Vectra B2 Kasa 1.6 Satıp 2.0 CDX Almak ???

İbrahim sen aracın bütün eksikliklerini giderdikten sonra satmışsın, bu durumda eziyeti sen çekmişsin, işin kaymağını aracın yeni sahibi yemiş olmuyor mu? :). Hep diyoruz ucuz bir Vectra varsa mutlaka ağır bakım zamanı gelmiştir, o nedenle ucuz fiyata satılıyor, bu araçlar adi yan sanayi parçaları sevmez, parçaları kuş serisi gibi ucuz değildir ama bazı arkadaşlar nedense bunu yanlış anlıyor. Formdaki bazı arkadaşlar ucuza Vectra bulduk diye çok sevindiler ama masraflar peşi sıra gelince de "bu araçlar çok sorunlu" diyerek bir an evvel masraflardan kurtulmak için araçlarını sattılar.

öyle oldu abi ama ben çoğunu zevkine yaptım...satmadan bir ay önce 400 tl masraf edip farları değiştirmiştim...üstelik...ama güle güle binsin alan kişide...hayırlı olsun kazasız belasız sürsün...araç almakta yoktu passat denk gledi passatı da aldık...ve 1996 vectralar 13-14 e giderken (ben 14.500 tl ye almıştım 2 sene önce) 16.500 tl ye galeriye verdim üstelik...
 
Son düzenleme:
Gerçek bir vectra hastası olarak yazıyorum ki bu araçlar aksi iddia edilse de edilmese de sorunlu araçlar... B2 kasa cdx aracımı ustalarıma da danışarak itina ile aradım ve buldum... Motor saat gibi kaporta ise hatasız idi...1.5 yılda harcadığım para 4000 tL'yi geçti... Alırken tabi motoru ve özellikle elektonik aksamı açıp bakamıyoruz ki ne olduğunu bilelim... Daha arabayı getirirken egzantirik mili devir sensöründen arıza lambasını yaktı ve 4.500 deviri geçmiyordu ve bir defa sanayide son olarak da yetkili serviste değiştirmeme rağmen bu sorun 1.5 ay sonra tekerür etti ve hala bu arızayı veriyor gidip garantiden tekrar değiştirecem. Sonra ahtopot boruyu patlattı; tam onu değiştirmeye sanayiye gideyim derken arabayı bir çalıştırdım o da ne patırtı alımış başını gidiyor... Bizimkisi 1. gözden yanma odasına sul salmış :( Conta termostat siboblar ne varsa değişti... Ha bundan önce bir kersinde de krankl keçesinden yağı saldı ne varsa söküldü sökülmüşken kayışlar devir daim ne varsa değişti... en son 1 ay önce görev gereği akşehire gittim tam akşehire inerken bir de baktım ki debriyaj boşaldı... akşehirden ıspartaya debriyajsız gelmek zorunda kaldım. Debriyaj alt merkezi dağıtmış şanzıman indi 1000 tl yedi... F23 şanzıman olması nedeniyle parçayı da getirttik buralarda yok 1 gün bekledi... Ha bu arada oksijen sensöründen de arıza lambası yakıyor ara ara.... Sormadığım vectracı danışmadığım opel ustası kalamdı şunu kabul etmelisiniz ki bu araçlar müthiş oldukları kadar da nazlı ve sorunlu araçlar... Şunu da belirteyim ben halen daha bu arabaya kıyamıyorum ve satamıyorum müşterisi de hazır oysa... Gidişi yol tutuşu verdiği güven ve karizması artı parantez kalitesi tartışılmaz bir araç... Ama hiç kimse bu araçlar sorunsuz demesin lğtfen çünki çevremde bu sorunları yaşayan çok vectracı var.. Aracımı aldığımda 155.000 km de idi... şu anda 185.000 de... tabi aracımla çok yol yaptığımı da itiraf etmeliyim... saygılarımla
:bir::bir::bir::bir:
 
bilgi amaçlı soruyorum yanlış anlaşılmasın,

devir daim 2.0 vectra larda triger demi, v kayıştamı ? konuda o şekilde yazılmış da bilgi amaçlı yani normalde yağ pompası trigerde, devir daim V kayışta oluyor da :confused:
 
