combo, corsa c kronik volant çözümü

uploader

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
1,219
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar sabit volant takıldı baskı balata değişti trigierzincir seti değişti şarj dinomosu kömürleri değişti ...sonuç olumlu arkadaşlar. şu an memnunum. arabada hiç bir sorun yok gibi. debriyaj yumuşacık oldu ( iyi mi kötümü bilemiyorum )...sanki 90-150 arası performans düştü gibi ama bu pisikolojik de olabilir. araç daha yeni ama inanın çok rahatladım. şarj dinomosu marşa basarken bile ne farklıymış meğer :) aracım daha yeni arkadaşlar . olabilecek olumsuzlukları inşallah olmaz sizinle paylaşırım. şarj dinomosu kömürlerini 70 tl ye - volant baskı balata setini 280 tl ye (montajı 200tl)- trigier zincirini 164 tl ye(montajı 100 tl) mazot filtresi + rot başı bir kaç ufak tefek arızaları + bişey daha temizlendi eksozla ilgili bişeydi açık kaldı o parça +2lt yağ vs. hepsi 1000 tl ..allah razı olsun ustamdan da bu bilgileri paylaşanlardanda

Hayırlı olsun bayağı masraf yapmışsınız. Son durum nedir peki?
 

gökhan.gulhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
22
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Hayırlı olsun bayağı masraf yapmışsınız. Son durum nedir peki?

bugün yağ pompasını da değiştirdim. arabamı aldım ve gelirken biraz zorladım. tek sorun 100-150 arası gaza basınca eskisi gibi hızlanmaması. eskiden o hızlarda gaza bastığımda tatmin edici bir geri yaslaması vardı beni . şu an öyle bişe yok. bilen bilir izmitten istanbula giderken dilovası rampasında 5 kişiyle hiç bir zaman hızından düşmedi arabam. bu yüzden psikolojik değil gerçek bir tanı benimki. ustamı aradım ve durumu söyledim. o da turbonun basıncından olabilir gel bi test edelim dedi. yarın gidebilrsem bir uğrucam. bunun haricinde şu an memnunum.
 

Astra Maniaa

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
1,768
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Onun nedeni sabit volanın oynaktan ağır olması... Ben aracımı şehir içinde kullandığım için ağır volanın bana etkisi yakıt açısından kötü anlamda fark olacağı için 1 kuruş bile fark etse bir volanlık ömürde zarara gireceğimi fark edip değmez deyip orj. sistem taktırmıştım.
 

uploader

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
1,219
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Onun nedeni sabit volanın oynaktan ağır olması... Ben aracımı şehir içinde kullandığım için ağır volanın bana etkisi yakıt açısından kötü anlamda fark olacağı için 1 kuruş bile fark etse bir volanlık ömürde zarara gireceğimi fark edip değmez deyip orj. sistem taktırmıştım.

Hocam nasıl bir fikir. Tuttum fikrini. Ama mantıklı düşününce ve aracı satma niyetin yoksa orjinal takmak daha mantıklı gibi.
 

gökhan.gulhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
22
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
daha servise gitmedim. ama gerçekten de kullanırken bu dediğinizi farkettim. uzun yolda vites geçişleri ve sabit hız da seyrederken çok tatlı bir his veriyor. eğer tır kamyon ya da otobüs kullanan varsa ne demek istedğimi belki anlar. sanki motor devirden düşmeden tatlı tatlı geçişler oluyor viteslerde. ama şehir için de yoruluyor sanki :(
 

Astra Maniaa

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
1,768
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Evet, ağır volan maksimum hızı arttırır hızlanmayı kötüleştirir hafif volan ise tam tersi. Belkide opelin yaylı volan kullanım sebebi bu olabilir bilemem sonuçta bu araçlar şehiriçi aracı. Sürekli uzun yol kullananlar için avantaj olacaktır ama daha öncede belirtiğim gibi sehiriçi ağırlıklı kullanımda ben uzak durmuştum. Belki modifiye edilmiş fiat volanı kullanan arkadaşlarda bu kadar fark yokturda volmerk bildiğimiz döküm.
 
