Opel Astra H 1.3 CDTİ Rölantide Devir Düşmesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan İlkerhg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bir kaç saniyede düşmüyor 1-2 km hareket halindeyken 0,5 0,6 lara düşüyor daha sonra ısınınca 0,3-04-05 3 düşüyor benimki egr de iptal edilmiş aracımda
Valla aslında bir kaç 1.3 cdti euro 4 kullanıcısı arkadaştan ta görüş almak lazım. Acaba bizim araclar euro 4 olduğu için rölanti tüketimi yüksek olabilir mi diye düşünmeye başladım.
 
Bir kaç saniyede düşmüyor 1-2 km hareket halindeyken 0,5 0,6 lara düşüyor daha sonra ısınınca 0,3-04-05 3 düşüyor benimki egr de iptal edilmiş aracımda
Bir kaç saniyede 0.8-8.7lere düşmesi gerekir. Soğuklarda bu süre uzar tabi. Motor ısınınca 0.2-0.3lere oluyor birebir aynı motor var benim bu şekilde ilk gününden beri.

Bujilerinizide eskidiyse değiştirin oda ilk ısınmasına yardım ediyor soğukta oda yardımcı oluyor opcomdan ben baktım motor çalışsa bile aktif kalabiliyor bir süre
 
Bir kaç saniyede 0.8-8.7lere düşmesi gerekir. Soğuklarda bu süre uzar tabi. Motor ısınınca 0.2-0.3lere oluyor birebir aynı motor var benim bu şekilde ilk gününden beri.

Bujilerinizide eskidiyse değiştirin oda ilk ısınmasına yardım ediyor soğukta oda yardımcı oluyor opcomdan ben baktım motor çalışsa bile aktif kalabiliyor bir süre
Bi kaç ay önce bujilerden biri patlamıştı onu değiştirdim ama bir daha ki bakıma 4 ünü birden değiştireceğim

çokta kurcalatmak istemiyorum sürekli sorun çıkıyor ondan sonra kaloriferle sorun yaşadım temizlendi düzeldi sonra yine aynısı oldu peteği değiştirttim şimdi yine aynı sorun var kalorifer giriş çıkış hortumları sıcak olmasına rağmen ilk açtığımda sıcak veriyor sonra sıcak hava azalıyor hareket edince artıyor alalı 1 yılı geçti hala göğüsten su sesi geliyor araç ısınana kadar ustalar bi çözüm bulamadık diyorlar internetten baktım hava vardır diyorlar usta hava yapmaz bunlar diyor genleşme kabında da tahliye kısmı var hava olsa ordan artar diye düşünüyorum vs vs kurcaladıkça düşündükçe sorun çıkıyor bıraktım artık kendi haline yıkıldığı yere kadar gitsin diyorum :)
 
Bi kaç ay önce bujilerden biri patlamıştı onu değiştirdim ama bir daha ki bakıma 4 ünü birden değiştireceğim

çokta kurcalatmak istemiyorum sürekli sorun çıkıyor ondan sonra kaloriferle sorun yaşadım temizlendi düzeldi sonra yine aynısı oldu peteği değiştirttim şimdi yine aynı sorun var kalorifer giriş çıkış hortumları sıcak olmasına rağmen ilk açtığımda sıcak veriyor sonra sıcak hava azalıyor hareket edince artıyor alalı 1 yılı geçti hala göğüsten su sesi geliyor araç ısınana kadar ustalar bi çözüm bulamadık diyorlar internetten baktım hava vardır diyorlar usta hava yapmaz bunlar diyor genleşme kabında da tahliye kısmı var hava olsa ordan artar diye düşünüyorum vs vs kurcaladıkça düşündükçe sorun çıkıyor bıraktım artık kendi haline yıkıldığı yere kadar gitsin diyorum :)
Bujiyi takarken tork anahtarıyla sıktırın 7 nm olsun maks tork dişlerinede bakırlı montaj pastası var onu süreceksiniz değişimidemutlaka 4 tane yapın tek değiştireince diğerleride gidiyor. Normale katalitik konvertör iptal değilse benimkinden rölantide daha az yakması gerekir bende downpipe ve egr iptal.

Videoyu yükleyebilirsem 4-5 gündür çalışmayan soğuk motorda rölantide nasıl yakıtın düştüğünü çektim.
 
Bujiyi takarken tork anahtarıyla sıktırın 7 nm olsun maks tork dişlerinede bakırlı montaj pastası var onu süreceksiniz değişimidemutlaka 4 tane yapın tek değiştireince diğerleride gidiyor. Normale katalitik konvertör iptal değilse benimkinden rölantide daha az yakması gerekir bende downpipe ve egr iptal.

Videoyu yükleyebilirsem 4-5 gündür çalışmayan soğuk motorda rölantide nasıl yakıtın düştüğünü çektim.
Eyw usta saol benim araçta bir sıkıntı olduğu malum ama ısınınca pek sorun olmuyor 0,3-,04 olmasa zaten yakıt yetiştiremem sanırım
 
Aracının enjektör sesi nasıl ses yapmaya başladımı ve rölantide yakıt tüketimi artışı varmı bence manifold egr intercooler temizle
Kaan hocam manifold egr temizliği periyodları var mı veya neye göre temizlenmesi gerekiyor
 
Kaan hocam manifold egr temizliği periyodları var mı veya neye göre temizlenmesi gerekiyor
40 50 binde temizlik şart üstad dizel için yoksa tıkanıyor ve zamanla egr bozuluyor
 
40 50 binde temizlik şart üstad dizel için yoksa tıkanıyor ve zamanla egr bozuluyor
Peki egr iptal edilmiş olsa bile bogaz kelebeği temizliği yapılması gerekli mi
 
Peki egr iptal edilmiş olsa bile bogaz kelebeği temizliği yapılması gerekli mi
Gerekir abi biraz daha geç yaparsın dizel olduğu için oda kalın yakıt kirlenir boğaz her türlü bu benzinli içinde geçerli benzinlide 150 binde bir yapılır
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
Gerekir abi biraz daha geç yaparsın dizel olduğu için oda kalın yakıt kirlenir boğaz her türlü bu benzinli içinde geçerli benzinlide 150 binde bir yapılır
Eyw kardeşim tşkler masraf bitmiyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Geri
Üst