Gerçek bir vectra hastası olarak yazıyorum ki bu araçlar aksi iddia edilse de edilmese de sorunlu araçlar... B2 kasa cdx aracımı ustalarıma da danışarak itina ile aradım ve buldum... Motor saat gibi kaporta ise hatasız idi...1.5 yılda harcadığım para 4000 tL'yi geçti... Alırken tabi motoru ve özellikle elektonik aksamı açıp bakamıyoruz ki ne olduğunu bilelim... Daha arabayı getirirken egzantirik mili devir sensöründen arıza lambasını yaktı ve 4.500 deviri geçmiyordu ve bir defa sanayide son olarak da yetkili serviste değiştirmeme rağmen bu sorun 1.5 ay sonra tekerür etti ve hala bu arızayı veriyor gidip garantiden tekrar değiştirecem. Sonra ahtopot boruyu patlattı; tam onu değiştirmeye sanayiye gideyim derken arabayı bir çalıştırdım o da ne patırtı alımış başını gidiyor... Bizimkisi 1. gözden yanma odasına sul salmış :( Conta termostat siboblar ne varsa değişti... Ha bundan önce bir kersinde de krankl keçesinden yağı saldı ne varsa söküldü sökülmüşken kayışlar devir daim ne varsa değişti... en son 1 ay önce görev gereği akşehire gittim tam akşehire inerken bir de baktım ki debriyaj boşaldı... akşehirden ıspartaya debriyajsız gelmek zorunda kaldım. Debriyaj alt merkezi dağıtmış şanzıman indi 1000 tl yedi... F23 şanzıman olması nedeniyle parçayı da getirttik buralarda yok 1 gün bekledi... Ha bu arada oksijen sensöründen de arıza lambası yakıyor ara ara.... Sormadığım vectracı danışmadığım opel ustası kalamdı şunu kabul etmelisiniz ki bu araçlar müthiş oldukları kadar da nazlı ve sorunlu araçlar... Şunu da belirteyim ben halen daha bu arabaya kıyamıyorum ve satamıyorum müşterisi de hazır oysa... Gidişi yol tutuşu verdiği güven ve karizması artı parantez kalitesi tartışılmaz bir araç... Ama hiç kimse bu araçlar sorunsuz demesin lğtfen çünki çevremde bu sorunları yaşayan çok vectracı var.. Aracımı aldığımda 155.000 km de idi... şu anda 185.000 de... tabi aracımla çok yol yaptığımı da itiraf etmeliyim... saygılarımla

arkadaşım kusura bakma ama danıştığın ustalarında iş yokmuş. yıllardır vectra kullanıyorum bu saydıklarının %10 unu ancak yaşamışımdır. ha şu var ikinci el her zaman risktir kapalı kutudur bu bir gerçek, ancak gerçekten temiz bir vectra sahibini asla üzmez.
 
Son düzenleme:
o değilde söyleyin sorunsuz bir araba onu alalım... benim bildiğim sorun çıkarma olasılığı az olan 2004-2005 civic ve AE101 corolla var ama bunlarında şahinden farkı yok bom boş arabalar
 
valla ben kendi adıma konuşayım arızasız japona bineceğime arızalı vectra tercihimdir ;) eşeğe binmiyoruz arabalarımıza bakıcaz, o zamanda bir sorun çıkma olasılığı düşük. =)
 
2007 yılında aracımı aldım 170 bin km civarındaydı triger, devir sensörü değiştirdim bu yıla kadar sorunsuz bindim. para harcamadım mı harcadım ama bahsi geçen rakamları görünce aracımı satmasam mı diyorum. ;)
 
Geri
Üst