slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

sağolun arkadaşalr inş kazasız belasız kullanırız hepimiz yaşım 26 ama hiç 0 dan 100 kaç sn de çıkıo denemesi yapmadım bu yaşa kadar 20 yaşındayken makas atmaya falan çok meraklıydım ama babamın arabsı olunca rahat sürüyoduk ama şimdi kendi paramla alınca iş değişti tabi makas atmayı bırakın tümsekten yavaş geçiyorum :) az yaksın yeter :)
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın.. Yeni 1.6 dizelerde de dpf var mi acaba
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

Hayırlı olsun aracınızı güle güle kullanın :) hem 110bg hemde 136bg piyasada yaygınlaştığında birbirlerine olan + ve - leri daha iyi ortaya çıkacak, iki motor arasındaki yakıt tüketimi ve performans farkını bende merak ediyorum kullanıcılar artıkça neticeleri göreceğiz :)
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

mackymors link' Alıntı:
sağolun arkadaşalr inş kazasız belasız kullanırız hepimiz yaşım 26 ama hiç 0 dan 100 kaç sn de çıkıo denemesi yapmadım bu yaşa kadar 20 yaşındayken makas atmaya falan çok meraklıydım ama babamın arabsı olunca rahat sürüyoduk ama şimdi kendi paramla alınca iş değişti tabi makas atmayı bırakın tümsekten yavaş geçiyorum :) az yaksın yeter :)
ee belli bir yaştan sonra arabanın kaç beygir muhabbeti değil, ne kadar yakıyo muhabbetine geçiliyor :) belki bilinç altıdır, hep büyüklerimizden bu muhabbete şahit olduk ve şimdi aynı şeyleri biz yapar olduk... gider 50 milyonu sokağa atarız, ama 1000 km de 20 milyon az yaksa buna seviniriz... :) aramıza hoş geldin ! 14alkiss
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

eyw arkadaşlar hoş bulduk valla az yakması en önemli şey 1.4 140bg olanı alıcaktım ama yakıtı görünce vazgeçtim

2) dpf varmış onu ilk alırken uyardılar temizleme işini kendi yapıyor temizlnmesi için 2500 devirde 10 15 dakka gidin dediler geçer dedi
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

tekrar yazıyım hiçbir firma sanayide yapılan yazılım gibi turbo basıncını açıyım daha güçlü olsun diyip 1 motorun 2 farklı seçeneğini piyasaya sürmez arkadaşlar. 2 farklı yapı ve malzeme oluşturmak genelde tek tip malzeme kullanmaktan daha pahalıya mal olduğu için 1.6 136 lık 110 luğun daha zorlanarak yaratılmış hali değil 136 lığın gücünün kısıtlanarak oluşturulmuş bir motor seçeneğidir. yani 136 lık 110 luktan yarım litre fazla yakabilir ama uzun vadede ekstra problemler çıkarmaz. zaten opelin bu 2 motora  belirlediği fiyatlarda 136 lığın satılmak için getirilidiğini gösteriyor.. arkadaş zaten almış fikir sormamış ve memnunda o yüzden tekrar hayırlı olsun.
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

Arkadaşlar 0-100 değerine bakmamızın nedeni caddede durup 100km'ye çıkma isteğimiz değil. 0-100 aracın performansı hakkında genel bir fikir vermesi açısından bakılan bir değer. 2 saniye hızlı bir motor her hız aralığında diğerine göre bariz üstündür. Ayrıca 0-100'den daha önemli olan 3500 devirden başlayan maksimum güç devri ki kullanım zevki açısından çok önemli. Teknik değerlere baktığımızda ortalama tüketim aynı ama şehir içinde doğal olarak 136'lık 0.7 litre fazla yakıyor. %20 daha güçlü bir motor için kabul edilebilir bir değer bana göre. Benim performans konusunda düşüncelerim bunlar , performans beklentisi olmayan biri için 110'luk da gayet mantıklı buna sözüm yok. 2.el popülerliğinde 136'lık her zaman avantajlı olacaktır. Aynı motorun güçlü versiyonu her zaman daha tercih edilebilir olmuştur.

136 cdti

[img=557x600]http://store.donanimhaber.com/df/ab/f7/DFABF7A6487F49FC4F2209793E623893.jpg[/img]
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

madmax50 link' Alıntı:
Arkadaşlar 0-100 değerine bakmamızın nedeni caddede durup 100km'ye çıkma isteğimiz değil. 0-100 aracın performansı hakkında genel bir fikir vermesi açısından bakılan bir değer. 2 saniye hızlı bir motor her hız aralığında diğerine göre bariz üstündür. Ayrıca 0-100'den daha önemli olan 3500 devirden başlayan maksimum tork devri ki kullanım zevki açısından çok önemli. Teknik değerlere baktığımızda ortalama tüketim aynı ama şehir içinde doğal olarak 136'lık 0.7 litre fazla yakıyor. %20 daha güçlü bir motor için kabul edilebilir bir değer bana göre. Benim performans konusunda düşüncelerim bunlar , performans beklentisi olmayan biri için 110'luk da gayet mantıklı buna sözüm yok. 2.el popülerliğinde 136'lık her zaman avantajlı olacaktır. Aynı motorun güçlü versiyonu her zaman daha tercih edilebilir olmuştur.

3500 de başlayan max güç 1.6 dizellerin belli bir tork bandı yok. 2000 devirde sadece max torklarını veriyorlar ve başka hiçbir devirde max torka ulaşmıyorlar.
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

valla herkezin yorumu gayet mantıklı iş tamamen ne istediğinde bitiyo performans arayan aadam 136 alsın ekonomi 110 alsın diye başka sitede görmüştüm (arabayı tanıtan biyer ) tamamen kişisel zevk önemli olan arıza cıkarmaz inş
 
Ynt: slm arkadaşlar 1.6 dizel 110bg merak eden sorsun :)

astraowner link' Alıntı:
3500 de başlayan max güç 1.6 dizellerin belli bir tork bandı yok. 2000 devirde sadece max torklarını veriyorlar ve başka hiçbir devirde max torka ulaşmıyorlar.
Tam düzeltirken alıntı yapmışsınız teşekkürler  :)
 
Geri
Üst