corsanın direksiyon sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan palermo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arkadaslar servise gittim ve gittiğimede pişman oldum ayrıca utandım .. sorun lastik basıncıymış .. lastıklerin havası inik olduğundan direksiyon sertleşmiş şimdi bi sorun yok
 
Direksiyon sorunu ufak çapta bende de var erpaş ın suçu yok arkadaslar EPS sorununa bütün servisler 2000 ytl ile 2200 ytl arası fiyat veriyor. Benim artık düşüncem şu; Opel in parça ve işçilik fiyatları japon arabaları kadar yüksek, bu da tabi bu arabadan sonra opel alma fikrimi etkilecektir.
 
Corsa eşittir

Bugünkü düşüncelerimi üzülerek fakat gerçekçi bir şekilde yazacağım. Üzgünüm Corsa yakıt tüketimindeki cümrilik dışında çok pratik bir araç değil. Şuanda her önlerine gelen ülkede corsa ürettiyorlar ve kullanıdığımız corsa hangi ülkede üretildiğini bilşmek bile çoğu zaman mümkün değil. tabi hepimizin bildiği bir gerçek var: Corsa=EPS sorunu +EGR valfi sorunu+Rolanti düzenliyecici+koltuk gıcırtısı+delinen korna düğmesi+tıngırdayan pencereler ve kazıkçı yetkili servisler demek.
Almanyanın en büyük firmalarından Biri olan opel nasıl olduysa bu hale getirilmeyi başarıldı. benim ilk olarak 96 model 1.4 astram vardı sonra , 1,6 astram şimdede 1,2 corsa swingim var. Nedense hep sonunda satmak zorunda kaldım. ve bugün şu soruyu soruyorum nasıl oluyorsa Honda , Hyundai Kia kullancılları opel kullanıcılarından daha mutlu bir hayat sürüyor? ve nasıl oluyorda bunlar gibi firmaların yetkili ve özel servisleri sıfır hata ile çalışıyor. Market loyalty yani markaya olan sadakatten başka ne kaldı opele karşı içimizde? bende bilmiyorum sadece ne yapılabilir diye soruyorum..
M.Burak Şengün
msn: meteburaksengun@hotmail.com
 
swing1.2' Alıntı:
Bugünkü düşüncelerimi üzülerek fakat gerçekçi bir şekilde yazacağım. Üzgünüm Corsa yakıt tüketimindeki cümrilik dışında çok pratik bir araç değil. Şuanda her önlerine gelen ülkede corsa ürettiyorlar ve kullanıdığımız corsa hangi ülkede üretildiğini bilşmek bile çoğu zaman mümkün değil. tabi hepimizin bildiği bir gerçek var: Corsa=EPS sorunu +EGR valfi sorunu+Rolanti düzenliyecici+koltuk gıcırtısı+delinen korna düğmesi+tıngırdayan pencereler ve kazıkçı yetkili servisler demek.
Almanyanın en büyük firmalarından Biri olan opel nasıl olduysa bu hale getirilmeyi başarıldı. benim ilk olarak 96 model 1.4 astram vardı sonra , 1,6 astram şimdede 1,2 corsa swingim var. Nedense hep sonunda satmak zorunda kaldım. ve bugün şu soruyu soruyorum nasıl oluyorsa Honda , Hyundai Kia kullancılları opel kullanıcılarından daha mutlu bir hayat sürüyor? ve nasıl oluyorda bunlar gibi firmaların yetkili ve özel servisleri sıfır hata ile çalışıyor. Market loyalty yani markaya olan sadakatten başka ne kaldı opele karşı içimizde? bende bilmiyorum sadece ne yapılabilir diye soruyorum..
M.Burak Şengün
msn: meteburaksengun@hotmail.com

Hak vermemek mümkün değil araba alanın elinde patlıyacak sanki üretirken hatalı üret ondan sonrada yedek parça ve işçilikte milleti kazıkla bu mantıkla nereye kadar yürür.
 
slm arkadaşlar şimdiye kadar corsa ispanya da üretilti.

ben servis olarak zaragoza modelini tercih ederim bunu da servisler bilir eğer bu işi biliyorlarsa tabii. bunu da epc programından öğrenebilirler şasi numarasından girme ile.
 
o ne yaw zaragoza benimki insallah deportivo modelidir çünkü deportivoda türk hayranı ispanyollar çok :D:
 
tansugurler' Alıntı:
slm arkadaşlar şimdiye kadar corsa ispanya da üretilti.

ben servis olarak zaragoza modelini tercih ederim bunu da servisler bilir eğer bu işi biliyorlarsa tabii. bunu da epc programından öğrenebilirler şasi numarasından girme ile.
Harbi şu zaragozaya bi açıklık getirsek birde yedek parçalarda genellikle made in spain yazıyor demekki ondan..Şasi no için hangi aralık bu konu hakkında bilgin var mı yani su harf su rakam arası gibi..olanlar zaragoza oluyor..
 
Geri
Üst