Lütfennn yardimmm aciiilllll

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fsi golf'e pek yanaşma derim.tsi performans konusunda memnun ediyor ancak ister 20binde ister 200binde olsun gene de turbosunu kontrol ettirin.leon daha mantıklı görünüyor fiyatı da güzel...
 
arkadasım.. tartısmasızz LEON diyorumm

HEMİ DE 1.4 tsı ki en en guzel modeli
hem turbo
hem benzin

golf cok varr etraftaa leon ile.. cok nadir olrsun..

hatta.. su varr o bahsettiin leonu almazsann benım araba ile takasa girmek isterimm sorana kabul eder mi :D:d

veya all benım combo ile takas edelim 2.000 ytl de uzerine veririm..
 
ne olursa olsun golf eski kasa bir araç şu an.. bence böyle bir ortamda hazır elinizde paranız varken acele etmeyin leon düşünülebilir bu seçenekler arasında..
 
31000 tl yazan senin ilan dimi gökhan antalyadaki araba

http://www.sahibinden.com/search.php?c2=43874&b%5Bspecial_type%5D=&b%5Bpromo_hpva%5D=&b%5Bpromo_fdva%5D=&b%5Bpromo_chva%5D=&b%5Bpromo_hpsa%5D=&b%5Bpromo_spva%5D=&b%5Ball%5D=&b%5Bsearch_text%5D=&c=43874&search_result_page_limit=20&b%5Bdetay_5_min%5D=2008&b%5Bdetay_5_max%5D=2008&b%5Bdetay_4_min%5D=&b%5Bdetay_4_max%5D=&b%5Bdetay_1864%5D=&b%5Bdetay_2320%5D=&b%5Bdetay_17%5D=&b%5Bdetay_6%5D%5B%5D=32467&b%5Bdetay_8%5D=&b%5Bdetay_2043%5D=&b%5Bdetay_705%5D=&b%5Bdetay_706%5D=&b%5Bcountry_id%5D=1&b%5Bcity_id%5D=0&b%5Blrt%5D=1&b%5Blocation_data%5D=&b%5Bregion_id%5D=0&b%5Buncompleted%5D=0&b%5Bminprice%5D=&b%5Bmaxprice%5D=&b%5Bpricecurr%5D=1&b%5Bilantarih%5D=&b%5Bdate_type%5D=date_activated

screenhunter01feb061943ym8.jpg
 
evet abi o
 
Alıntıdır
Seat Leon 1,4 TSI Stylance Testi
Arkadaşlar 1 Şubat Cuma günü gerçekleştirdiğim Seat Leon 1,4 TSI testini sizlerle paylaşmak istedim.Test aracı Stylance donanımlı 6 ileri manuel vitesli 125 beygirlik versiyondu.Leon herkesin bildiği gibi gözkamaştıran,sportif ve saldırgan dış hatlara sahip bir araç.İç mekanı da dışına oranla sade kullanışlı fakat otomobile dışarıdan baktığınızda hissettiğiniz duyguları unutturacak kadar nesnel.Gösterge paneli dışında iç mekanda sportif öğelere yer verilmemiş.Ön çapraz görüş ve arka görüşün iyi olduğu da pek söylenemez
1nee.gif
.Genel anlamda bilinen bir araç olduğu için karoser ve iç mekan detaylarına girmeyeceğim.

