S
sozberk
Bilgi Girilmemiş
Forever otomatik
Son düzenleme:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Walla Erman abi bence burda manuel vitesi en iyi şekilde anlatmışsın sana katılıyorum aracın o torgunu manuel viteste iliklerine kadar hssediyosun zamanında otomatikte kullandım ne bileyim insana oyuncak hissi veriyo gaza bas frene bas sıkıldınmı dip gaz yap benzincileri sevindir ama herkesin görüşüne saygı duyuyorum heleki sıkışık trafikte otomatik ilaç gibi ama manuel vitesin verdiği hazzı malesef bana veremiyo o yüzden manuel vitesi daima tercih ederimBen 3 nedenden dolayı otomatiği tercih etmiyorum;
1- Şu anki aracımı ihtiyaçtan çok zevk için kullanıyorum.200hp+ bir araçta manuel vites daha zevkli.
2- Ani müdahele gereken durumlarda kompresyonla hız kesme vb. sebeplerden manuel vites daha güvenli.
3- Şanzıman arızalarında otomatik vites arızaları, manuel vites arızalarına oranla çok daha masraflı.
vectra seninle yıldızımız bir türlü barışmayacak herhalde. neden böyle yapıyorsun anlamadım. lütfen yazıyı düzeltir misin?
Tabiki otomatik, manuel kullanıca arabadan zevk alan ve araba kullandığının farkın varanlara önerim 1945 model Magirus kamyonlar var, onlarda vites attığını daha iyi farkediyorsun. Ondan kullanın.
Eğer örnekleri tek araba ile sınırlandıracaksak ben de otomatik Renault Broadway'i örnek gösterebilirim.Araç hiç sebep yokken kafasına göre spin atabilme yetisine sahipti.2 kez babamın 1 kez de benim başıma geldi ve maalesef benimkisi orta çaplı bir kaza ile son buldu.
Peki manuel vitesin kilitlenip tam yolun ortasında bırakma olasılığı nedir?Her ay sevise otomatik vites beyni yüzünden vitesi kilitlenip vitese geçmeyen hiç yoksa 2-3 araç geliyor.Manuel vites yıllardır aynı mantıkla çalışır, çalışma prensibi de oldukça basit ve mükemmeldir.Bu yüzden kritik arızalarla pek karşılaşmazsınız.Eğer bir problem çıkacaksa sinyalini önceden verir zaten.Otomatik vites ise sebepsiz yere aniden yolda bırakabilir.İşte bu nedenle otomatik vites, manuel vitesin performansına ulaşmak için sürekli evrim geçirmektedir.
spor kullanım için manuel uygundur düşüncesi ilginç.eğer aragazı vermekten bahsediyorsak evet manuel olsun
ama şöyle bi düşününce hem wrc de hem f1 de ve daha birçok motor sporunda otomatik türevi şanzmanlar kullanılıyor.
birçok lüks model araç da vw dsg gibi inanılmaz hızlı otomatik şanzmanlar kullanıyor.
pm den de gönderdim sözlüğe iyi bak o kelimenin başka anlamları da var. ayrıca nasıl düzeltme bu anlamadımBullshit = ing.Saçmalık,zırva
ing. Martaval,palavra
Buyur düzelttim
tamam aynı şeyi söylemek istedim ben de.tüm olay kabinde debriyaj olmaması.bence klasik tork konvertörlü modeller yerine yeni nesil otomatikleştirilmiş manuel vitesler daha mantıklı.ve sanırım üretimleri de daha ucuz.Arkadaşım, hem wrc hem de F1 araçlarında sistem her ne kadar otomatik gibi görünse de aslında manuledir, çünkü bu araçların aktarmasında debriyaj kullanılır.Otomatik viteslerde ise bu tork konvertörü ile olur.Yarı otomatiklerde de kavrama elktronik veya vakum sistemi ile olur.
pm den de gönderdim sözlüğe iyi bak o kelimenin başka anlamları da var. ayrıca nasıl düzeltme bu anlamadım