edin ve değişimi garantiden yapmayacaklarını söylerlerse yazılı olarak size bununla ilgili bir belge vermelerini talep edin. Çünkü bu tarz bir başvuruda karşı taraf kendilerine başvuru yapılmadığını iddia edecektir. İkinci olarak dilekçenizde turbo hortumunun değişimini istememişsiniz bu değişimin garanti kapsamında olduğunu ve değiştirilmesini talep ettiğinizi belirtir bir cümle mutlaka kurun. Ve en sona taksi ücretlerinin ne kadar olacağı belli olmadığından ilerde doğacak bu masraflarla ilgili fazlaya ilişkin haklarınız saklı kalmak kaydıyla başvuruyu yapın.

İnsanlar dilekçelere bazen çok önem vermiyorlar ama bu tarz hukuk davalarında sizin talep etmediğiniz hiçbir şeye hakem heyeti ya da mahkeme hükmetmez.
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

gokhanbedir link' Alıntı:
Öncelikle dilekçenizde tarafınıza değişimin garantiden yapılmayacağının sözlü olarak ifade edildiğini söylemişsiniz, en iyisi servisten değişimi talep edin ve değişimi garantiden yapmayacaklarını söylerlerse yazılı olarak size bununla ilgili bir belge vermelerini talep edin. Çünkü bu tarz bir başvuruda karşı taraf kendilerine başvuru yapılmadığını iddia edecektir. İkinci olarak dilekçenizde turbo hortumunun değişimini istememişsiniz bu değişimin garanti kapsamında olduğunu ve değiştirilmesini talep ettiğinizi belirtir bir cümle mutlaka kurun. Ve en sona taksi ücretlerinin ne kadar olacağı belli olmadığından ilerde doğacak bu masraflarla ilgili fazlaya ilişkin haklarınız saklı kalmak kaydıyla başvuruyu yapın.

İnsanlar dilekçelere bazen çok önem vermiyorlar ama bu tarz hukuk davalarında sizin talep etmediğiniz hiçbir şeye hakem heyeti ya da mahkeme hükmetmez.
Uyarılarınız için çok tşk...Dikkate alacağım...
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

cbobec link' Alıntı:
Merhabalar,

Herkesin okumasında fayda var...!!!!!!!!!!!!!!

26-11-2011 yılında Opel’in İstanbul Dolmabahçe’deki  Bayisinden  1-1.5 ay bekleyerek  OPEL Astra 1.3 CDTI SportsTourer bir araç aldım.Aracım henüz  35.000 Km.de.Trafik Sigortası ve KASKO da dahil aracın tüm periyodik bakımlarıda arabayı  almış olduğum servis tarafından yapıldı..Yetinmedim bir de  1.118 TL peşin ödeyip  2 sene ARTI GARANTİ yaptırdım..Aracımı bakım için servise götürdüğümde lifte kaldıran formen arkadaş TURBO hortumundan yağ kaçırdığını söyledi.Ve bu parça Garantiye girmiyormuş.Görüşmüş olduğum Teknik yetkili arkadaş arabayı çok yüksek devirde mi kullandığımı sordu..Bense arabayı kesinlikle 2000-2500 devir arasında kullanan bir kullanıcı olduğumu söyledim. Ayrıca Tam aksine araç kendilerine 2 kere çekiş sorunu sebebiyle geldiğinde  Partikül Filitresinin tıkanma aşamasında olduğunu ve bununda aracın devirli kullanılmamasıyla ilgili olduğu söylendi..Buna rağmen ben yine arabamı dediğim gibi 2000-2500 devirler arasında kullandım...

Konuyla ilgili Opel Merkez Müşteri İlişkilerini  aradım...İlgili arkadaş araç ile ilgili bilgileri aldıktan 3 gün sonra bana döndüğünde parçanın garantiye girmediğini söyledi..EY KOSKACA OPEL..!!!!!!

Ben müşterin olarak daha ne yapayım..İsmine güvenip aracını almışım.Bütün bakımlarını yetkili servislerinde yaptırmışım..Bununla yetinmeyip bir de  1.118 TL peşin ödeyip ARTI GARANTİ yapmışım. Aracımda bir sorun çıkmış.Sen bana parça garantide değil diyorsun...Müşterilerine böyle diyeceksen  ARTI GARANTİ diye bu ürünü satmayacaksın.Piyasada arabalarını beğenmediğiniz KORE firmaları bile 5 sene koşulsuz garanti veriyor....!!!! şu ana kadar gördüğüm benim suçum Markanıza olan güvenim olmuş..!!!!!!!!!!!!