Aracın asıl farkı motor kaputunun altında saklı.Çamurluklardaki TSI amblemi dışında kendini belli etmeyen motor,1,6 8V lik motordan sonra Leon a ilaç gibi gelmiş
worshippy.gif
.1,4oo cc lik turbo beslemeli motor ilk çalıştırma anında kompresör+turbo beslemeli kardeşlerine göre daha titreşimsiz ve kardeşleri gibi son derece sessiz.Turbonun çok iyi dengelenmiş ayarları sayesinde yola çıktığınız ilk andan itibaren küçük hacmin etkisini hiç hissetmeden rahatça hızlanabiliyorsunuz.1500 d/d civarında devreye giren turbo sayesinde araç düşük hızlarda üst viteslerde hiç nazlanmadan ilerleyebiliyor ve hızlanma anında yüksek tork sayesinde vites düşürmeye gerek bırakmıyor.50-60 km/s gibi hızlarda 6.viteste 1600 devir civarı hiç zorlanmadan çok düşük yakıt tüketimiyle ilerleme olanağının yanında bu devir ve viteste ile araç gaza vardiği tepkiyi size hissettirebiliyor
applaus.gif
.Test aracı perofrmanslı kullanıldığından olsa gerek yol bilgisayarındaki ortalama değer 18-19 lt civarlarındaydı ama yol bilgisayarını sıfırlayıp normal bir şekilde kullandığınızda 7,5-8 lt civarlarında tüketim elde edebiliyorsunuz ki motoru açılmamış yeni bir araç için bunlar çok iyi değerler.Ayrıca düşük hacim sayesinde dur-kalk trafiği ve rölantide harcanan yakıt ta minimum seviyede kalıyor.Yokuşta kalkarken kesinlikle hiçbir problem yok daha önce de belirttiğim gibi düşük devirde gelen tork sayesinde 1400 cc lik bir araç için iyi bir kalkış performansı sergiliyor ve yüklenirseniz standart ASR derhal devreye giriyor.
Leon un süspansiyonları 205/55R16 lastiklerle biraz sert ama konforsuz olduğu da söylenemez.Yol tutuş oldukça iyi ve zorlamama rağmen ESP devreye girmedi
thumbsup.gif
.Panik frende ABS nin tepkisi biraz erken ama yokuş aşağı ve kötü zeminli yolda yaptığım tam frende araç izinden sapma meydana gelmedi.Konsoldan olmasa da kapıdan biraz tıkırtı sesleri geliyordu.Müzik sistemi mp3 çalabiliyor,ses seviyesi fazlasıyla tatmin edici bas ve tizler yüksek seste bile net.Klima son iki kademede muadillerine göre biraz sesli çalışıyor,iki ayrı iklimlendirme yapabiliyor.Aydınlatmasını gündüz olduğu için deneyemedim ama Altea nın far testlerinde sonuncu olduğunu düşünürsek
nee006.gif
üst donanımlardaki xenon farları serviste bu araca taktırmanın pozitif etkisi olacağını düşünüyorum.
Leon TSI ınbakım aralıları 15.000 km de bir olarak belirlenmiş,1,4 motor hacmiyle vergi sıkıntısı yok,motor da triger zinciri değil kayış kullanılıyor değişimi 90,000km de bir.Kampanyalı stylance donanımlı(ESP,ASR,ABS,otomatik klima,6 havayastığı,mp3 lü müzik sistemi vb.) araç 36.000-36.500YTL arası fiyatlarla satılıyor.Bu günlerde birçok C segmenti aracın alt donanımlarına yakın bir fiyat,yeni araç almayı düşünenler mutlaka test edip bu aracı da gözden geçirmeli!
 
