nnt bor power koyduracağım sonuçlar açıklanacak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan imran
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bu ürünü izmir gm onaylamıyor imkanı olan arasın sorsun. gm yetkilsinin sözlerini aktarıyorum:
-ilk koyduğunuzda etkisini gözteriyor fakata ben aracımı yaklaşık 40.000km sonra kullanmayacağım diyosanız koydurun.
pistonlarda hereketli parçalarda zamanla sertleşip tortular oluşturduğunu söyledi. kesinlikle tavsiye etmediklerini belirtti.
 
benim anlamadığım opelin tüm servislerinde var üstelik parçacıları bile satıyor opelin geçen bir parça sormaya girdim opelin resmi parçacısına orda bor katkısıda satıyorlardı gördüm şaşırdım bir işe yaramasada ben o kadar 40 bin km de motor bitiriceğine ihtimal vermiyorum en kötüsü bir işe yaramaz verilen para çöpe gider sonuçda partikül tanecikli bir şeyden bahsediyoruz burda...

ayrıca böyle iddalı bir laf edebilmesi için bir servisin en azından böyle örnek vuku bulabilicek bir tane örneği göstermesi lazım bakın bu arabanın başına şu geldi diye yoksa böyle peşin peşin konuşdumu kurumlar yada servisler inandırıcılığını güveninide yitirir...
 
bu ürünü izmir gm onaylamıyor imkanı olan arasın sorsun. gm yetkilsinin sözlerini aktarıyorum:
-ilk koyduğunuzda etkisini gözteriyor fakata ben aracımı yaklaşık 40.000km sonra kullanmayacağım diyosanız koydurun.
pistonlarda hereketli parçalarda zamanla sertleşip tortular oluşturduğunu söyledi. kesinlikle tavsiye etmediklerini belirtti.

Alanya servis şefi kendi arabasında da kullanıyor.
 
bor koyduktan sonra yaklaşık 750 km civarında yol yaptım. beklentilerim sesin azalması, aracın özellikle 1. ve 2. viteste biraz daha rahatlayıp akması ve uzun vade de aracın motorunu koruması idi. Yakıt konusunda fazla bir beklentim yoktu.
ses konusunda şimdiye kadar bariz bir değişiklik olmadı, zaten araç 37.000 de ve bakımlı bir araç olduğu için sıfır araba ile sesi aynı.
araç eskisine nazaran çabuk devirleniyor, daha seri ve eskiye nazaran daha uzuyor. rolenti devrinde 50 devir civarında bir düşme oldu.
yakıt konusuna gelince daha önce çok net ölçme imkanım olmamıştı. bu sefer depo ağzına kadar eurodizel doldurup Alanya-Antalya arasını 3 kişi+full yüklü 90-100 km süratle gittim, yolda 7-8 kırmızı ışıkta da durdum, tekrar depoyu aynı şekilde doldurup hesap ettim 109 krş. yaktı.
motoru korumasına gelince tabi bunu zaman gösterecek.
 
Merhaba Arkadaşlar, Bor Power hakkında çok şeyler yazılmış, izin verirseniz ben de kısaca Bor Power hakkında birşeyler yazmak istiyorum.

Piyasada satılmakta olan kimyasal katkı maddeleri yüzünden gerek firmalar ve gerekse tüketicilerin yaşadığı sorunları hepimiz biliyoruz. Ancak hiçbir kimyasal madde içermeyen ve Nanoteknolojisi ile üretilen Bor Power, bu ürünlerin tamaman dışında bir üründür. Kesinlikle bir dolgu malzemesi değildir, Sıfır motorlarda dahi güvenle kullanılabilmektedir.

Bor Madeni içerikli bu ürün nanoteknolojisi ile üretilmektedir. Kesinlikle bir kimyasal katkı maddesi değildir. Borikasit içermez. Motor ve dişli mekanizmalarda kesinlikle dolgu malzemesi gibi görev yapmaz. Mesela farklı ürünleri kullananlar yada okuyanlar bilir, piyasada bir çok katkı maddesi satılmakta olup bu ürünler incelendiğinde, çaptan düşmüş aşınmış motorlarda dolgu malzemesi gibi görev yaparak aşınan yerlere sıvanıp sert bir tabaka oluştururlar. Hatta bu tip ürün kullanılan motorlar rektifiyeye gittiğinde bu kaplanmış yüzeyler rektifiyecilerinde işini zorlaştırmaktadır ve tabiki motorlara da zarar vermektedir. Ayrıca bu ürünlerin yeni motorlara konulması kesinlikle istenmez. Bor Power İse tam tersine sıfır motorlarda dahi güvenle kullanılmasına karşın, dolgu malzemesi olmadığı için, çaptan düşmüş rektifiye gereken motorlarda kullanılması istenmez.

