Opel vectra 2.0 Satın almak

zwitter26

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Merhaba arkadaşlar ;

Foruma yeni katılarak ve 1 haftalık sürede inş opel vectra 2.0 almayı düşünüyorum.Bu konuda bana tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum :) . her türlü arabaya baktım fakat gönlümden hep opel geçiyor.Yakıt tüketimi hakkında önceki konularıda okuduğum gibi gözümü korkuttular 35-40krş yakar gibisinden bunun 2.0 motorlarda gerçeklik payı var mı yoksa kıskandıkları için mi bu şekilde konuşuyorlar (: bu konuda öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum (:

iyi forumlar:)
 
vectra b2 cdx 2.0 otm. lovato lpg kiti 0,24kr şehir içi lpg tüketimi klima açık.

vel hasıl yakıt tüketimi abartıldığı gibi yüksek değil. ancak temizini arayın. üçün beşin hesabını yapmayın. alırken azıcık pahalı olsun ki kullanırken tadınız kaçmasın.
 
24 kuruş mu? Benim iki yıl önce o fiyatı yakıyordu bir yanlışlık olmasın
 
Sehir ici 12 litre LPG yakar. LPG fiyatı illere göre degisiklik gösterir bu yüzden en güzeli litre hesabidir. Sehir dısı ise 8 litre civarı LPG yapabilir. Fakat arkadaşların dediği gibi ūç beş fazla olsun temiz olsun.
 
Ben şu an aracımın tüketiminden çok emmnunum.Şehirler arası 6 litre(hatta 5.8 e bile düştü geçen Amasya yolunda) şehir içinde yaklaşık 11 lt lpg yakmakta.Bu tamamen sizin kullanımınızla alakalı.Ben aracımı agresif kullandığımda şehirler arası 9 litreyi bile gördüm aynı şekilde şehir içinde de 18 litreyi görmüşlüğüm vardır.

Bunun dışında diğer arkadaşlarında belirttiği gibi aracınızı seçerken dikkatli olun.Her tarafına baktırın ve mümkünde bildiğiniz aracı alın.Ufak tefek boya olaylarına takılmayın ama değişen olmamasına özen gösterin.Kesinlikle 2-3 milyar fazla verip temizini alın ve keyifle binin.Gelgelelim araçlarımız artık yaşlandı ve yaşından dolayı arıza çıkartma ihtimalleri yüksek.Bunlarada hazırlıklı olun.Alırken aşağıdaki maddelere dikkat edin;

-Kaporta ve şase: Kaporta ve boya kontrolü, şase bağlantı noktalarının kontrolü, motor kaputu, bagaj ve kapıların genel durumu, kapı açma kollarının durumu.Fitillerin kontrolü.
-Genel motor durumu: Serviste eksper raporundan sonra işin ehli ustalar özellikle incelesin. Yağ kaçağı olan yerlerin tespit edilmesi.Motor kulaklarının kontrolü.Triger kayışının durumundan, marş ve şarj dinamolarının durumuna kadar bakılmalı.Radyatör ve soğutma sisteminin sağlıklı çalışıp çalışmadığının kontrol edilmesi.Enjektörler ve bujilerin genel durumu.
-Baskı balata-Şanzıman: Aracın kavrama durmunun kontrol edilmesi, debriyajın kaçırma yapıp yapmadığının ve debriyaj balatasının ne zaman değiştiğinin bilgisi.Genel şanzıman kontrolü, şanzıman yağının kontrolü, vites geçişlerindeki sorunların belirlenmesi, dişlilerin sağlamlık durumu.
-Elektronik aksam: Sensörler, abs beyni, özellikle koltuğun altındaki hava yastığı kabloları, bobin-buji ve buji kablolarının durumu.
-Alt takım: Amortisörler, burçlar, viraj demir kolu lastikleri, amortisör üst takozları (genelde yıllanmadan dolayı ezilir ve sağlam görünmesine rağmen çok ses yapar), amortisör üst bilyeleri(direksiyonun tam sağa ve sola çevrilmesi sırasında ses yapar), burçlar, z rotları, iç ve dış akslarda boşluk fazla olduğunda sıkıntı çıkarabiliyor hatta ani zorlamalarda yolda bile bırakabiliyor, salıncaklar...
-Fren sistemi: Hortumlar, diskler ve balataların genel durumu, ayrıca fren merkezine de baktırın zira kaçırma var ise masraflı olabiliyor.
-Klima ve havalandırma: Klima motorunun çalışıp çalışmadığı, klima gazının işlevini yerine getirip getiremediği ve havalandırma panelinin çalışıp çalışmadığının kontrolü.
-Direksiyon sistemi: Direksiyon kutusunun genel durumu(boşluk,veya kaçak olup olmaması)
-Egzost ve yakıt sistemi: Genelde manifoldda kronik çatlak oluyor ve ses yapıyor, manifolddaki çatlak basitçe yaptırılabiliyor bu hem motorun egzost basıncının düşmesine hemde yakıt artışına neden oluyor.Orta ve son susturucuların kontrolü, katalizörün kontrolü. Yakıt sistemini besleyen hortumların sızdırma yapıp yapmadığının kontrolü.
-İç aksam: Tuşların çalışıp çalışmadığının kontrol edilmesi, otomatik camların sağlıklı çalışıp çalışmadığının kontrol edilmesi, kilit mekanizmasının kontrolü, döşemelerin genel temizlik durumu.

Biraz hızlı yazdım bu yüzden atladığım şeyler olabilir.Alırken bunlara dikkat ederseniz iyi olur.Şimdiden hayırlı olsun...
 
gökhan 10 numara yazmışsın :) kesinlikle ve kesinlikle yakıttan değil bakımsız ve hor kullanılmış vectradan korkun....
 
Öneriler için herkese ayrıca teşekkür ediyorum.

yani diyorsunuz ki " 2.0 alın ama herşeyine bakın temiz alın "

zaten bende 3-5 de değilim sağlam olmasına bakıyorum.Bu bilgilerde gerçekten çok yararlı olacak.teşekkürler.
 
satılık CDX :kop:
yukarıda herşey güzelce anlatılmış ;)
yakıtı korkutucu değildir. aksine diğer 2lt araçlarla kıyaslayınca gayet makuldür.
 
Dün benim otomatik vites 2.0 vectra ile istanbul'a gittim geldim, toplam 310 km yol yaptım LPG 2.09 dan. toplam 57.-TL yaktı.
 
Vectra 2.0 sıfırlar sanıldığı gibi yakıt tüketmezler, aslında işin gerçeği normal yakıtı hor kullananlar araçlar değil sürücülerdir. Ben de iki tane 2.0 var, ikisi de benzinli. Şimdilerde ikisini de satıp bir tane otomatik Vectra B2 alarak yoluma devam etmeyi düşünüyprum ama temizini ve LPG'sizini bulmakta zorlanıyorum. Temiz bir Vectra huzurdur, mutluluktur, dökük bir Vectra ise ızdıraptır. Yeni araç bakarken öyle bunaldım ki manuel şanzumanlı aracıma otomatik şanzıman koydurmayı bile düşünmeye başladım.
 
Geri
Üst