İnternet üzerinde üyesi olduğum OPEL ile ilgili Forumlarda Turbo Hortumu sorunlu bir arkadaşın Normal Garantisi dolmuş. ֜zerinden 1 sene geçmiş.Ve gitmiş olduğu servis garantisi bitmesine rağmen ücret almadan değişmiş..Gel de ևILDIRMA!!!!!!

Müşteri Memnuniyeti denen şey bu olsa gerek...

Bu sorun sizin tarafınızdan giderilmez ise hakkınızda ne düşünmemi istiyorsunuz?

Beni böyle yüzüstü bıraktığınızda OPEL markasına bir daha yanaşıcağımı gerçekten düşünüyor musunuz?

Sevgili OPEL yetkilileri , Lafı uzatmanın fazla gereği yok..Ben üzerime düşen herşeyi yapmama rağmen mağdurum.Sorunumun giderilmesini rica ediyorum..Sorunum giderilmez ise konu ile ilgili tüm girişimlerde bulunacağımı ve konuyla ilgili her platformda tüm insanları bu konuda uyarıp bilgilendireceğimi  bilgilerinize sunarım...

Dostum öcelikle geçmiş olsun. Senin gibi artı garanti ile kandırılanlardan bir tanesi de benim önce 600 lira dediler sonra km ilerlemiş 1118lira dediler ben de +2 yıl için Opel markasına güvenerek yaptırdım. Daha sonra ufak bir dikkatsizlik le bir çiçekliğe çıktım. Jant dikey olarak 2 parçaya bölündü ve Opel bunun normal olduğunu garantiye girmediğini söyledi. Başlık burada resimlere bakarsan bir jantın o şekilde parçalanmasının şüpheli olduğunu görebilirsin. http://www.opelsizasla.com/forum/index.php?topic=9302.msg208453#msg208453 Servis tamamen kullanıcı hatası dedi. Bende biliyorum o jant ben çiçekliğe çıkmasam birşey olmayacağını ancak o jantın o şekilde yenilmesi biraz malzemeden anlayan birisinin o jantta yapısal bir kusur olduğunu görebilir. Neyse Opel bu şekilde cevap verince kasgoyu devreye sokarak aracımı yaptırmaya başladım. Opelden cevap alacaz diye aylarca arayı nadasa bırakamam sonuçta tek aracım ve kullanıyorum. Araç yapılırken açtım ağzımı yumdum gözümü. Almanya, İngiltere, Avrupa, Amerika GM merkezi neresi bulduysam mail attım. Bir çoğu sorunum ile ilgili Türkiyeye bilgi vereceklerini böyle bir sıkıntı yaşadığım için üzgün olduklarını söylediler. Opel Türkiye'den çok daha tatmin edici cevaplar verdiler. Velhasıl genel müdürlükten beni aradılar ve sorunumu dinlediler. Araştırma yapıp döneceklerini söylediler ertesi gün aradılar diğer 3 jantı da değiştireceklerini söylediler. Ki bunu ben istemiştim. Zaten kasgo tekini değiştirdi ama yapısal kusur olmayacağı anlamına gelmez diğerlerinde sonuç olarak seri üretim.