Konunun daha iyi anlaşılabilmesi için öncelikle Nanoteknolojiden kısaca bahsetmek isterim. Nanoteknolojisi 100 nanometreden küçük yapıların araştırılması, üretilmesi ve kullanımıyla meşgul olan bir bilimdalıdır. Nano bir ölçü birimidir... bir milimetrenin bir milyonda biri kadar ya da başka bir değişle saç telimizin çapının binde biri kadar küçük mikroskobik bir ölçüdür. Yaklaşık olarak 4 ila 6 atom taneciği yan yana durduğunda 1 nanometreye denk gelmektedir. Bor madeni ise doğada elmastan sonra ikinci en sert maden olup, ısıya çok dayanıklıdır ergime noktası çok yüksektir, ısı ve elektrik iletkenliği de mükemmeldir. Kaldıki bu sert maden çok gizli bir teknoloji ile (ki bu teknoloji NNT firmasında çalışan Türk bilim adamlarına aittir) 4,5 nanometre boyutlarında bor kristalleri (MCDP) küçük atomik bilyeler gibi şekillendirilmektedir.

Her cismin yüzeylerinde girinti ve çıkıntılar ve çok miktarda çizikler vardır. İnsan, yapısı itibariyle her cismin yüzeyindeki bu pürüzleri göremez. Örneğin cam çok pürüzsüz görünmesine rağmen hassas cihazlar ile incelendiğinde cam yüzeyinin bile pürüzlü olduğu görülmektedir. Kaldıki motor içindeki hareketli metal parçalarda bu yüzeyler daha belirgindir. Bor Power içindeki bilye tanecikleri gibi şekillendirilmiş kristaller bu hareketli parçaların üzerindeki girinti ve çıkıntıların arasına yerleşerek sıralanır oraları bir yatak gibi kullanıp aynı bir rulman gibi görev yaparlar ve yağa kimyasal olarak karışmadıkları için bu yüzeylerde fiziksel görev yaparlar.

Bunun neticesinde hareketli parçalar arasındaki sürtünmeler ciddi oranlarda azalır ve bunun sonucunda aşınmalar azalır, sürtünmelerden doğan ısı azalır ve bunlarla birlikte yağın ısısının düşmesi ile yağ eksiltmeler azalır yağın ömrü uzar, sürtünme kayıplarının azalması ile de performans artar ve neticede yakıt tüketimi de düşer. Yakıt tüketiminin azalması ve yağ buharlarının da azalması ile birlikte eksoz emisyonlarında da ciddi azalmalar olur ve doğanın korunmasına da fayda sağlar.

Motor yağına katılan ürünün yaklaşık %60'ı hareketli parçalar arasına yerleşip görev yaparken, %40'lık oranı da yağ ile dolaşarak ısı transferine de yardımcı olurlar. İlk yağ değişiminde bu %40 lık oranı yağ ile boşalırken geri kalanı görev yapmaya devam eder bu nedenle ilk yağ değişiminde yeni ürün koymaya gerek yoktur. İkinci yağ değişiminde ise yerlerinden ayrılan ve yağ ile dolaşan Bor kristallerinin bir kısmı da yağ ile boşalacağından yerine yenilerinin yer alması için yeni yağ ile birlikte yeni ürün de ilave edilir.


1-DÜNYANIN İLK NANOTEKNOLOJİK ;BOR İÇERİKLİ NANO YAĞLAYICISI
2-DÜNYANIN İLK NANO PARTİKÜLLÜ BOR ÜRÜNÜ
3-DÜNYANIN İLK NON TOXİC-ZEHİRSİZ YEŞİL YAPRAK İŞARETLİ ÜRÜNÜ
4-DÜNYANIN İLK SIFIR KM ARAÇLARDA DAHİ TAVSİYE EDİLEN ÜRÜNÜ
5-DÜNYANIN İLK EN SERİ ISI İLETKEN ÖZELLİKLİ ÜRÜNÜ(1200Wm/K)
6-DÜNYANIN EN SERT KORUYUCU FİLM TABAKASINI OLUŞTURAN ÜRÜN
7-DÜNYANIN İLK TİMKEN AŞINDIRMA DEĞERLERİ 0,0001 OLAN ÜRÜNÜ
8-DÜNYANIN İLK ASİT VE KOROZYON ÖNLEYİCİ YAĞLAYICISI

