ewet arkadaşlar Opel GT ile S2000 i test etmişler lakin bu testen S2000 galip çıkmış bende bi opel fanatiği olarak üzüldüm
performans olarak S2000 in atmosferik motoru çok iyi olmasına rağmen GT deki Turbo S2000 i arkasında bırakmaya yetiyor ayrıca sürücüyü adrenalin aşılayan bir turbo sesi varmış GT de
standart donanım olarak S2000 opel GT den daha zengin bir araçmış
ve işte en kötüsü opel GT nin üzerindeki brandanın mandllarını indirdikten sonra araçtan inip manuel olarak bagajın içine sokmak gerekiyor hangi akla hizmet opel böyle bişey yapmışsa S2000 de mandalları kaldırdıktan sonra el freninin arkasında düğmeye basmak yetiyormuş tavanı açmak için
ayrıca GT nin iç mekanı honda dan daha genişmiş vede koltukları daha aşağıda olduğu için rüzger pek rahatsız etmiyormuş sürücüyü ve yolcuyu
bunlarında dışında virajlarda S2000 yine Opel GT nin önünde daha iyi bir yol tutuş sergilemiş
motorlarla alakalı birkaç bilgi
Honda S2000
2.0 litrelik üstten çift eksantirikli 16 supaplı PGM-FI çok noktadan enjeksiyonlu ve değişken zamanlamalı süpap kontrol sistemli (VTEC) motor, ve bu motor 8300 d/d da 240 hp lik güç üretiyor. litre başına 120 HP li güç ile atmosferik motorlar arasında en yüksek değer bu motora ait.208 nm lik maximum torkunu 7500 d/d da üreten motor,9000 d/d ya kadar çıkıyor.motorun piston hızı 23.2 m/s, bu da yaklaşık 83 km/s lik hıza eşit oluyor
Opel GT
GT 2.0 litrelik motora sahip ve 5300 d/d da 265 hp güç üretiyor.Gt nin piston hızıda 15.2 m/s buda 55 km/s lik hıza eşit oluyor.ve ilk kez bir opel motoru litre başına 132 hp lik güç üretiyormuş ve GT deki motor 2500-5000 d/d arasında 353 nm lik torka ulaşıyormuş.
S2000 0-100 km/s hızlanmasını 7.8 saniyede yaparken GT 7.0 saniyede 100 km yi görmüş oluyor.fren mesafelerinde de GT bir adım önde S2000 39.5 m de dururken GT 37.2 m de durmuş oluyor.ayrıca fabrika test verilerine göre GT 100 km de 9.1 litre yakarken S2000 10.0 litre yakıyor.
test sonucunda GT 62 puan alırken S2000 64 puan almış
ama benim gönlümde tabiki iç de dış tasarım olsun motor olsun GT yatıyor