- Katılım
- 3 Şub 2010
- Mesajlar
- 3,625
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Opel gt ve speedster diye modeli varmış yeni gördüm neden türkiyede satılmıyor?
OPEL GT: Temiz Hava ve Arabaya Sevda
Kaslı ve kararlı görünüm, artı 264 Beygir Gücü: Soylu Opel GT yalnız sadık hayranlarının kalp atışlarını yükseltmiyor, herkesin kalbini işgal edecek potansiyeli var.
Kaslı ve kararlı görünüm, artı 264 Beygir Gücü: Soylu Opel GT yalnız sadık hayranlarının kalp atışlarını yükseltmiyor, herkesin kalbini işgal edecek potansiyeli var.
Uzun kaput’un altında şimdiki zamana uygun yeni 4 silindir teknolojosi var. Direk İnjektion, değişken eksantrik mili (Cam Phase) ve her iki silindire ayrı çift Turbo kanalı (Twin Scroll).
GT kendisini geliştirilmiş olarak gösteriyor
1500 devirde GT gücünü göstermeye başlıyor, 2000 devirde sakince derin nesef alıyor ve nazik ama heybetli biçimde kaslarını geriyor. Ağırlık dağılımı ideal olan ön aks’dan ani beklenmedik Turbo gücü gelmiyor. Tam tersine: GT çok olgun, ve onu sadece çift eksantrik milline borçlu değil. Yayları dengeli ve sakin, sıfır’dan yüze nasıl 5,7 saniye’de fırlıyor insan inanmakta zorlanıyor.
6000 devir civarlarında canlılığı azalıyor
Yinede: 350 Nm maksimum tork’a ait olan GT yükseklerde yer alıyor. Rekabetleri 30000 € ile yetinen GT’ye biraz zor ayak uyduracaklar. Yüzünüzün gülmesini istiyorsanız yüksek vitese takın, gaz pedalını kökleyin ve Turbo’nun harika sesini zevkle dinleyin. Ani direksiyon kırmalara kesinlikle kızmaz Opel GT. Sürekli gaz pedalına basma ihtiyacı duymuyor ve yolcuları yaylarından dolayı kemik ağırısından koruyor. Bunlara rağmen amerikan versiyonundan daha dinamik.
Teknik Bilgiler
Motor gücü:194 kw (264BG)
silindir:4Motor hacmi:1998 ccm
Maksimum tork:353 Nm (2000 devirde)
Boş ağırlığı:1331 kg
Avrupa taban fıyat:30675 €0’dan
100’e hızlanma:5,7 saniye
OPEL GT: Temiz Hava ve Arabaya Sevda
Kaslı ve kararlı görünüm, artı 264 Beygir Gücü: Soylu Opel GT yalnız sadık hayranlarının kalp atışlarını yükseltmiyor, herkesin kalbini işgal edecek potansiyeli var.

Kaslı ve kararlı görünüm, artı 264 Beygir Gücü: Soylu Opel GT yalnız sadık hayranlarının kalp atışlarını yükseltmiyor, herkesin kalbini işgal edecek potansiyeli var.
Uzun kaput’un altında şimdiki zamana uygun yeni 4 silindir teknolojosi var. Direk İnjektion, değişken eksantrik mili (Cam Phase) ve her iki silindire ayrı çift Turbo kanalı (Twin Scroll).
GT kendisini geliştirilmiş olarak gösteriyor
1500 devirde GT gücünü göstermeye başlıyor, 2000 devirde sakince derin nesef alıyor ve nazik ama heybetli biçimde kaslarını geriyor. Ağırlık dağılımı ideal olan ön aks’dan ani beklenmedik Turbo gücü gelmiyor. Tam tersine: GT çok olgun, ve onu sadece çift eksantrik milline borçlu değil. Yayları dengeli ve sakin, sıfır’dan yüze nasıl 5,7 saniye’de fırlıyor insan inanmakta zorlanıyor.
6000 devir civarlarında canlılığı azalıyor
Yinede: 350 Nm maksimum tork’a ait olan GT yükseklerde yer alıyor. Rekabetleri 30000 € ile yetinen GT’ye biraz zor ayak uyduracaklar. Yüzünüzün gülmesini istiyorsanız yüksek vitese takın, gaz pedalını kökleyin ve Turbo’nun harika sesini zevkle dinleyin. Ani direksiyon kırmalara kesinlikle kızmaz Opel GT. Sürekli gaz pedalına basma ihtiyacı duymuyor ve yolcuları yaylarından dolayı kemik ağırısından koruyor. Bunlara rağmen amerikan versiyonundan daha dinamik.
Teknik Bilgiler
Motor gücü:194 kw (264BG)
silindir:4Motor hacmi:1998 ccm
Maksimum tork:353 Nm (2000 devirde)
Boş ağırlığı:1331 kg
Avrupa taban fıyat:30675 €0’dan
100’e hızlanma:5,7 saniye
Son düzenleme: