Easytroniki Hakkında :)

blucerchiati

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
624
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar forumda her nerdeyse hemen hemen her konusu geçtiğinde easytronik berbat deniyor.. ben bunu anlamıyorum işte:sorry: evet easytroniki alıp otomatik gibi kullanırsan vites geçişleri berbat o açıdan hiç iyi değil ama bu vitesin bide manuel kullanımı var ve bana görede en büyük avantajıdır... kimse onun üzerinden konuşmuyor nedense.. yakıt olarak düz viteslerden pek bi farkı yoktur , triptonikle kesinlikle aynı değildir çünkü otomatiklerde triptonik kullanırsanız yakıtta size bi avantaj sağlamaz... demek istediğim şu vitesi otomatik olarak düşünmeyin.. ve insanların gözünü korkutmayın... manuel kullanımında gayet tatminkar ve düz vitesi zevkini otomatiğin rahatlığıyla birleştiren bir sistem ama iyi ama kötü:) easytronik hakkında ki görüşleriniz bu başlıkta olsun ve yeni alacaklara yardımcı olalım iyi yada kötü.. bence otomatik mi manuel mi diye kararsız kalanlar için en ideal seçenek :)
 
Son düzenleme:
Easytronıgı dün cem sayesınde denedım, gercekden güzelmiş kullanım kolaylıgı alısdıkca daha rahat hale gelıyor
 
Bugüne kadarki kullandığım araçlarımın arasında en keyiflisi!

İyi ki Astra ve herşeyden önemlisi iyi ki Easytronic!

Sürüş hiç bu kadar keyifli olmamıştı...
 
Evet...aynen yillarca otomatik kullandim easytronic de fena degil..
 
easytronik vites tam otomatik araçlar gibi çok yakmaz hatta manuel viteslerden daha az yakarr bu opelin verilerinden de ortaya çıkacaktır
bu vites şeklini ben 5 senedir kullanıyorum şimdiye kadar en büyük sorunu olan yokuşta geri kaydırma sorununu da çözüldü otomatik konumda iken vites seçimlerini tam beceremiyor bununda çözümü manıel olarak kullanmak böylelikle bocalama ortadan kalkıyor dizel araçlarda en çok dikkat etmemiz gereken ise aracı 1500 devrin altında kullanmamak böylelikle araç her türlü toparlayıp gidiyor

yokuşta 2.viteste 1500 devrin altında kaldığınız zaman aracın arkasında siyah duman çıktığını ve aracınızın hızlanmadığını göreceksiniz böyle bir durumla karşılaşmamak için devri 1500 ün altında tutmamak bu sıkıntı en çok yokuşlarda karşılaşılır düz yolda otomatik yada manuel hiç farketmeksizin rahat bir şekilde kulanırsınız

bizim araçlarda ki easytronikler sıkışık trafiği fazla sevmez sürekli dur kalk yapmak hele ki bunu da ypkuşta yapmak aractan debriyaj kokusu gelmesi muhtemeldir bu tip sıkışık trafiklerde en iyisi öndeki araç ile belli bir mesafe bırakmak ve sık sık dur kalk yapmadan yolumuza devam etmeye çalışmak

bazı easy lerde kalkışlarda stop etme durumu ortaya çıkabiliyor bu da genelde kullanımdan kaynaklanan genel itibari ile bu araç ile ilk tanışanlar tarafından çok dile getiriliyor nedeni ise kalkar aşırı gaza basıp sonra araç hareketlenmeye başlayacağı sırada ayağımızı gazdan çekmemizden kaynaklanıyor bu dediğim dizel araçlar için geçerli olabilir

ben aracımı aldım alalı %90 manuel olarak kullanmaktayım ve şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım hatta alıştıktan sonra çokta rahat bir kulanımı var

bu aracı tam otomatiklerle kıyaslamayın bu yarı otomatik melez bir vites seçeneğidir u vitesin seçeneği toyota multimod yada fistada kullanılan asm tarzı vitesdir
dsg gibi yarı otomatik seçenekler bizim easy lerin 2 katı fiyatıdır

fiyat ve performans olarak kıyaslandığında türkyede dizel otomatik araçların en mantıklısı şu an opel astra ve corsa seçenekleridir

easytronik ne çok iyi nede çok kötüdür yada başka bir değişle ne otomatik nede manueldir
 
Geri
Üst