TÜV-NORD (ALMANYA), BAM (ALMANYA STANDARTLAR ENSTİTÜSÜ), USA. TEXAS SWRI ENSTİTÜSÜ, ASTM-AMERİKA, SEM-X RAY, MIRA (İNGİLTERE), BOSCH CAR SERVICE (PERFORMANS TESTİ), ve diğer kurumlarda yapılan testler ve alınan belgeler, NNT AŞ’nin Nanoteknolojik Bor üretimindeki başarısını başta Amerika, Almanya, Fransa, Avusturya, Rusya, Belçika, Hollanda, Dubai olmak üzere dünyanın 14 ülkesine sattığı ürünlerle kanıtladığı gibi, aşağıda belirtilen BOR POWER faydalarını da dünyada hiçbir yağlayıcının yapamadığı şekilde tescil etmeyi başarmıştır. Almanya’nın dünyaca ünlü akreditasyon kurumu olan TÜV test merkezinde 2007 model, sıfır km Mercedes S-320 CDI motorunda yapılan sıralamalı performans, yakıt tüketim, eksoz emisyon, zararlı gaz atılımı, yağ ısısı gibi testler sonucu ortaya çıkan neticeler konunun uzmanı Alman mühendisleri şaşırtmayı başarmış, bizleri ise gururlandırmıştır. Ayrıca, dünyada henüz bir benzeri olamayan bir yöntem ve teknoloji ile üretilmiş bu ürün, 21.Asrın en önemli buluşu olarak onaylanmış ve Almanya’nın Münih kentinde bulunan Dünya teknoloji Müzesine konulmuştur. Ürünler, motorların ömrünü ve servis kalitesini arttırmak, enerji kayıplarını önleyerek ekonomik ve mekanik kazanımlar sağlamak amacıyla geliştirilmiştir. ENERJİ BAKANLIĞI ve ULUSAL BOR ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ ile teknik iş birliği devam eden NNT A.Ş. Nanoteknoloji uzmanı profesör ve yardımcı kadrosuyla bugün itibari ile Türkiye’de kendisine ait Know-How’ lar ile Nanoteknolojik Bor uç ürünleri, Nano ölçekli Bor üretebilen ilk Nanoteknoloji firmasıdır.

EKONOMİK VE MEKANİK KAZANIMLAR

1-YAKIT TASARRUFU:%5-20 ARASI
2-PERFORMANS (MOTOR GÜCÜ):%5-9 ARASI
3-YAĞ ÖMRÜNÜN %100 ARTMASI
4-PARÇA ÖMRÜNÜN %100 ARTMASI
5-EKSOZ CO2(KARBONDİOKSİT) ORANININ %15 AZALMASI
6-RAHATSIZ EDEN SESLERİN AZALMASI
7-HARARETİN ÖNLENMESİ
8-YAĞ EKSİLTMENİN AZALMASI
9-KAYIP ENERJİNİN KAZANIMA DÖNÜŞMESİ
10- TURBOCHARGER ÖMRÜNÜN UZAMAMASI
 
Son düzenleme:
Merhaba Arkadaşlar, Bor Power hakkında çok şeyler yazılmış, izin verirseniz ben de kısaca Bor Power hakkında birşeyler yazmak istiyorum.

Piyasada satılmakta olan kimyasal katkı maddeleri yüzünden gerek firmalar ve gerekse tüketicilerin yaşadığı sorunları hepimiz biliyoruz. Ancak hiçbir kimyasal madde içermeyen ve Nanoteknolojisi ile üretilen Bor Power, bu ürünlerin tamaman dışında bir üründür. Kesinlikle bir dolgu malzemesi değildir, Sıfır motorlarda dahi güvenle kullanılabilmektedir.

Bor Madeni içerikli bu ürün nanoteknolojisi ile üretilmektedir. Kesinlikle bir kimyasal katkı maddesi değildir. Borikasit içermez. Motor ve dişli mekanizmalarda kesinlikle dolgu malzemesi gibi görev yapmaz. Mesela farklı ürünleri kullananlar yada okuyanlar bilir, piyasada bir çok katkı maddesi satılmakta olup bu ürünler incelendiğinde, çaptan düşmüş aşınmış motorlarda dolgu malzemesi gibi görev yaparak aşınan yerlere sıvanıp sert bir tabaka oluştururlar. Hatta bu tip ürün kullanılan motorlar rektifiyeye gittiğinde bu kaplanmış yüzeyler rektifiyecilerinde işini zorlaştırmaktadır ve tabiki motorlara da zarar vermektedir. Ayrıca bu ürünlerin yeni motorlara konulması kesinlikle istenmez. Bor Power İse tam tersine sıfır motorlarda dahi güvenle kullanılmasına karşın, dolgu malzemesi olmadığı için, çaptan düşmüş rektifiye gereken motorlarda kullanılması istenmez.

