Insignia 2.0 Turbo/Audi A4 2.0 TFSI /BMW 525i

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aykal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bu arada gerlien falan yok öyle bir ortam olmuş gibi olabilir :D:D:D burda sohbet edip fikir alış verişi yapıyoruz fikir fikirden üstündür :D :D
 
bu arada gerlien falan yok öyle bir ortam olmuş gibi olabilir :D:D:D burda sohbet edip fikir alış verişi yapıyoruz fikir fikirden üstündür :D :D

:):):) Evet yok öyle bişe...

Umut abicim harika yazıyorsun ellerine sağlık , bilgi birikimin ve anlatım tarzınla insigniayı bmw yi bile geçtin bence sen :)
 
A4,İnsignia şeklinde sıralama yapıyorken BMW nin bir 5 serisi olmasından dolayı aynı sınıfta değerlendirmenin yanlış olduğu kanaatinde olduğumu belirtmeliyim.
 
Zaten bu arabaları biz koymadık kıyaslayalım diye..Adamlar yani profesyoneller kıyaslamış bizde nacizane ve acizane fikirlerimizi belirtiyoruz..kaldıki Alman devleri bunları yanyana koyarken mutlaka bir şey biliyordur.. :D Ayrıca kendi adıma kullanmadan performansı hakkında iyidir diyemiyeceğim gibi kötüdürde diyemem.. Başarılar Opel İnsignia
 
a5 yazmışsın. a4 olacak sanıyorum yanlışlıkla yazdın,

diğerlerine gelirsek insignia yeni bir isim. aracın ismi vectra olsaydı bunları soyleyebilir miydin merakettim ?
sanki opel ilk kez araba yapmış gibi yorumlamak çok yanlış, çok mantıksız, 5 serisi ya da a4 yıllardır yollarda demek de yanlış her kasada birşeyler gelişir tabi ki ama ilk kez kullanılan özellikler mekanik yapılar elektronik devreler de olabilir, bu yüzden her çıkan yeni kasa yeni bir model olarak ele alınmasa da 5 serisi 80lerden beri var o yüzden yenisi de çok iyidir gibi bir önyargı yada ön beğeni olamaz, ayrıca üzerinde yıllarca çalışılan her aşamasında detaylara kadar incelenen ve binlerce km yol testine tutulan araç daha yolda ne kadardır var demek de çok mantıklı değildir. bu sebepledir ki yeni çıkan model dur önce 5-6 ay geçsin sonra kıyaslama yaparız mantığının aksine daha satışa sunulmadan önce karşılaştırmaya dahil olur.
bu kadar kolay değil malesef bir aracı lider ya da sonuncu yapmak. ya da sadece görebildiğiniz kadarıyla değerlendirip o bundan bu şundan iyidir demek. standartlar sınıflar modeller bellidir, kıyaslama da ona göre yapılır,
başlığa bakıyorum.. 5 serisi görüyorum. şaşırıyorum, yetmiyor bir de 2.5 lt si konuyor daha da şaşırıyorum.. neden mi? nasıl kıyaslanır diye değil, insignia nın başarısına şaşırıyorum, daha doğrusu kutluyorum, bu kıyaslamanın içerisine girebildiği için.. ve de meslektaşlarımı tebrik ediyorum boyle bir başarının altına imza atabildikleri için..
a4-3 serisi-c serisi vs vs.. herkes kendi kriterlerine göre seçim yapar beğenir beğenmez orası ayrıdır. zaten öyle olmasa piyasada tek düze sadece a4 ya da sadece 3 serisi olurdu, ama iş sınıf kıyaslamasına gelince dediğim gibi kriterlere göre test edilir puan verilir. ve segmentinde ne derece başarılı olduğu gerçek olarak belirlenir. D segmentide de şu anda insignia bu standartlar altında liderliği elinde bulunduruyor.


evet hızlı yazıyorum 5 parmak bakmadan ondan oluyor tam düzeltmişdim okudukdan sonrada sen eskinisini alıntı yapmışın :D

ayrıca vectra olsa gene yapılmaz bence yani a4 hadi neyse ama 5 kasa hakkatten yapılmaz göz var nizam var ona bakarsanız vectranında testi var zamanının passat mercedes e kasa ile ama o test bile bence çok yanlış ben vectrayı e kasa ile yanyana koymam bile..

her kasanın kendine ait sadık bir kullanıcı kesmi vardır bu bir gerçek ister kabul edin ister etmeyin ve bu kullanıcı kesmin yorumlarıyla gördükleri eksilerle artılarla araba şekillenir ben bundan bahsettim..

ve her yeni model yeni bir riskdir marka için siz burdakiler istediğinizi yazın çizin insignia için ama hiç bir zaman ne bir mercedes e kasa kullanan yada 5 kasa kullanan hatta audiyide buna dahil ederim insignia almaz buna eminim

zaten hafta sonu bmw ye gittiğimizde satışlar nasıl dedik krizden etkilendinizmi yok dedi adam zaten bizim kullanıcı alıcı kesmimiz belli satışımız belli dedi...

