GT

gt parasına ancak 2000 model turşu olmuş boxster alırsın

bence onlarıda bilmiyorsunuz

sizlerde mal öldürmeyi seviyorsunuz abartmayınız porschelerin piyasasınıda bilirim porschecileride iyi bilirim 2004-2005 boxterın temizi ve kralı alınır o fiyata 2001-2002 de 911 carrera her çeşidi alınır o fiyataki o porschlerin sizin deyiminizle turşusu çıkmış ölüsü çıkmış hali bile gt nin eline verir

bu arada sizinde bu deyimleri kullanmanız bile porscheci kesmi ne kadar tanımadığınızı gösterir.. porsche yi alan kesim ile bmw mercedes ci kesmi bir tutmayınız hatta cayenne bile sonradan görmelerin eline ayağına düşdü onlarıda porscheci kesimden ayrı tutunuz..

sizin porsche ci dediğiniz kesim çoğu belli aşamalardan porscheye gelmiş insanlardır.. adamlar belli egolarını hırslarını bmw audi mercedes gibi üst sınıf araçlarda giderip artık bir üst sınıf araca doymuş bir şekilde geçen insanlardır..
belli bir kültürü bilgi birikimi ve toplum içinde statüsü olan insanlardır haliyle maddi durumlarıda baya bir iyidir.. o yüzden sonradan görmeler gibi arabaları öldürmezler turşusunu çıkarmazlar ve o yüzdendirki hayla bu gün 80 model 911 ler basdınızmı 240 ı anında görür..

ben 84 model 911 kullandım bakımsızdı araç zaten toplanmaya getirilmişdi araç o haliyle bile 200 e nasıl çıkdı anlamadım deli gidiyorduki bu dediğim araba çok bakımsızdı sahibi en son ne zaman yağının değiştirildiğini bile hatırlamıyordu.. 98 de sürdüm carrera ona zaten kimse bir laf ediceğini sanmıyroum boxterlar zaten basmalık değil keyif arabası roadstar tarzı bir araç ama o bile o kalitesi ile o işçiliğiyle gt ye taş çıkartır..

benimde fiyatta hatam ne derseniz oda şudur aklım araçların almanya fiyatlarına kayıyor unutuyorum türkiyedeki vergilendirmeyi.. yoksa porsche ferrari öyle pahalı araçlar değil. türkiyede orta üst kesimin avrupa fiyatlarından gelse alabiliceği arabalar...


gt ye geri dönersek araç güzel ama amerikadan geliyorsa amerikadan gelen araçların avrupa araçlara göre vergilendirmesi çok fazla o yüzden amerikada 50 bin dolara satılan corvette memleketimizde 170 bin dolara satılıyor şimdi hesap edin 45 bin tl amerika fiyatı desek yani 30 bin dolar etse gt türkiye fiyatı ne olur buyrun basit bir matamatik hesabı.. yuvarlak hesap 90 bin dolar olur türk lirası 135 bin tl gibi bir para eder..

siz burda istediğinizi yazın çizin param olsa düşünmeden alırım falan deyin hepiniz biliyorsunuzki paranız olsa heleki sıcak para gidip parayı o arabaya yatırmassınız forum köşelerinde klasik cümleler vardır param olsa gözüm kapalı alırım o insanların parası oldumuda gözü kapalı aldıkları araçları gördük hakda veriyorum kimse parasını öldürmek eritmek istemez para öyle ağaçda yetişmiyor kolayda kazanılmıyor.. ama elde olmadımıda konuşması kolay oluyor olmayan parayla onu bunu alırım demekde rahat oluyor :)
 
2004-2005 model boxster en düşük 55.000 euro yani yaklaşık olarak 110.000 tl ilanı var sahibinden.com da.GT ise 0 km geçen sene 86.000 TL ye satılıyordu.porsche alan kesim elit olabilir,araca iyi bakabilir ama 10 yaşındaki porscheyi ilk sahibinden bulmak imkansız gibi birşey,illaki en az 1-2 kez el değiştirir ve ne kadar iyi bakılırsa bakılsın 10 yılda porsche gibi bir otomobil Türkiye şartlarında yıpranır.
sonuç olarak roadster bir araca verecek 86.000 TL param olsa gidip 10 yaşında bir porsche almam,bu işin bakımı-servisi yedek parçası var.
ayrıca amerikan araçlarının üklemizde pahalı olmasının tek sebebi motor hacmine göre vergi alınması amerikadan gelmesi değil,corvette,camaro,mustang vs araçların tamamı 2.0 cc üzeri dolasıyla %84 ötv ye tabiler,GTde durum böyle değil.
 
