Opel Astra H 1.3 CDTİ Rölantide Devir Düşmesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan İlkerhg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bende onu diyorum üstad benzinlide bile 0.5 0.6 yakarken o biraz yüksek tabi sizlerde dizel var daha iyi bilirsiniz ama yüksek yani bencede biraz
diğer 1.3 cdti sahipleriyle hiç konuşmadım ben normaldir diye düşünüyordum. teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
diğer 1.3 cdti sahipleriyle hiç konuşmadım ben normaldir diye düşünüyordum. teşekkür ederim.
Bendede 2012 1.3 astra hb var. dizel.
Ortalaması 6.0 6.5 civarıydı. Şimdi 7.3 civarında.
İlk çalıştırdığımda 1.2 1.5 aralığında gösteriyor. Kısa bir süre sonra 0'ın altına düşüyor. 0.5 0.6 gibi.
4 cam tam kapattığımda mesela dediğiniz gibi devir saatinde oynama var.
Mesela dörtlü açtığımda da oluyor.
 
Bendede 2012 1.3 astra hb var. dizel.
Ortalaması 6.0 6.5 civarıydı. Şimdi 7.3 civarında.
İlk çalıştırdığımda 1.2 1.5 aralığında gösteriyor. Kısa bir süre sonra 0'ın altına düşüyor. 0.5 0.6 gibi.
4 cam tam kapattığımda mesela dediğiniz gibi devir saatinde oynama var.
Mesela dörtlü açtığımda da oluyor.
Hocam aynı sorunu yaşıyoruz sanırım. Cam kapatırken cam motoru tam dibe dayandığında halen kapatmaya çalışınca alternatöre çok yüklendiğinden devir oynaması esasında normal. Eşimde 2020 model clio var dizel onda da denedim onda da camı sona dayadığında devir oynuyor. Ancak dörtlü açılmasında, selektör yapılmasında devrin oynaması çok mantıklı gelmedi bana da. Benim yakıt değerim istanbul içinde ortalama 5.7 ama rölanti değerim sizinki ile aynı. Yol bilgisayarını sıfırlayıp, biraz uzun yol yaparsanız aslında tam değeri daha net yakalayabilirisiniz. Arkadaşlarında söylediği gibi önce egr manifolt temizliğ yapıp, kontrol edeceğim. Şayet düzelmezse şase güçlendirmesi yapacagım. Gelişmeleri paylaşırım.
 
ir oynaması esasında normal. Eşimde 2020 m
Hocam aynı sorunu yaşıyoruz sanırım. Cam kapatırken cam motoru tam dibe dayandığında halen kapatmaya çalışınca alternatöre çok yüklendiğinden devir oynaması esasında normal. Eşimde 2020 model clio var dizel onda da denedim onda da camı sona dayadığında devir oynuyor. Ancak dörtlü açılmasında, selektör yapılmasında devrin oynaması çok mantıklı gelmedi bana da. Benim yakıt değerim istanbul içinde ortalama 5.7 ama rölanti değerim sizinki ile aynı. Yol bilgisayarını sıfırlayıp, biraz uzun yol yaparsanız aslında tam değeri daha net yakalayabilirisiniz. Arkadaşlarında söylediği gibi önce egr manifolt temizliğ yapıp, kontrol edeceğim. Şayet düzelmezse şase güçlendirmesi yapacagım. Gelişmeleri paylaşırım.
5.5 6.0 civarı olan araba 7.3'lere çıktı.. şöför arka amortisör patlamış. Kasislerden geçerken cart curt ses geliyor. Birinin patlak olması yakıta etki eder mi bilmiyorum. 2012 hb, manuel 140 bine yeni geldi. Periyodik bakım yapalı 5 bin oldu..
95 bin civarında aldım, triger değiştirmedim ben daha.
Egr, manifolt oksijen sensörü vs hiç temizletmedim ben daha.
Durduğum yerde dörtlü açınca biraz oynuyor. Sebebini anlayamadım.
Bir de sizin kaç model bilmiyorum ama.. manuel ise, vites arttırdıkça sürtünme sesi geliyor mu acaba?
Şanzımanı indirtip içindeki rulmanlar değişti.. o kadar para verdim hala aynı değişmedi.
 
Aracının enjektör sesi nasıl ses yapmaya başladımı ve rölantide yakıt tüketimi artışı varmı bence manifold egr intercooler temizle
Nasıl temizleniyor o yada yeri tam olarak nerde??
 
Nasıl temizleniyor o yada yeri tam olarak nerde??
senin aracında egr yok üstad manifold komple sökülür temizlenir
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay
5.5 6.0 civarı olan araba 7.3'lere çıktı.. şöför arka amortisör patlamış. Kasislerden geçerken cart curt ses geliyor. Birinin patlak olması yakıta etki eder mi bilmiyorum. 2012 hb, manuel 140 bine yeni geldi. Periyodik bakım yapalı 5 bin oldu..
95 bin civarında aldım, triger değiştirmedim ben daha.
Egr, manifolt oksijen sensörü vs hiç temizletmedim ben daha.
Durduğum yerde dörtlü açınca biraz oynuyor. Sebebini anlayamadım.
Bir de sizin kaç model bilmiyorum ama.. manuel ise, vites arttırdıkça sürtünme sesi geliyor mu acaba?
Şanzımanı indirtip içindeki rulmanlar değişti.. o kadar para verdim hala aynı değişmedi.
Hocam benim araç 2008 model easytronik. Şanzımanlar manuelle aynı aslında. bende dediğiniz gibi bir ses yok. 1.3 cdti lerde şanzıman sorunu kronik. Ama tabi siz şanzımanı açtırıp rulman değiştirtmişsiniz sesin kesilmesi lazım ama sesin şanzımandan geldiği de kesin mi acaba ona baktırmak lazım. Bu arada şanzımana kaç litre yağ koyuldu. Bazen eksik koyuyorlar. Buda ses yaptırıyor. Bizim araçlar sanırım 2.4 litre alması lazım. Bazen 1.8 yada 2 litre koyabiliyorlar. Ayrıca Bizim araçlarda triger kayışı yok zincirli belki zincir vs. Ses yapıyor olabilir. Ustayla birlikte testte çıkınca daha iyi anlaşılır.
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16 ve Kaan.
Benim araçta da bi kaç gün önce dikkati mi çekti ilk marşta 1,5 felan gösteriyor ısındıkça düşüyor 0,3-0,4-0,5
 
İlk marşta yüksek çıkması normal birkaç saniye içinde .08-.07 diye düşmesi gerekir. Motor yağsız ve soğuk çünkü.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
İlk marşta yüksek çıkması normal birkaç saniye içinde .08-.07 diye düşmesi gerekir. Motor yağsız ve soğuk çünkü.
Bir kaç saniyede düşmüyor 1-2 km hareket halindeyken 0,5 0,6 lara düşüyor daha sonra ısınınca 0,3-04-05 3 düşüyor benimki egr de iptal edilmiş aracımda
 
Geri
Üst