Konunun daha iyi anlaşılabilmesi için öncelikle Nanoteknolojiden kısaca bahsetmek isterim. Nanoteknolojisi 100 nanometreden küçük yapıların araştırılması, üretilmesi ve kullanımıyla meşgul olan bir bilimdalıdır. Nano bir ölçü birimidir... bir milimetrenin bir milyonda biri kadar ya da başka bir değişle saç telimizin çapının binde biri kadar küçük mikroskobik bir ölçüdür. Yaklaşık olarak 4 ila 6 atom taneciği yan yana durduğunda 1 nanometreye denk gelmektedir. Bor madeni ise doğada elmastan sonra ikinci en sert maden olup, ısıya çok dayanıklıdır ergime noktası çok yüksektir, ısı ve elektrik iletkenliği de mükemmeldir. Kaldıki bu sert maden çok gizli bir teknoloji ile (ki bu teknoloji NNT firmasında çalışan Türk bilim adamlarına aittir) 4,5 nanometre boyutlarında bor kristalleri (MCDP) küçük atomik bilyeler gibi şekillendirilmektedir.

Her cismin yüzeylerinde girinti ve çıkıntılar ve çok miktarda çizikler vardır. İnsan, yapısı itibariyle her cismin yüzeyindeki bu pürüzleri göremez. Örneğin cam çok pürüzsüz görünmesine rağmen hassas cihazlar ile incelendiğinde cam yüzeyinin bile pürüzlü olduğu görülmektedir. Kaldıki motor içindeki hareketli metal parçalarda bu yüzeyler daha belirgindir. Bor Power içindeki bilye tanecikleri gibi şekillendirilmiş kristaller bu hareketli parçaların üzerindeki girinti ve çıkıntıların arasına yerleşerek sıralanır oraları bir yatak gibi kullanıp aynı bir rulman gibi görev yaparlar ve yağa kimyasal olarak karışmadıkları için bu yüzeylerde fiziksel görev yaparlar.

Bunun neticesinde hareketli parçalar arasındaki sürtünmeler ciddi oranlarda azalır ve bunun sonucunda aşınmalar azalır, sürtünmelerden doğan ısı azalır ve bunlarla birlikte yağın ısısının düşmesi ile yağ eksiltmeler azalır yağın ömrü uzar, sürtünme kayıplarının azalması ile de performans artar ve neticede yakıt tüketimi de düşer. Yakıt tüketiminin azalması ve yağ buharlarının da azalması ile birlikte eksoz emisyonlarında da ciddi azalmalar olur ve doğanın korunmasına da fayda sağlar.

Motor yağına katılan ürünün yaklaşık %60'ı hareketli parçalar arasına yerleşip görev yaparken, %40'lık oranı da yağ ile dolaşarak ısı transferine de yardımcı olurlar. İlk yağ değişiminde bu %40 lık oranı yağ ile boşalırken geri kalanı görev yapmaya devam eder bu nedenle ilk yağ değişiminde yeni ürün koymaya gerek yoktur. İkinci yağ değişiminde ise yerlerinden ayrılan ve yağ ile dolaşan Bor kristallerinin bir kısmı da yağ ile boşalacağından yerine yenilerinin yer alması için yeni yağ ile birlikte yeni ürün de ilave edilir.


1-DÜNYANIN İLK NANOTEKNOLOJİK ;BOR İÇERİKLİ NANO YAĞLAYICISI
2-DÜNYANIN İLK NANO PARTİKÜLLÜ BOR ÜRÜNÜ
3-DÜNYANIN İLK NON TOXİC-ZEHİRSİZ YEŞİL YAPRAK İŞARETLİ ÜRÜNÜ
4-DÜNYANIN İLK SIFIR KM ARAÇLARDA DAHİ TAVSİYE EDİLEN ÜRÜNÜ
5-DÜNYANIN İLK EN SERİ ISI İLETKEN ÖZELLİKLİ ÜRÜNÜ(1200Wm/K)
6-DÜNYANIN EN SERT KORUYUCU FİLM TABAKASINI OLUŞTURAN ÜRÜN
7-DÜNYANIN İLK TİMKEN AŞINDIRMA DEĞERLERİ 0,0001 OLAN ÜRÜNÜ
8-DÜNYANIN İLK ASİT VE KOROZYON ÖNLEYİCİ YAĞLAYICISI