Son düzenleme:
siz burda istediğinizi yazın çizin param olsa düşünmeden alırım falan deyin hepiniz biliyorsunuzki paranız olsa heleki sıcak para gidip parayı o arabaya yatırmassınız forum köşelerinde klasik cümleler vardır param olsa gözüm kapalı alırım o insanların parası oldumuda gözü kapalı aldıkları araçları gördük hakda veriyorum kimse parasını öldürmek eritmek istemez para öyle ağaçda yetişmiyor kolayda kazanılmıyor.. ama elde olmadımıda konuşması kolay oluyor olmayan parayla onu bunu alırım demekde rahat oluyor :)

ben alırım:D

para olsa sıfır Insignia OPC'ye 160.000 TL para gömeceklerin başında bir kendimi birde Serdar abiyi bilirim.

ama şuda var;
şuanki çevrem ve iş hayatım 160.000 TL'ye araba alacak durumum olduğunda da aynı olursa listede sıfır Opel ve 2.el BMW-MB yada spor otomobil olur, Opel'e öncelik veririm.
ama bu maddiyatın altyapısı zamanla oluşmuşsa, çevrem değişmişse, mecburiyetten BMW-MB tercih edilmek zorunda kalınır.
bunuda düşünmek lazım:D

ama şu halimle milli piyango tuttururum, benzer birşey olur, dediğim gibi Insignia OPC'ye yada GT'ye para yatırırım, ne zamandır istiyormuşum neden almayım:D


Porsche kitlesi de aynen dediğin gibi abi, bende ona şaşırıyorum.
Porsche diğer ülkelerde farklı kitle tarafından kullanılıyor, ezik arabası gibi görülüyor, ama TR'de Porsche sahibi ve hastası saygın kişiler var. sebebini anlamıyorum.
birde Porsche supersportlara göre ucuz olduğu için bu sınıfa geçecek kişiler öncelikle Porsche ile başlıyor, acemiliğini, apaçiliğini bu araçlarda atıyor. 2.elde böylesine denk gelme ihtimali de var:D
 
1.3cdti motor koysa daha iyi satardı :D
 
2004-2005 model boxster en düşük 55.000 euro yani yaklaşık olarak 110.000 tl ilanı var sahibinden.com da.GT ise 0 km geçen sene 86.000 TL ye satılıyordu.porsche alan kesim elit olabilir,araca iyi bakabilir ama 10 yaşındaki porscheyi ilk sahibinden bulmak imkansız gibi birşey,illaki en az 1-2 kez el değiştirir ve ne kadar iyi bakılırsa bakılsın 10 yılda porsche gibi bir otomobil Türkiye şartlarında yıpranır.
sonuç olarak roadster bir araca verecek 86.000 TL param olsa gidip 10 yaşında bir porsche almam,bu işin bakımı-servisi yedek parçası var.
ayrıca amerikan araçlarının üklemizde pahalı olmasının tek sebebi motor hacmine göre vergi alınması amerikadan gelmesi değil,corvette,camaro,mustang vs araçların tamamı 2.0 cc üzeri dolasıyla %84 ötv ye tabiler,GTde durum böyle değil.

üstat iyi hoş diyorsunda senin gt dediğin aracın bakımımı ucuz olucak parçasımı ucuz olucak opel olması onu astra corsa yapmıyor o aracın bütün parçalarıda bakımıda pahalıdır..

86 bin tl geçen sene sıfırı satılan bir aracın ben sahibindene bakdım zaten 2007 modeli var nasıl oluyorda adamlar biri 75 bin biri 77 bin istiyor bana mantıksız geldi.. adamlar nerdeyse 80 bin tl istiycekler.. bizim arkadaş auris aldı zamanında 2007 de 38 bin tl ye şimdi satmaya çalışıyor 25 bine veren yok kaldıki bu roadstar tarzı araçlar sende bilirsinki ikinci elde çok değer kaybeder..

alırsın sıfır roadstar 70 bine bir yaşında satmaya kalkarsın 50 bine zor gider roadstarın zaten türkiyede alıcı kesmi çok çok dar ufak bir kesim bizim topluma ters arka koltuk yok bagaj yok tahminim sende anlıyorsun bu işlerden hak verirsin..

neyse onuda geçdim amerikada gelen araçlar pahalı olmasının nedeni sadece motor faktörü değil oda var tabiki ama amerikadan gelen elektronik ve pek çok şeyde benim bildiğim ek vergi uygulamaları var.. avrupada gümrük vergisi ek bazı şeylerden dolayı indirimler mevcut amerikada bu yok diye biliyorum bir arkadaşım amerikadan motor getirtmek için çok uğraşmışdı ordan biliyorum

birde porschede bir düzeltme yapıyım düşündüğün gibi değildir porschede çoğu hepsini kast etmiyorum ama çoğu porsche sahibi porschenin ilk sahibidir satma nedenide ya sağlık ya müşküle düşmüşdür yada yeni porsche alıcakdır.. dediğim tabiki hakiki porsche 911 için boxter serisinde araç ucuz olduğu için 2.5 diliminede giriyor vergiside az onda el değiştirme fazla olabilir ..

roadstarda z4 varken ikinci eli para eden servisi olan türkiyede yaygın keza mx5 varken yılların 20 yıldır türkiye piyasasında gene bir audi tt varken slk varken alfaromeo nun gt spiderı bile varken ki alfaromeo deyip geçmeyin onun roadstarı bile 20 yıldır türkiye piyasasında.. onun bile türkiyede bir kesmi var.. yani gt nin şansı nedir..