ben hep şunu diyorum kraldan çok kralcı olmanın kimseye faydası yok

zamanında mercedes a kasa vardı hatırlarsanız mucize araba mercedesin minik sincapı harikalar yaratıyor falan filan diye dergilerde gazetelerde bir ton reklamı yapıldı araba tanıtımında tüm kameraların önünde takla attı mercedes rezil oldu bütün dergiler gazetelerde tv kanallarında verdiler mercedes milyon dolarlar harcayıp sıfırdan arabayı kontrole aldılar sıfırdan tasarladılar..arabalarıda geri çekdiler galerilerden..

yani yola çıkmamış kendini ispatlamamış bir aracı dergiler gazeteler kıyaslar ben bu kıyaslamaları çok gördüm ama önemli olan gerçek hayattır..

o araba km yapmadıkça yol yapmadıkça nasıl bir şey olduğu gerçek hayata nasıl tepki verdiği belli olmaz..
 
hakan kısmen doğrusun, ben de şaşırdığımı belirttim, kıyaslamanın da yanlış olduğunu belirttim. ben opel kullanıcısıyım diye hiçbirzaman +1 önde tutmam ne opeli ne de başka bir markayı. sınıfında kıyaslama yaptığımda tüm dataları ele alınca insignia karşılaştırmayı önde tamamlıyor. alma konusu ya da beğenme konusu çok başka şeyler. bunları karıştırıyorsun, bir aracın sınıfında lider olması ona satışta da liderliği getirecek diye birşey yok zaten.

mercedes A ya gelirsek, araç ilk kasada problem oldu çünkü mercedesin küçük sınıfta ilk modeliydi, aracın geçmişi yoktu, geyik testinde takla attı, sonra da araca ESP ekleyip revize ettiler, yani baştan tasarlamak gibi birşey söz konusu değil, zaten böyle birşey de olamaz, ne mercedeste ne de tata da.. ve tanıtım değil test de takla attı A, tekrar vurgulamak isterim.
yine D segmentine dönelim, beğeniler ve satış adetlerine göre değerlendirme yapmak çok yanlış dediğim gibi, tabi ki 5 serisini kullanan biri insignia ya geçerken kendi kriterlerine bakar, geçer ya da geçmez kendi tercihidir, ama şunu ekleyeyim, insignia satış mühendislerinin piyasa araştırmaları - başka bir insignia konusunda da yazmıştım - şu şekilde,
1- sınıfında Vectra sahibi kitle,
2- sınıfında herhangi bir marka /model sahibi kitle
3- C segmentine sahip bir üst segment düşünen kitle
4- E segmentine sahip kitle...

burada gerçekten önemli bir pay var E ye sahip olanlardan insignia alabilirim diyenlerde.
ve bu da küçümsenmemesi gereken bir başarıdır Opel adına.
 
evet o geyik testinde o zaman tv kanalalrı kameraları getirtmişlerdi çağırmışlardı neden dersne ben o taklayı star haberde izlemişdim zamanında ayrıca zaten o takladan bir yıl sorna kasayı değiştirdiler o ilk kasa fazla kalmadı köşeli olan .. :D:D

neyse her konuda haklısın ben senin bilgilerine saygı duyuyorum çok yazınıda okuyorum opelde güzel bri marka bende sürüyorum
bir sıkıntım yok allaha şükür

tek diyiceğim genele dedim zaten kraldan çok kralcı olmamak yani bu forumda bazen görüyorum savunanlarda aşırı uç noktalarda savunuyorlar ben şimdilik opelciyim ama yarın satar mercedes alırım bmw alırım yada tekrar opel alırım ama kraldan çok kralcı olmam yani hiç bir markanın avukatlığını yapmam benim için sadece markadır o kadar..

yani adam insignia yı showroom da görmüş işde üç beş yerde yazısını okumuş yılın otomobili falan filan klasik geyikler tamam da bu kadar savunmasınlar beyeni başka bir şey ona ok ama savunmak bam başka bir şey görende adam o arabayla dağ taş tepe gitmiş o arabayla binlerce km yol yapmışda öyle bir savunuyor arabayı kendi arabasını öyle belki savunmaz bu savunma iç güdüsüde nerden kaynaklanıyor anlamıyorum inan bazen diyorum forumda acaba galerici satıcılar flanmı var hani rantı yüksek tutmak için böyel hareket ediyorlar.. araba zaten kendini satar satarda ben hep diyorum opel olucakda araba satmıycak opel allem eder kallem eder kampanyalar yapar verginiz bizden der o der bu der gene satar...
 
530d alırım ztn 5 serisi bmw alcak olsam :)
 
''Delinin biri kuyuya bir taş attı, 40 akıllı çıkaramadı'' diye ne güzel demiş atalarımız..Bire bir bu konuya uyuyor.. :D

 
Geri
Üst