- Konuyu Başlatan
- #11
dizelin rutin masrafları uçuk değil ama enjeksiyon sistemi çok yüksek basınçlar ve çok küçük boşluklarla çalıştığı için bakımları özenli yapılmalı, aksi taktirde açtığı maasraflar uçuk oluyor.
arkadaş yan sanayi mazot filtresi takan bi sözde usta yüzünden 2bin küsür enjeksiyona para harcadı - clio dizel için.
aynen. bakımına dikkat edildikten sonra kolay kolay masraf çıkartmaz dizel. bu tüm motorlar için geçerli aslında. bi sorun yaşadığımızda arabalara motorlara çamur atmayı çok seviyoruz ama hiç kendimizi sorgulamıyoruz biz bi yanlışlık yaptık mı diye. 97.000km'de bi octavia gördüm, araç dıştan harika tek kusur yok ama motor bitmiş, anlaşılan adam ne motor yağına bakmış doğru düzgün ne de bakımını yaptırmış. ben mercedesimi sattım 1 hafta önce 118.000km'deydi mercedes servisinde gösterdik alıcıyla birlikte, motora baktılar bu şekilde düzenli bakımını yaptırmaya devam ederseniz bu motor 500.000i görür dedi. kendi aynı dizel aracını yanlış hatırlamıyorsam 247.000de satmış geçen ay ve tık sorun yokmuş araçta.
o yüzden herşeyin başında usta ellerde düzgün bakım lazım araçlarımıza