bu yukarda saydıklarım üretimi olanlar roadstar segmetinde birde üretimi kesilmişler var benim favorilerimden mgf mesela harika bir roadstar alınabilitesi çok mümkün fiyatı makul görüntü harika motor gücü perormansı zaten honda .. gene tartışmasız z3 var..

opel gt harika acayip güzel araç ona lafım yok yavru viper ama görüntüsünün dışında bir alınılabilitesi olması lazım bir avantajı olması lazım ki alınsın.. o fiyata çok çok zor... zaten tek tük var toplasan herhalde türkiyede 10-15 i geçmez opel gt sayısı keşke şu araç sıfır gelse satışıda yapsalar bir 60-70 bin tl den en kötüsü opel hayranı opel severler alır piyasada biraz satar yer yapar inceden bir ikinci eli olur gideri olur parçaları haliyle artar ucuzlar.. yani kısaca arz talep faktörü oluşur bir tigra kadar piyasa ikinci el kullanıcı kesmi yapsa yeter artar bile..

neyse olmayan bir araç içinde birbirimizi bu kadar tüketmemizin bir anlamı yok bence biz olanlara bakalım :)
 
2-3 sene oldu çıkalı ilk geldiginde gidip binmiştim çok dardı içi koltuk en gerideyken bile rahat edememiştim :(

82 milyar falandı yollarda çok olmasada 3-4 tane görmüşümdür ama speedster hiç gelmedi galiba ülkemize
 
üstat iyi hoş diyorsunda senin gt dediğin aracın bakımımı ucuz olucak parçasımı ucuz olucak opel olması onu astra corsa yapmıyor o aracın bütün parçalarıda bakımıda pahalıdır..

86 bin tl geçen sene sıfırı satılan bir aracın ben sahibindene bakdım zaten 2007 modeli var nasıl oluyorda adamlar biri 75 bin biri 77 bin istiyor bana mantıksız geldi.. adamlar nerdeyse 80 bin tl istiycekler.. bizim arkadaş auris aldı zamanında 2007 de 38 bin tl ye şimdi satmaya çalışıyor 25 bine veren yok kaldıki bu roadstar tarzı araçlar sende bilirsinki ikinci elde çok değer kaybeder..

alırsın sıfır roadstar 70 bine bir yaşında satmaya kalkarsın 50 bine zor gider roadstarın zaten türkiyede alıcı kesmi çok çok dar ufak bir kesim bizim topluma ters arka koltuk yok bagaj yok tahminim sende anlıyorsun bu işlerden hak verirsin..

neyse onuda geçdim amerikada gelen araçlar pahalı olmasının nedeni sadece motor faktörü değil oda var tabiki ama amerikadan gelen elektronik ve pek çok şeyde benim bildiğim ek vergi uygulamaları var.. avrupada gümrük vergisi ek bazı şeylerden dolayı indirimler mevcut amerikada bu yok diye biliyorum bir arkadaşım amerikadan motor getirtmek için çok uğraşmışdı ordan biliyorum

birde porschede bir düzeltme yapıyım düşündüğün gibi değildir porschede çoğu hepsini kast etmiyorum ama çoğu porsche sahibi porschenin ilk sahibidir satma nedenide ya sağlık ya müşküle düşmüşdür yada yeni porsche alıcakdır.. dediğim tabiki hakiki porsche 911 için boxter serisinde araç ucuz olduğu için 2.5 diliminede giriyor vergiside az onda el değiştirme fazla olabilir ..

roadstarda z4 varken ikinci eli para eden servisi olan türkiyede yaygın keza mx5 varken yılların 20 yıldır türkiye piyasasında gene bir audi tt varken slk varken alfaromeo nun gt spiderı bile varken ki alfaromeo deyip geçmeyin onun roadstarı bile 20 yıldır türkiye piyasasında.. onun bile türkiyede bir kesmi var.. yani gt nin şansı nedir..

bu yukarda saydıklarım üretimi olanlar roadstar segmetinde birde üretimi kesilmişler var benim favorilerimden mgf mesela harika bir roadstar alınabilitesi çok mümkün fiyatı makul görüntü harika motor gücü perormansı zaten honda .. gene tartışmasız z3 var..

opel gt harika acayip güzel araç ona lafım yok yavru viper ama görüntüsünün dışında bir alınılabilitesi olması lazım bir avantajı olması lazım ki alınsın.. o fiyata çok çok zor... zaten tek tük var toplasan herhalde türkiyede 10-15 i geçmez opel gt sayısı keşke şu araç sıfır gelse satışıda yapsalar bir 60-70 bin tl den en kötüsü opel hayranı opel severler alır piyasada biraz satar yer yapar inceden bir ikinci eli olur gideri olur parçaları haliyle artar ucuzlar.. yani kısaca arz talep faktörü oluşur bir tigra kadar piyasa ikinci el kullanıcı kesmi yapsa yeter artar bile..

neyse olmayan bir araç içinde birbirimizi bu kadar tüketmemizin bir anlamı yok bence biz olanlara bakalım :)

:good:bencede
 
Geri
Üst