Son düzenleme:

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
bu volmerk dayanıklımı üretiyor volanı? dayanıklıdan kastım balans yada dişli sorunu çıkartırmı? birde 1.6turbo benzili araçlarada yapıyorlarmı?
 

gökhan.gulhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
22
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
bugün mazot ışığı yanıp yanıp sönmeye başlayınca shell den 50 tl lik mazot aldım.karamürsel den izmit e izmit ten istanbul altunizadeye ve dönüş yolu da olmak üzere tam 249 km deydi yanıp yanıp sönmesini korkudan bekleyemedim ve mazot aldım tekrar. dilovası rampasına kadar ortalama 100 km ile rampadan sonra da 140-160 km ile istanbul gişelere kadar geldim. dönüş yine ortalama 100 km ile ...uzun yolda yakıtım bu sürat ile bu değer bence güzel. çünkü adanaya bir depo ile 1075 km yapmıştım oda hep ekonomik 90 km ile.zaten sizin de dediğiniz gibi şehir içi için uygun olmayacak sanırım. ama genelde uzun yol gittiğim için bana yarayacak gibi :) cumaya amasraya gideceğim km yi sıfırlayıp tekrar daha sağlıklı bir ölçüm yapıp sizinle paylaşırım. bu arada bir not : dilovası rampasında 120 geçemedi arabam :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 21:17 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 21:11 ----------

bu volmerk dayanıklımı üretiyor volanı? dayanıklıdan kastım balans yada dişli sorunu çıkartırmı? birde 1.6turbo benzili araçlarada yapıyorlarmı?

mehmet beyin de dediği gibi volmerk yerli döküm. kullananların bir kısmınında memnun kalmadığını daha önce yazmıştı. ben deki durumları hergün paylaşıyorum. iyisini de kötüsünü de dilim döndüğü kadar bilgimin yettiği kadar sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. ama yerli olması mı iyi yabancı mı bunu deneyip görücem sanırım. şu an yazdıklarım harici birş ey olursa yine yazarım. 1.6 içn bir bilgim yok.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
bugün mazot ışığı yanıp yanıp sönmeye başlayınca shell den 50 tl lik mazot aldım.karamürsel den izmit e izmit ten istanbul altunizadeye ve dönüş yolu da olmak üzere tam 249 km deydi yanıp yanıp sönmesini korkudan bekleyemedim ve mazot aldım tekrar. dilovası rampasına kadar ortalama 100 km ile rampadan sonra da 140-160 km ile istanbul gişelere kadar geldim. dönüş yine ortalama 100 km ile ...uzun yolda yakıtım bu sürat ile bu değer bence güzel. çünkü adanaya bir depo ile 1075 km yapmıştım oda hep ekonomik 90 km ile.zaten sizin de dediğiniz gibi şehir içi için uygun olmayacak sanırım. ama genelde uzun yol gittiğim için bana yarayacak gibi :) cumaya amasraya gideceğim km yi sıfırlayıp tekrar daha sağlıklı bir ölçüm yapıp sizinle paylaşırım. bu arada bir not : dilovası rampasında 120 geçemedi arabam :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 21:17 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 21:11 ----------



mehmet beyin de dediği gibi volmerk yerli döküm. kullananların bir kısmınında memnun kalmadığını daha önce yazmıştı. ben deki durumları hergün paylaşıyorum. iyisini de kötüsünü de dilim döndüğü kadar bilgimin yettiği kadar sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. ama yerli olması mı iyi yabancı mı bunu deneyip görücem sanırım. şu an yazdıklarım harici birş ey olursa yine yazarım. 1.6 içn bir bilgim yok.

sıkıntı çıkarmasın ağırlığı çokta mühim değil aslında. mühimde değil :D ben zaten bronz balata yaptırmak zorundayım. torku kaldırması açısından. benim derdim söktürdükten sonra yapabilirlermi? yaptıklarında sorun çıkarırmı? sök tak işçiliği pahalı iş sonuçta...
 
Üst