Honda S2000...vs...Opel GT

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan LND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kızılay olayına en güzel cevap MaX'tan gelmiş...:good:

Aradan 5 yıl geçer ve yollarda S2000 'den daha fazla opel gt görürsek o zaman hangisinin iyi olduğu ortaya çıkar..

Ben şu anda S2000'i tercih ederim...


opel in bu tarz hiç bir arabası türkiye de tutulmadı bence buda tutulmaz. en çok gideni calibra idi o da cabrio değil zaten.

bence s2000, hastasıyım bitiyorum.


performans olarak derseniz, asıl fark hp değerlerinde olmasa da iş torka gelince opel her türlü yürür çünkü turbo, haliyle tork var.
 
Alıntı:
Corsa_N´isimli üyeden Alıntı
bikere kızılay dağıtmış havası yok...

Alıntı:
MaX´isimli üyeden Alıntı
Gt yi Türkiye pazarına ne zaman sürdüler, S2000'ini ne zaman sürdüler? S2000 5 senedir Tr yollarında. O yüzden fazla olması doğal.

Kızılay olayına en güzel cevap MaX'tan gelmiş...:good:

Aradan 5 yıl geçer ve yollarda S2000 'den daha fazla opel gt görürsek o zaman hangisinin iyi olduğu ortaya çıkar..

Ben şu anda S2000'i tercih ederim...


Opele gittinizde gt yok vermiyoruz getirmiyoruz mu dediler size :D:D:D

ilginç yaklaşımlar:D:D:D
 
Her halikarda GT
 
Alıntı:
Opele gittinizde gt yok vermiyoruz getirmiyoruz mu dediler size :D:D:D

ilginç yaklaşımlar:D:D:D

bence senin yaklaşımın daha ilginç. yeni GT şubat 2006 de cenevre'de tanıtıldı. Tr 'ye haziran ayı gibi getirmeye başladılar. Gt' de s 2000 gibi 2004'ten beri varda biz mi bilmiyoruz.
Bu tarihten önce gidip soranlara muhtemelen hayır gt yok, hazirandan sonra gelin demişlerdir.
 
gt derim genel olarak.ama performans konusunda s2000 önde olabilir atmosferik motoru çok verimli...
 
Aşağıda da göreceğiniz gibi Opel GT'nin arkasında bir tarih yatıyor.S 2000'in performansı ve dizaynı tartışılmaz ama belki de S 2000'i dizayn eden kişi daha doğmadan önce de opel GT vardı...

The 1968-1973 Opel GT
... is the best-known of the Opels imported to North America, due to its head-turning styling and capacity for autobahn performance.
What is not as widely known, are OMC's available technical solutions for some of the common mechanical issues that affect this now 32+ year old roadster, and the history of engineering partnerships that resulted in the Opel GT being one of a very few auto projects that went from a show car prototype to a production vehicle.
Some Opel GT facts:
  • Over 100,000 GT's were produced, and over 70,000 Opel GT's sold in North America.
  • The history of the Opel GT design extends as far back as 1962, BEFORE the production of the mid-1960's Corvettes. Original GT designers included Clare MacKichan and Chuck Jordan, (who are also known for the 1957 Chevrolet Bel Air, Corvair Monza Spyder, Chevy Camaro, and the Opel Manta, among others).
  • The Opel GT was the most aerodynamic car produced by General Motors in the 1960's, as it was designed with a wind tunnel for a cruising speed of over 120+ mph.
  • The original Opel GT's featured 15-inch wheels, front and rear anti-sway bars, and a 128hp dual-carburetor "Sprint" engine, before it was "de-tuned" by GM for the US market. Production models did retain the original 150mph speedometer, which is synchronized to maintain a parallel needle position with the functional tachometer at speed.
  • A hybrid-energy Opel GT was developed in the 1970's, and over 60,000 copies of plans from this vehicle were sold by "Mother Jones" magazine.
  • The Opel GT is most recognized, from the appearance of an "Aztec Gold" 1969 model, in the opening scenes of the final season of TV's "Get Smart."
 
Geri
Üst