- Konuyu Başlatan
- #51
doğrusun ama zamana ihtiyaç var
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
sitede Burak abimiz vardı
siteye üye oldu sonra prinsmarka lpg taktırdı 2.5 omegasına
1 kere ayara gitti ve sadece periyodik bakımlarına gidiyor filitre için
hiç bir sorun yaşamadıgını adım gibi biliyorum
sen gidip 2.5 arabaya atiker gibi sacma sapan dönüşüm kiti taktırırsan sorun cıkartır
1000 ytl yerine 2 .000 ytl vericeksin 1 kere bir daha basın agrımayacak
Bir arkadaş demişki 2.5 v6'lar çok hareret yapıyor.
İlk aracım otomotik 2.5 v6 idi 97 model arabayı yüksek devirde kullanınca hareret yapıyordu fakat en fazla 100 e kadar çıkıyor daha sonra normale 90'a iniyordu ama ustaya götürdüğümde birşey olmaz diyordu.
Şuanki manuel 2.5 v6 2 kes 6000 devire çıksam direk hareret 100'de hatta geçiyor , fan çalışıyor fakat yetersiz kalıyor gibi geldi bana.
Benim 2.5'lerden bu hareret konusunda malesef biraz canım yandı o yüzden arkadaşa hak veriyorum ama bu biraz kullanan kişiyede bağlı
Bu arada hakikaten şöyle düzgün bir opel servisi , canımı yakmayacak bir usta istanbul anadolu yakasında tavsiye edebilecek varsa çok memnun olurum
arkadaşlar bende 1997 vectra cdx 2.5 V6 var şu anda landırenzo marka
lpg sistemi takılı uzun yolda 145 kuruş yakıyorum şehir içi 190 kuruş
tabiki sıkıştırırsan farklı yakar . lpg litre fiyatı 1.82 aygaz bu araçların yakıtından bu kadar korkmayın
ahmet turgay antalya keyfli sürüşler mümkünse V6 cdx le
işte o hararet yapmak diil ztn aracın orjinali öle.. herkes hararet yaptı sanıyo ama fanı orjinalinde 105 te acıyo basit bi müşir değişikliği ile benimki şu anda 95 te acıyo.