Firmaya hiç bir güvenim kalmadığı için Ankara Sigortaya kargo ile dilekçe gönderdim poliçe iptali için. Zaten poliçe başlamadığı için ödediğiniz parayı kuruşu kuruşuna geri iade etmeleri gerekiyorlar ve ben paramı geri aldım. Opel Türkiye'nin bu tutumu olmasa aslında aldığımız araçlar güzel araçlar size de tavsiye ulaşabileceğiniz her yere mail atarak durumu anlatmanızdır.
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Jlozde link' Alıntı:
Dostum öcelikle geçmiş olsun. Senin gibi artı garanti ile kandırılanlardan bir tanesi de benim önce 600 lira dediler sonra km ilerlemiş 1118lira dediler ben de +2 yıl için Opel markasına güvenerek yaptırdım. Daha sonra ufak bir dikkatsizlik le bir çiçekliğe çıktım. Jant dikey olarak 2 parçaya bölündü ve Opel bunun normal olduğunu garantiye girmediğini söyledi. Başlık burada resimlere bakarsan bir jantın o şekilde parçalanmasının şüpheli olduğunu görebilirsin. http://www.opelsizasla.com/forum/index.php?topic=9302.msg208453#msg208453 Servis tamamen kullanıcı hatası dedi. Bende biliyorum o jant ben çiçekliğe çıkmasam birşey olmayacağını ancak o jantın o şekilde yenilmesi biraz malzemeden anlayan birisinin o jantta yapısal bir kusur olduğunu görebilir. Neyse Opel bu şekilde cevap verince kasgoyu devreye sokarak aracımı yaptırmaya başladım. Opelden cevap alacaz diye aylarca arayı nadasa bırakamam sonuçta tek aracım ve kullanıyorum. Araç yapılırken açtım ağzımı yumdum gözümü. Almanya, İngiltere, Avrupa, Amerika GM merkezi neresi bulduysam mail attım. Bir çoğu sorunum ile ilgili Türkiyeye bilgi vereceklerini böyle bir sıkıntı yaşadığım için üzgün olduklarını söylediler. Opel Türkiye'den çok daha tatmin edici cevaplar verdiler. Velhasıl genel müdürlükten beni aradılar ve sorunumu dinlediler. Araştırma yapıp döneceklerini söylediler ertesi gün aradılar diğer 3 jantı da değiştireceklerini söylediler. Ki bunu ben istemiştim. Zaten kasgo tekini değiştirdi ama yapısal kusur olmayacağı anlamına gelmez diğerlerinde sonuç olarak seri üretim.

Firmaya hiç bir güvenim kalmadığı için Ankara Sigortaya kargo ile dilekçe gönderdim poliçe iptali için. Zaten poliçe başlamadığı için ödediğiniz parayı kuruşu kuruşuna geri iade etmeleri gerekiyorlar ve ben paramı geri aldım. Opel Türkiye'nin bu tutumu olmasa aslında aldığımız araçlar güzel araçlar size de tavsiye ulaşabileceğiniz her yere mail atarak durumu anlatmanızdır.
Yabancı dilim olmadığı için dışarıya açılmam zor...Ama bu ülkede adalet varsa  elimdeki  belgelerle gerekeni yapacağım...Ha yabancı  dili iyi bir arkadaş var ise bu konuda bana yardım ederse bu olayı dışarıya da taşırız...Amaç hak aramak başka birşey değil...
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Poliçe yi iptal etmek sorun değilde...Yarın bu adi arabaların başımıza daha büyük iş açmayacağı nereden belli...Olay başıma gelince kitapçığı detaylı olarak inceledim..Aslında içerik olarak çok kötü değil...Bunu kötüleştiren Opel ve Sigorta şirketinin keyfi uygulamaları. Mesela turbo hortumunu garantiye almamaları ile ilgili hiç bir madde onları haklı göstermiyor...Ayrıca Tam aksine Artı Garanti kontrol formunun 12.maddesine kontrolü ile ilgili madde koymuşlar...Garantisi olmayacaksa niye kontrol ediyorlar ki......?
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

REC link' Alıntı:
Abi şimdi burada bir duralım. Zeki Bey'i tanımıyorum ve servis içerisindeki konumunu bilmiyorum. şayet yakın arkadaşınsa da umarım kırılmazsın çünkü ben mizacım gereği ''Doğru''ya ''Doğru'' derim...

Zeki Bey halledemedi mi? Halletmedi mi? ֖nce bunu kestirelim.

NET olarak ifade ediyorum serviste ilgili konumda bir yakını / tanıdığı olanın garantiden değiştiremeyeceği parça neredeyse yoktur. Bir çok kez şahit oldum, gözümle gördüm.

Hadi tanıdık olmasın. Yine olay serviste biter. Garantisi olmayan araca garantiden parça değişimi yapabilen yetkili servisin garantisi dolmamaış araç için değiştiremeyeceği ne olabilir?
Bir yetkili servisin garantiden değiştirmediğini, bir diğer servis anında değiştiriyor Opel'de. Bizler buna Astra J araçlarımızda baskı balata, cam çıtası, kaliper, amortisör konusunda birçok kez şahit olduk. Bir servis değiştirmem derken bir diğer servis değiştiriyor. Bülent abi bana kırılmasın sadece misal veriyorum, AFL'yi değiştiren servis, turbo hortumunu nasıl / neden değiştirmez.

Sözün özü: Bence Zeki Bey, (burada Zeki Bey'den kasıt şahsı değil ilgili olduğu yetkili servistir.)  olayı halledememiş değil, halletmemiş!