alıntıdır

Alman mühendisliği ile İspanyol ateşi
Seat Leon’un birçok versiyonunu test ettik ama hiç birini bu kadar merak etmemiştik. Sebebi basitti; TSI motor Leon’da nasıl bir etki yaratacaktı?
VW Grubu’nun rakipleri karşısında teknik olarak geriye düştüğü bir anda ilaç gibi gelen TSI motor grubun birçok markasında kullanılıyor. Bunun son örneği olan Leon 1.4 TSI’da bizde aynı etkiyi yarattı. 1.4 litrelik bu küçük hacimli motor TSI teknolojisi sayesinde 5000 d/d’de 125 HP güç ve 1500-4000 d/d aralığında 200 Nm tork üretiyor. 1249 kilogramlık gövde ağırlığına sahip hatchback tasarımlı Leon’da da başarılı karakterini devam ettiren 1.4 TSI motor, yakıt tüketiminde de çok bonkör değil. Testimiz esnasında ortalama olarak 7.4/100 km yakıt tüketen Leon 1.4 TSI, performansı ve karakterine bakıldığında son derece etkin bir sürüş tarzına sahip. 0-100 km/s hızlanmasını 10 saniyenin altında tamamlayan leon 1.4 TSI’ın son sürati ise 197 km/s. Kemikli vites geçişleriyle heyecanımızı biraz daha ateşleyen 6 ileri manuel şanzımanın bu motorla işbirliğinin de son derece başarılı olduğunu söylemeden geçmeyelim.
Son derece etkin olan bu motorun sesi yüksek devirlerde biraz artıyor. Başarılı bir çalışma karakterine sahip olan 1.4 TSI motor, 2000 d/d’nin üzerinde torku çok daha verimli kullanıyor…
Atak ve güvenli sürüş karakteri
1.4 TSI motorun her aracın sürüşüne nasıl katkıda bulanacağını kestirmek çok kolay değil. Bunu ancak aracın direksiyonuna geçip yola çıktığımızda anlayabiliyoruz ama tecrübelerimiz bizi hiç yanıltmıyor!..
Biraz sert ayarlanmış süspansiyonları ve elektromekanik direksiyon sistemi ile son derece başarılı bir sürüş karakteri sunan Leon 1.4 TSI, şehir içindeki büyük çukurlarda konforunuzu biraz olsun bozabilir ama asfalttaki yol tutuşuna şahit olunca bu ufak kusurunu göz ardı edebilirsiniz. Ani kalkışlarda fazla güç aktarımı sebebiyle Leon’un ön tarafı kendi başına buyruk gibi görünse de elektronik yardımcılar sayesinde büyük bir soruna yol açmıyor. Fakat araç yola koyulup da kilometreleri hızlı bir şekilde devirdikçe yol tutuşuşunun ne kadar iyi olduğunu gözlerimizle görüp ilk anlardaki yalpalamaları tatlı bir anı olarak beynimizin bir köşesine atıyoruz. 200 Nm’lik tork ve 125 HP’lik gücün 6 ileri manuel şanzıman ile uyumuna sert süspansiyonlarla başarılı direksiyon sistemi de eklenince Leon her türlü virajdan sanki düz bir yolda ilerliyormuşçasına çıkıyor.
Diğer taraftan ABS+TCS, ESP+EBA, Aktif Sürüş Sitemi (DSR) gibi sürüş güvenliğini ve kalitesini arttıran donanımlar da Leon’un başarısını perçinliyor. Güvenlik mesafesinin altında durmayı başarabilen Leon’un fren sistemi de övgüyü hak ediyor.
Makul fiyat
Daha önceki testlerimizde tasarımına çok fazla değindiğimiz Leon için söylenecek tek şey; ‘insanın kanını kaynatan son derece ateşli bir hatchaback’ olacak. İç mekânı derli toplu olan aracın diz, baş ve omuz mesafesi de yeterli. İç hacimde işlevsel olarak büyük bir sorun olmasa da eşya gözleri biraz yetersiz, bomboş duran orta konsol ve birçok noktada eşya gözleri olabilirdi. Leon’un 341 litrelik bagaj hacmi ise hatchback rakiplerinin çoğuyla başa çıkabilecek düzeyde…
Ülkemizde Leon 1.4 TSI tek dononım seçeneğiyle ve 39.550 YTL kampanyalı fiyat ile satılıyor. Bu da 1.6 lt 102 HP’lik versiyondan 3.650 YTL daha pahalı. Eğer TSI motorun keyfine varmak ve bu küçük hacimli motorun hünerlerini görmek istiyorsanız bu paraya değer diyoruz.../ Erkan YAVUZ
 
abi çok güzel bi alıntı olmuş teşekkür ederim. yalnız tek düzeltilmesi gereken yer fiyat şuan 41 milyar bu araç
 
Sanırım 3 bana göre en mantıklı tercih.Her yönden olumlu.Görünüm,motor,performans ve fiyat...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Geri
Üst