biraz uğraştım arkadaşlar bi sonuca vardım. eğer çift kitlemede kahvemavi-kahvekırmızı kablolarında enerji kesilmesse aküden devamlı yer eğer kitlemeden sonra enerji kesiliyorsa aküden yemez..saygılar..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
slm arkadaşlar bi sorum olucak bende endüstriyel elektronik okuyorum.. üniversite öğrencisiyim arkadaşımızın yaptığı devre gayet mantıklı aküden yiyiceğini sanmıyorum..kondansatör araba çalıştırıldığında şarj durumunda camları kapattığımızda elektrik kesiliyo kondansatör deşarj gerilimiyle camları yapatıyor ve deşarj olduktan sonra devre kontakları bırakıyor ve aküden yemiyor..
kondansatörün gerilim değerini yazmamışsın 12 voltmu yardımcı olursan sevinirim...
Kardes eline emegine saglik diyorum. Sen Astra G icin tasarlamissin. Bende de 97 Vectra B1 2.0 CD var. acaba ayni islem bizim vectralar icin de oluyor mu? bunu nasil arastiririz.
sonrada akülere dikkat ne olursa olsun bu devreler aküyü etkiliyor bağladıktan sonra akünün - kutubunu söküp devreye seri bir ampermetre bağlayıp aralıklarla akım çekmediğini kontrol edin ama bir kere değil aralıklarla ampermetre bağlı kalsın ve bakın mutlaka bir akım çelkecektirbende bu tür birşey vardı o zaman 0.15ma akım çekiyordu şu anda 0.01 ma ve iki güğnde bir akü voltajını ölçün mümkünse 2 gün araba yatsın akü voltajı 12.15-12.30 arasında ise kaçak yok aküsağlam ama değerler düşükse geçmişolsun devre varsa devreyi diyot varsa diyotu sökün söktürün