Bu arkadaşımızın mağduriyetinin temel sebebi o yetkili servistir bana göre. Ne onayı? NE Opel Türkiye'si? ևoğu kılıf. Tekrar söylüyorum garantisiz araca garantiden parça takabilen yetkili servisin garantili araç için değiştiremeyeceği parça neredeyse yoktur.

Bir sürü detay yazabilirim ama şu hepsine yeter: Benim lastiklerimde fabrika çıkışı hata vardı ve araç sürekli sağa çekiyordu, yetkili servis beni Bridgestone bayiine yönlendirdi ve bizim gönderdiğimizi söyle ne gerekiyorsa yapılsın dedi. Gittim sadece ön 2 lastiği değiştirdiler.

Arkadakiler de sorunlu olabilir diye sinirlendim ve ''Değiştiriyorsanız 4'ünü değiştirin, aksi halde bırakın ben servisime geri gideceğim.'' dedim benimle 15 dakika münakaşa ettiler ve ben de servis müdürünü arayıp durumu anlattım. Servis müdürü bana direkt olarak Bridgestone bayii sorumlusunu telefona vermemi istedi ve telefonda ona ''Biz size müşterimizi gönderdik ve ne gerekiyorsa yapın dedik, karşınızda biz varız.'' dedi ve 4 lastik anında değişti.

1.5 yılda farklı illerdeki 3 arkadaşımı sıfır araç için o servise yönlendirdim ve oradan aldılar. Türkiye'nin neresinde olursam olayım Opel almaya kaar verdiğim sürece gider o servisten alırım. şimdi sadece Opel Türkiye mi kötü?

Başka söze gerek var mı?
Recai burasi turkiye kardeşim tanidiğin olmadiktan sonra devlet dairesinde bile işin yürümez.  Gerisi hikaye.
Maalesef gercek bu.
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

cbobec link' Alıntı:
Poliçe yi iptal etmek sorun değilde...Yarın bu adi arabaların başımıza daha büyük iş açmayacağı nereden belli...Olay başıma gelince kitapçığı detaylı olarak inceledim..Aslında içerik olarak çok kötü değil...Bunu kötüleştiren Opel ve Sigorta şirketinin keyfi uygulamaları. Mesela turbo hortumunu garantiye almamaları ile ilgili hiç bir madde onları haklı göstermiyor...Ayrıca Tam aksine Artı Garanti kontrol formunun 12.maddesine kontrolü ile ilgili madde koymuşlar...Garantisi olmayacaksa niye kontrol ediyorlar ki......?

Bence öncelikle http://www.tsb.org.tr adresinden Türkiye sigortalar birliğine bir ulaşın. Sigorta sözleşmesi ile. Buradan Kasko ile olan derdini çözmüş insanlar tanıyorum. (Yeni değil 4-5 sene önceydi)
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

BÜLENT link' Alıntı:
Turbo hortumu garantiye girmeyecekse ne girecekmiş garantiye.
Dediginize katiliyorum
Hyundai bile 5 yil garanti veriyor sattigi araclara.
Ben bu olaya poposuna güvenme diyorum :D Opel güvenemiyor demekki o kadar büzzük yok demekki :D
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Emrah64 link' Alıntı:
opelden uzak dur derlerdi de hic inanmazdım o kadar kullanıcı var heryerde opel görüyorum araclar kötü olsa bu kadr yaygın olmaz opel markası ama ne biliyim formda araştırmaya kalkarsak bir sürü sorunu var neyse sonu hayırlı olur insallah
Opelin arabasında sorun yok zaten opel servislerinin kalitesizliğinde ve opel türkiyenin nasıl olsa satıyor mantığıyla sınırsız duyarsızlığı asıl sorun.
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

cbobec link' Alıntı:
Parça fiyatı için 720 TL dediler..Gerisini konuşmadık...
Parça orjinal GM piyasada 500 TL..
Aracımda herhangi bir sorun yok gözüküyor..İlerde ne olur bilmiyorum..ևok acil birşey olsa bilgilendirme yaparlardı herhalde..
Ama değişmesi gerekiyorsa da değişmeleri  gerekecek...
ya arkadaşım o turbo hortumu patlarsa ne olur diye sana soylerlermi hiç yapma allah aşkına turbo gider sonra motor bi yerden sorun çıkarır. Gelsin paralar gelsin paralar.
 
Geri
Üst