hondacılar opelden bahsediyor

İşi bilen kişiler astranın malzeme kalitesi bakımından üstünlüğünü kabul etmişler. Anlamadığım şey bazıları civiclerin konforunun astradan daha az olduğunu söylemişler. bildiğim kadarıyla zaten sert süspansiyon yüzünden astra konforu gayet az bir araba. bir de astradan konforsuzsa yuh olsun diyorum yani o arabayı astrayla kıyaslayana
 
İşi bilen kişiler astranın malzeme kalitesi bakımından üstünlüğünü kabul etmişler. Anlamadığım şey bazıları civiclerin konforunun astradan daha az olduğunu söylemişler. bildiğim kadarıyla zaten sert süspansiyon yüzünden astra konforu gayet az bir araba. bir de astradan konforsuzsa yuh olsun diyorum yani o arabayı astrayla kıyaslayana

civic lerin süspansiyonunu bilemem ama konforu etkileyen önemli unsurlardan biri iç mekandır. Ve civic iç mekanındaki plastik sert...
 
baştan sona okudum konuşmaların başlarında tarafsız olmaya çalışmışlar sonlara doğru cıvıtmışlar avrupalı astrayı, malzeme kalitesini kıskanmışlar...bide adam bu kadar konforsuz bir araç görmedim demiş sanki kendi cıvık alsa yay değiştirmeden kullanacak aracı..
bide kasa olayı var şunu unutmayalım arkadaşlar bizim astralar hiçbir zaman kaliteden ödün vermeyecek ama çizgileride ne cıvıc gibi ne leon gibi olacak ..yarı aile otomobili , yarı spor bi çizgide olacak her zaman
;) :cool:
 
Belki bazılarınız haksız bulucak beni belkide katılıcak fikirlerime ama;

Opel Alman Honda Japon...

Japonlar avrupadaki satışlarını o kadarda yüksek tutmaya çalışmıyor. Hondaya bakalım Amerikadamı daha güçlü Avrupadamı??

Opel'e bakarsak Opel diye bişey bile yok Saturn var Saturn'ün kalitesi Hondadan farklı değil belirteyim. Pazar hedefleri farklı olan araçlar hakkında neden bu kadar tartışılıyor anlamadım. Hondacıların alma nedeni tamamen tutkudur başka bişey değil. Atmosferik motorda düşük hacimden yüksek beygir gücü cezbeden bi faktör. Adamlar B20 swap'la 400-500hp'leri buluyor Biz C20Let Swapla aynı güçleri yakalıyoruz... Tabi swaplanan iki motorada yüklenilerek. Avrupa araçlarında düşük yakıt iyi yol tutuş yüksek malzeme kalitesi vs vs ön planda Amerika pazarında araçlarda ise son zamanlara kadar yakıt konusunda hiç bir dert yoktu. Yol tutuş konusunda hala pek bişey yapmıyorlar. Onların amacıda sorunsuzluk Çünkü işçilik avrupadakinden daha pahalı. Küresel kriz olmasaydı Gm gibi amerikan markalarının ekonomik araçlara yöneliceğini hiç sanmıyorum. Tüm japonlara bakın plastik malzeme kalitesi donanım vs Avrupa araçlarından eksik ancak motorları sorunsuzdur...

Şimdi marka fanatikliği yapmadan bir Opel sahibi olarak soruyorum Honda motorunun sorunsuzluğuyla ünlü Peki Opel?

Benim için hangisi daha iyi şöyle söyleyeyim

Amerikada yada Japonyada olsam Honda derdim Burada yada Avrupada Opel diyorum ;)
 
ya bi dk biz Hondayı kötülemiyoruz arkadaşlar Astranın daha kaliteli olduğu arada bariz bir fark olduğunu tartışıyoruz yoksa Civic inde iyi olduğu tartışmalar var misal Lacetti-Civic,Suzuki-Civic,Lada-Civic :p


Lacetti-Civic,Suzuki-Civic,Lada-Civic :p

yakalamışsın yine aferim sana :):kop::)
 
valla ben pazarlığımı falan yaptım hondayla; Corsamı 10bin lira sayacaklardı; beyaz renkli elegance otm. civicide 40'a vereceklerdi... Taki ben gidipde arabayı yakından görene kadar.

