bu arada başlığın cevabı;opel parayı sever...
Caner e takılyorum benim araç ilk olarak 3000 TL yedi sonra 650 TL yedi Sonra 400 TL yedi ama hala yemeye devam ediyor
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
bu arada başlığın cevabı;opel parayı sever...
benim vectra 1.6 gl ve fan 91 dediğinde açıyor,uzun yolda yaz ayında 80/85 i geçmiyor.ama şehir içinde öğle sıcağında bazen 95 e geliyor ozana kadarda fan açmış oluyor hararet 90 a iniyor.normal değilmi şimdiSanırım sizin modellerde (Astra H ) sorun yok çünkü çift müşür var ve dış ortam ısısına göre kışın müşürün birini yazın diğerini otomatik seçiyor. Ama sizde de hararet göstergesi var dijital olarak menüden girip görebiliyorsun öyle sıkışık trafikte bile 95 değerini görmemelisin en fazla 93 olması lazım ki bu hatalı olanlarda 100 lere varıyor
Kablolar ısınmaz , motorun ısısı kadar ısınır o da motor ısındığı için ısınır sadece sistemde zaten arıza varsa yani korozyon yapan direnç yapan kontak noktaları önceden mevcutsa kablolar o noktadan ısınır ve üzerindeki plastikleri eritir.
Kablolar üzerinden geçecek akıma göre kalınlıklarda üretilirler ve kullanıldıkları yerde çekilen sürekli akıma göre hesaplanırlar ve öyle kullanılırlar sürekli akım demek 365 günde 365 gün sürekli çalışacak anlamındadır koskoca otomobil firması kullanılacak kesit hesabını yapamıyor olmayacağına göre zaten kablo erimesi diye birşey mevcut değil ayrıca ben 20 yıllık elektrik mühendisiyim lütfen bu basit konuyu uzatmayın çünkü kablo ısınması fanın çalışma süresi ile ilgili değil.