çok teşekkürler çok faydalı bir konu olmuş emeğinize sağlık..
bir soruda ben sorayım bu tork tam olarak nedir ne işe yarar.
bir soruda ben sorayım bu tork tam olarak nedir ne işe yarar.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
çok teşekkürler çok faydalı bir konu olmuş emeğinize sağlık..
bir soruda ben sorayım bu tork tam olarak nedir ne işe yarar.
Maşallah konu baya uzun, tekrardan okumaya cesaretim yok
Tam olarak anlayamadığım bir konu ise;
Yokuş aşağı inerken Viteste inmek mi vitesi boşa alıp inmek mi daha ekonomik???
Yani Yokuş aşağı giderken boşa attığımızda aracın devri rolanti devrine inecek, ve yakıt püskürtülecek, viteste giderken ise rolanti devrine kadar yakıt püskürtülmeyecek..
Birde ben aracımı kullanıken (sadece çok dik rampalar hariç) vites değişimini hep 2500-3000 devir aralığında yaparım... Sadece kalkarken 2500-3000 devir'e varmadan 2. vitese atarım... Bunun dezavantajı nedir tam olarak????
Aracın kullanım kılavuzunda 5 dk rolanti de çalıştığında 1 km yol gidilmiş kadar yakıt harcar, 1 dk.nın üzerindeki rolanti beklemelerinde kontağı kapatın yazıyordu....
Boşa alındığında rolanti devri kadar yakılır diye biliyordum, çok iyi oldu bu bilgi, herkese çok teşekkürler...