TÜV-NORD (ALMANYA), BAM (ALMANYA STANDARTLAR ENSTİTÜSÜ), USA. TEXAS SWRI ENSTİTÜSÜ, ASTM-AMERİKA, SEM-X RAY, MIRA (İNGİLTERE), BOSCH CAR SERVICE (PERFORMANS TESTİ), ve diğer kurumlarda yapılan testler ve alınan belgeler, NNT AŞ’nin Nanoteknolojik Bor üretimindeki başarısını başta Amerika, Almanya, Fransa, Avusturya, Rusya, Belçika, Hollanda, Dubai olmak üzere dünyanın 14 ülkesine sattığı ürünlerle kanıtladığı gibi, aşağıda belirtilen BOR POWER faydalarını da dünyada hiçbir yağlayıcının yapamadığı şekilde tescil etmeyi başarmıştır. Almanya’nın dünyaca ünlü akreditasyon kurumu olan TÜV test merkezinde 2007 model, sıfır km Mercedes S-320 CDI motorunda yapılan sıralamalı performans, yakıt tüketim, eksoz emisyon, zararlı gaz atılımı, yağ ısısı gibi testler sonucu ortaya çıkan neticeler konunun uzmanı Alman mühendisleri şaşırtmayı başarmış, bizleri ise gururlandırmıştır. Ayrıca, dünyada henüz bir benzeri olamayan bir yöntem ve teknoloji ile üretilmiş bu ürün, 21.Asrın en önemli buluşu olarak onaylanmış ve Almanya’nın Münih kentinde bulunan Dünya teknoloji Müzesine konulmuştur. Ürünler, motorların ömrünü ve servis kalitesini arttırmak, enerji kayıplarını önleyerek ekonomik ve mekanik kazanımlar sağlamak amacıyla geliştirilmiştir. ENERJİ BAKANLIĞI ve ULUSAL BOR ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ ile teknik iş birliği devam eden NNT A.Ş. Nanoteknoloji uzmanı profesör ve yardımcı kadrosuyla bugün itibari ile Türkiye’de kendisine ait Know-How’ lar ile Nanoteknolojik Bor uç ürünleri, Nano ölçekli Bor üretebilen ilk Nanoteknoloji firmasıdır.

EKONOMİK VE MEKANİK KAZANIMLAR

1-YAKIT TASARRUFU:%5-20 ARASI
2-PERFORMANS (MOTOR GÜCÜ):%5-9 ARASI
3-YAĞ ÖMRÜNÜN %100 ARTMASI
4-PARÇA ÖMRÜNÜN %100 ARTMASI
5-EKSOZ CO2(KARBONDİOKSİT) ORANININ %15 AZALMASI
6-RAHATSIZ EDEN SESLERİN AZALMASI
7-HARARETİN ÖNLENMESİ
8-YAĞ EKSİLTMENİN AZALMASI
9-KAYIP ENERJİNİN KAZANIMA DÖNÜŞMESİ
10- TURBOCHARGER ÖMRÜNÜN UZAMAMASI

YALANNNNNN.:kop: BEN KUTUSUNU SAKLIYOM VALLA ABİ SEN FİRMA YETKİLİ BİRİSİNE BENZİYON BOŞ KUTU VERSEM PARAMI İADE EDERMİSİNİZ ?:confused:
 
evet doğal falan denmiş o yalan bor katkısının içinde de teflon var bu arkadaşında yazdığı buram buram reklam kokuyor bunun yapılmasınada gerek yok isteyn kullanır isteyen kullanmaz bu tip şeyler ürün faydalı bile olsa kafalarda soru işareti bırakıyor..
 
. rolenti devrinde 50 devir civarında bir düşme oldu.
rölanti devri elektronik olarak ayarlanır.katkı maddesi koyunca devir düşmez ki.fabrika ayarı 850 devirse bor koyunca 800 e düşmez.
sen memnunsan sorun yok tabi.tecrübelerini yazmaya devam et lütfen.
 
AcarBey forumdaki arkadaşların kullanım ve tecrübelerine güveniriz biz.Ama sizin bu pazarlama taktik içerikli mesajınız komik olmuş:D
 
Alanya servis şefi kendi arabasında da kullanıyor.

yetkili servis ustası öneriyor olabilir ozaman neden araca fabrikadan çıkarken koymuyorlar hem daha uzun garanti süresi verebilirler aynı zamanda yakıt tasarrufu nu ve performansını göstererek reklamlarında kullanırlar.

servisleri geçtik bir üst meciiye çıkalım :D

izmir torbalıda opel-gm merkezin telefonunu veriyorum bor katkı maddesini GM olarak önerip önermediklerini sorabilirsiniz

0232 853 1453 İzmir/Torbalı GM
 
Geri
Üst