Bu Kadar sorun BirArada

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan asil23
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

asil23

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
140
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Vectra-A bu Kadar sorun BirArada

Vectra A
Dostlar herkese merhaba.opelim net forumunu çok uzun süredir ilgiyle takip ediyorum.Gerçekten de hem bilmiyenlere hem öğrenmek isteyenlere hem de buna kendim de dahil sorunlara olanlara gerçekten büyük bir gayretle yardım ediliyor.Bunun için öncelikle hepinize teşekkür ediyorum.


Efenim şimdi ise gelelim benim sorunuma.Araç imzada görüldüğü gibi 1995 model Vectra A.Arabama gerçekten büyük bi keyifle biniyorum her yönüyle çok hoşuma giden bi araç.Alırken kazık yemiş olsamda yine de seviyorum ben bu keretayı.

Benden önceki sahibi heraldeki idareten olsa gerek satmadan önce eski sistem lpg taktırmıs voltran marka.şimdi bende değiştim brc marka bi beyin taktırdım sorunsuz çalısıyor yalnız üzerinde brc yazısı felan görmedim Boxer yazıyor büyük harflerle.

Öncelikle

1-arabayı lpg de çalıstırıyorum benzin hortumunda kaçak oldugu için .lpg de kesinlikle ilk marşda almıyor 2. marşta alıyor

2-önceden arada bir benzinde de kullanıyordum.lpg ile benzin arasındaki performansta çok büyük bir fark var veya ben böyle hissediyorum.lpg de gaza bastıgımda özellikle 3 Bin devrin altında 172 torku kesinlikle hissetmiyorum ve çekişinden de memnun değilim.Bunun için lpg sistemine ne yapabilirim neyi değiştirmeyilim veya neyi yaptırmalıyım bilmiyorum.

3-Bunu sadece 2-3 kez yaptı.Arabayı normal çalıstırdım .Araba durdugu yerde gaz verdigimde VuuuK vHuuuk diye garip ses gelmeye başladı inanın nerden geldigini dahi anlıyamadım ama sanki arabaın ortalarından biryerlerden geliyordu.Bunu daha önce yaşıyn varmı nasıl bir sorunun göstergesi olabilir?

4-Bunu lpg de sadece bir defa yaptı .Arabayı benzinde sert kullandıgımda (arada bir yaparım bunu)marşı normal kapadıgımda arac kendine kendine yine 2-3 saniye çalısıyo ve yine tekleyerek kendi kapanıyor bu sadece sert kullandıgım zaman oluyor ve yine bu sorunla birlikte arabanın orta yerlerinden gelen dağılan bilya sesi gibi birşey de geliyor gerçekten korkuyorum başıma bela olacak bir sorundur diye.

5-Klimam çalısmıyor önceden gaz doldurmusştum kaçaklar vardı güya onları da yaptırmıştım şimdi klimadan eser yok.sadece düğmeye bastıgımda fan sesi geliyor.klimamoın sorunu tam olarak ne olabilir?

6-Benden önceki sahibinin trigeri ne zaman değiştiğini bilmiyorum ve araç şuan 175 binde.

7-Önceden yanan geri vites lambaları şimdi yanmıyor ampul değişip denedim yine de yanmadı sorunun kaynagı nedir nasıl halledebilirim?

8-Aküm hiçbizaman tam şarzlı olarak görünmüyor hep siyah ışık var akünün üstünde?

9-Frenlerimden zerre kadar memnun değilim fren hidroliğini değiştirdim 170 bİNDE.usta fren hidrolik yagının şuana kadar hiç değişmedigini ve hidrolik geçen borucuklarının içini katranlaşmış oldugunu söyledi ve bunun içinde fren merkezinin değişmek gerekli oldugunu söyledi. BUnun başka bir çözümü yok mudur?



Sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler..


Resim koymaya çalıstım ama olmadı imageschak de denedim geçersiz dosya tipi dedi.
 
Son düzenleme:
Teşekkür ederim kendim nasıl kontrol ederim peki bu sigortayı ?Hangi renge hangi akıma bakıcaz
 
Arkadaşlar bu sorunların hiçbirinden anlayan yok mudur ?OnCa kişi girmiş kimsemi bilmiyor yazdıgım sorunların çozumunu..
 
keşke tek tek sorsaydın :)

şaka bi yana geçmiş olsun,
düz sistem lpgden sıralı sisteme sadece beyinle geçiliyo mu çok emin değilim,
motoru kapattıktan sonra 2-3sn çalışma sıralı yerine eski usul lpg takılanlarda oluyodu sanıyorum duymuştum.

yine sıralı sistemde dediğin performans düşüşleri olmaması lazım, dönüşümünün çok doğru yapılamdığı fikrine takıldım

vuuk vuuk sesine bi anlam veremedim.
geri vites lambasının tek başıan bi sigortası var mı bilmem ama sigorta panelinde lamba figürü ile gösterilen yerlerdeki sigortaları sırasıyla değiştirerek deneyebilirsin
ya da geri vitese takınca lambayı yakan anahtar arızalanmış olabilir.
 
Arkadaşlar Çok şükür resimleri de ekledim umarım yardımcı olur.

lpg beynine gelen bi hortum var ve bu çok uzun bir hortum bu hortumun uzunlugu performansı etkiler mi?Bunun için neler yapabilirim
 

Ekli dosyalar

  • grnt016jf.webp
    grnt016jf.webp
    32.5 KB · Görüntüleme: 39
  • grnt001oj.webp
    grnt001oj.webp
    28.7 KB · Görüntüleme: 36
  • grnt013i.webp
    grnt013i.webp
    35 KB · Görüntüleme: 33
  • grnt015a.webp
    grnt015a.webp
    32.2 KB · Görüntüleme: 30
Hakan arkadaşım cevabın için teşekkürler.Herkes bildiğini yazarsa umarım bu sorunları çözebilirim.

Lpg beynini değiştirerek sıralı sistem geçme gibi bi umudum yoktu zaten fakat önceki ustam eskidiğini söylerek değiştitrmişti.1-2 yıldır da bu beyin takılı.

Başka düz sistem lpgsi lan arkadaşlarımın da arabalar var bunlarda benimki kadar inanın performans düşüsü yok.Söylediğim araç 1.3 motor escort..
 
Hakan arkadaşım cevabın için teşekkürler.Herkes bildiğini yazarsa umarım bu sorunları çözebilirim.

Lpg beynini değiştirerek sıralı sistem geçme gibi bi umudum yoktu zaten fakat önceki ustam eskidiğini söylerek değiştitrmişti.1-2 yıldır da bu beyin takılı.

Başka düz sistem lpgsi lan arkadaşlarımın da arabalar var bunlarda benimki kadar inanın performans düşüsü yok.Söylediğim araç 1.3 motor escort..
yüzdesel olarak düşüyosa :) ondan onlarda fark olmayabilir

zaten güç düşük ya o bakımdan
 
yüzdesel olarak düşüyosa :) ondan onlarda fark olmayabilir

zaten güç düşük ya o bakımdan

Dediğini düşündüm de sanmıyorum altımdaki aracın 2000 motor olduğunu bin şahit gerek.Hele alt devirlerde kendini zor toparlaması yok mu çıldırtıyor resmen..
 
Lütfen arkadaşlar tüm sorulara cevap verme gibi zorunlulugunuz yok bildiginiz kadarıyla ...
 
Geri
Üst