Arabada mukavemet denen olay hiç yok ya; kaportası o kadarmı zayıf olur bir aracın.. Elinle hızlıca yüklensen yemin ediyorum gömülür.. Alt kat serviste, boyasına kuş pislemiş bir tane vardı, resmen erimiş boya. Doğaya saygı olsun diye boyaya kurşun katmıyolarmış.. Bana değil kuşlara anlatın dedim; söyleyin hayvanlara "asidik s**masınlar" dedim..

İç plastiği katur kutur tuhaf birşey.. Vites kolu o kadarmı çirkin olur.. Reno 12 gibi upuzun şekilsiz... Tavana gömdüm kafamı ama ön kaporta yok.. Yok oğlu yok; görünmüyor.. Zaten alanların bir kısmı, ilk hafta yapıyormuş ilk kazasını. Arabanın nerede bittiği belli değilki..

Zorla sürdürdüler.. Sevmedim.. İkide birde çırpıyordu araba; vtec diye bi hadise varmış, açılıp kapanıyormuş.. Vites geçişlerinde o kadar sarsılmıyor, ama vtec bayağı bi sarsıyor.. Ne halta yaradığınıda anlattı bu vtecin ama tınmadım fazla.. Ekonomi şeysiymiş işte :D

Öyle aman aman bi performansda göremedim. Zaten kaportanın o zayıflığını görünce tırstım basmaya..

Ben audi alacam arkadaş; ikinci el 1,8T yada 2,0Tfsi.. 45-50milyarı veririrm ikinci el audiye ama civice vermem. İçim acır.
 
valla ben pazarlığımı falan yaptım hondayla; Corsamı 10bin lira sayacaklardı; beyaz renkli elegance otm. civicide 40'a vereceklerdi... Taki ben gidipde arabayı yakından görene kadar.

Arabada mukavemet denen olay hiç yok ya; kaportası o kadarmı zayıf olur bir aracın.. Elinle hızlıca yüklensen yemin ediyorum gömülür.. Alt kat serviste, boyasına kuş pislemiş bir tane vardı, resmen erimiş boya. Doğaya saygı olsun diye boyaya kurşun katmıyolarmış.. Bana değil kuşlara anlatın dedim; söyleyin hayvanlara "asidik s**masınlar" dedim..

İç plastiği katur kutur tuhaf birşey.. Vites kolu o kadarmı çirkin olur.. Reno 12 gibi upuzun şekilsiz... Tavana gömdüm kafamı ama ön kaporta yok.. Yok oğlu yok; görünmüyor.. Zaten alanların bir kısmı, ilk hafta yapıyormuş ilk kazasını. Arabanın nerede bittiği belli değilki..

Zorla sürdürdüler.. Sevmedim.. İkide birde çırpıyordu araba; vtec diye bi hadise varmış, açılıp kapanıyormuş.. Vites geçişlerinde o kadar sarsılmıyor, ama vtec bayağı bi sarsıyor.. Ne halta yaradığınıda anlattı bu vtecin ama tınmadım fazla.. Ekonomi şeysiymiş işte :D

Öyle aman aman bi performansda göremedim. Zaten kaportanın o zayıflığını görünce tırstım basmaya..

Ben audi alacam arkadaş; ikinci el 1,8T yada 2,0Tfsi.. 45-50milyarı veririrm ikinci el audiye ama civice vermem. İçim acır.

Ayyyyynen katılıyorum. Bende Civic'e bir ara acayip takmıştım. Almaya kesin karar vermiştim artık. Test sürüşü yaptım, kesinlikle güven vermiyor bana(Vectra B den sonra bile :)) Arabanın önünü ayağa kalksanız göremezsiniz içeride. Kısaca ben o arabaya o parayı vermem..
 
Geri
Üst